Minun täytyy lähteä tänään kotoa koko päiväksi pois. Ehdotuksia mitä tekisin!
En nyt oikein tiedä. Ensin ajattelin, että haahuilen päämäärättömästi. Tiedä mitä pitäisi tehdä. Rahaa ei varsinaisesti ylimääräiseen ole mutta kyllä nyt vähän jotain voisi tehdä. Särkänniemi houkuttelis mutta liian kallista.
Kommentit (14)
Kirjaston lehtisaliin lukemaan lehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Puistoon ryyppäämään!
Tätä tulin itsekin ehdottamaan. 24 päkki Karhua ja puistoon istumaan. Saat varmaan uusia ystäviäkin 👍
Tuu moikkaamaan mua Junkkerille 😄
Ei se ny niin kallista oo 😎
Miksi sun pitää lähteä kotoa pois?
Hakeudu johonkin seurakunnan tilaisuuteen ja tule uskoon.
Tiesittekö muuten että Raamtussa on kohta jossa ihmisiä kutsutaan kuninkaan häihin. Ja kun tilaa on, niin kutsujille annetaan neuvo "pakottakaa heitä tulemaan." Jotta kaikki vieraspaikat täyttyvät. Tästä on uskovien piireissä tehty Instagramiin sketsejäkin, joissa jengi rahaa muita väkisin kirkkoon. Ja miettikääs että uskovat eivät vielä ole ruvenneet tähän kolkkaamis- ja tainnuttamistaktiikkaan. Huutelu ja julistaminen kaduilla on tähän pakottamiseen verrattuna melko kesyä.
Tampereella? (Päättelin tosta Särkänniemestä)
Millainen ilma siellä on? Jos heikompi ja museot on ookoo niin Werstas-museoon on ilmainen sisäänpääsy. Vapriikissa saa kulumaan koko päivän, 15€ lippu.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ilma siellä on? Jos heikompi ja museot on ookoo niin Werstas-museoon on ilmainen sisäänpääsy. Vapriikissa saa kulumaan koko päivän, 15€ lippu.
Tampere joo. Täällä on aika vilpoinen, harmaata ja varmaan rupee satamaan. Ei se minua sillain haittaa kyllä, pidän tästäkin kelistä. Vapriikkiin ehkä voisi mennä tutustumaan.
Täällä alkaa remonttityöt niin poistun siksi aikaa. - ap
Vierailija kirjoitti:
Mee töihin!
onpas taas typer' ehdotus, toinen.
JOS ei ole töitä, ei sinne voi mennä!
Miksi edes kyselisi siinä tapauksessa.
Mieti nyt vähän!
Se toinen kanssa. Tyerä kommentti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampere joo. Täällä on aika vilpoinen, harmaata ja varmaan rupee satamaan. Ei se minua sillain haittaa kyllä, pidän tästäkin kelistä. Vapriikkiin ehkä voisi mennä tutustumaan.
Täällä alkaa remonttityöt niin poistun siksi aikaa. - ap
Onko se joku yhden päivän pikkuremontti vai pitääkö sun poistua useampana päivänä?
Kiertäison museoita, kävisin pitkällä lounaalla, kahvilla, istuisin puistossa, jos ei sada ja voisin mennä vaikka elokuviin. Tai lukemaan kirjastoon.
Olin ehdottamassa huvipuistoa, mutta mutta, jos on niukkaa rahasta, niin kaverille tai sukulaiselle kyläilemään.