Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikumppanien määrä kolmekymppisellä naisella

Vierailija
25.07.2015 |

Onko 25-30 seksikumppania kuinka normaali määrä kolmekymppiselle naiselle? Nainen on viehättävä, tyylikäs, älykäs ja lisäksi erittäin seksuaalinen ja hauskaa seuraa. Takana myös pitkiä parisuhteita, joista kolme avoliittoja.

Mitä ajatuksia herää naisesta?

Kommentit (250)

Vierailija
141/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:07"]Pieni pillu ja huono panemaan, kun on noin paljon suhteita ollut. Todennäköisesti myös sitoutumiskammoinen ja muitakin ongelmia löytyy. Ei jatkoon.
[/quote]

Eikös ap sanonut jo että seksi on parasta mitä on saanut? Ei kauheen huono paneen.
[/quote]

Seksi on todellakin upeeta. Nainen on nautiskelija, monipuolinen ja taitava. Ap

Vierailija
142/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen kuulostaa hyvältä seurustelukumppanilta kunhan et ota nokkiisi jos kylillä joku mies tulee kertomaan hänestä panotarinoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa, kun on kertynyt noin paljon kumppaneita. Miehille on riittänyt vain kerran kokeilu ja sitten potku perseelle. Ei kukaan itseään arvostava mies ota tuollaista kuppapillua vaimoksi.

Vierailija
144/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä ap sitten ruikutat? Ota vaimoksi tollanen ja lakkaa kelaamasta, mitä se on joskus tehnyt. Onpahan iloksi nyt sulle.

Vierailija
145/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muusta mut itselleni riittänyt 3 naista, ikää 54v

Vierailija
147/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kolmekymppisenä ollut varmaan noin 50 sänkykumppania. Nyt 55-vuotiaana niitä on kertynyt pari lisää.
Nuorena ja vapaana on oikeus huvitella. Kyllä sitä sitten vanhemmiten laiskistuu ja vakiintuu.

Muuten olen ihmetellyt itseäni 15-20 vuotta nuorempien ahdasmielisyyttä ja puritaanisuutta. Se näkyy AV:llakin selvästi.

Vierailija
148/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:06"]Mistä sitä tietää, millaisia avokit ovat olleet? Ylimustasukkaisia, viinaanmeneviä, pettäviä... eivät kaikki osu napakymppiin heti ekalla kerralla. Ja olisit tyytyväinen, että on harjoitellut hyväksi, mitä kumppanien määrään tulee.
[/quote]

Juuri näin. Ite N32, avoliittoja takana neljä, hui kauheeta. Kolmessa petettiin, neljännessä erottiin vailla draamaa erilaisten elämäntilanteiden vuoksi. Oonpa huono ihminen.

Vierailija
149/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:01"]Jos ap et pääse asian yli ja jatkuvasti nostat asian esille naisen kanssa niin ei sellainen toimi. Kyllä kolmekymppiselle kertyy partnereita jos ei koko ajan ole parisuhteessa, eikä niiden täydy olla edes yhdenillan juttuja vaan jos aina muutaman kuukauden treffailee, muttei se toimikaan ja sama käy monesti niin kyllä siinä määrä kasvaa.
[/quote]

En ole asiasta naisen kanssa keskustellut kuin sen kerran kun asia tuli kanssaan puheeksi pari päivää sitten. En tietenkään halua moralisoida enkä pilata hyvää juttua, toi nainen on niin upea että en tiennyt tollaisia edes olevan. Määrä vaan vaikutti äkkiä reilulta, kun kuitenkin useita, pitkiä avoliittojakin ollut, lisäksi kaksi D/s-suhdetta. Mietityttää, riitänkö tollaiselle naiselle. Ap
[/quote]

D/s-suhteita? Vau. Jos et halua tota naista, niin mä otan sen. M36

Vierailija
150/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:13"]

Onko 25-30 seksikumppania kuinka normaali määrä kolmekymppiselle naiselle? Nainen on viehättävä, tyylikäs, älykäs ja lisäksi erittäin seksuaalinen ja hauskaa seuraa. Takana myös pitkiä parisuhteita, joista kolme avoliittoja. Mitä ajatuksia herää naisesta?

[/quote]

Ai niinku samaan aikaan?

Vierailija
151/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 28v nainen, mulla on ollut 50-60 miestä. Mulle todellakin riittää yksi hyvä ja pettäminen ei kiinnosta. Olen kokenut tarpeeksi muuta, olisi ihanaa jonkun kanssa taas kehittää omat, intiimit kuviot kahdestaan.

Vierailija
152/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, ap, pystyt vastaan tohon D/s-tarpeeseen, niin ei mitään hätää. Lakkaa olemasta ääliö.

Vierailija
153/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:07"]

Pieni pillu ja huono panemaan, kun on noin paljon suhteita ollut. Todennäköisesti myös sitoutumiskammoinen ja muitakin ongelmia löytyy. Ei jatkoon.

[/quote]

Onpa kyllä aivan kamalaa huorausta ja jokaisen vastaa tulevan miehen kanssa sänkyyn menemistä, jos vuodessa harrastaa seksiä yhden tai kahden ihmisen kanssa.

[/quote] Mistä sie tiedät, monenko kanssa on pelehtiny ja kenen vuoro ollu millonkin? Kolme pitempääkin suhdetta ollu, ni aika suuri vaihtuvuus ollu sängyssä.

Vierailija
154/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 33-vuotias. Olen ollut kolmessa pitkässä suhteessa enkä ole harrastanut seksisuhteita niiden ulkopuolella. Nämäkään kaksi entistä seksikumppania eivät ole olleet miehelleni ihan läpihuutojuttua. Hän ei olisi kanssani noilla määrillä. Enkä minä voisi olla itseni kanssa. On tuo tosi paljon normaalille, uskolliselle, perhekeskeiselle ihmiselle. Nykyisin tämä on vain niin outoa tämä seksin harrastaminen kaikkien kanssa.

Vierailija
155/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:13"]

Onko 25-30 seksikumppania kuinka normaali määrä kolmekymppiselle naiselle? Nainen on viehättävä, tyylikäs, älykäs ja lisäksi erittäin seksuaalinen ja hauskaa seuraa. Takana myös pitkiä parisuhteita, joista kolme avoliittoja. Mitä ajatuksia herää naisesta?

[/quote]

Täysin hyväksyttävää.

En haluaisi omaksi kumppanikseni. Minulla ei ole edes noin montaa kaveria ollut aikuisiällä kuin hänellä panoja! Kertoo aivan toisenlaisesta luonteesta.

Vaikka ei kiinnosta tuomita niin onhan tuossa varmaan aika monet mällit heitetty naamalle, imetty montaa makkaraa, pyllistetty käytännössä lätkäjoukkueelliselle miehiä yms. Ei huvittaisi paljon kuljeskella tuon kanssa hänen kotikaupungissaan. Jokaisesta moikkauksesta miettisi että onko tuollekin kuiskinut korvaan ihanaa, kovempaa, rakas jne.

Vierailija
156/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:31"]

Minä olen 33-vuotias. Olen ollut kolmessa pitkässä suhteessa enkä ole harrastanut seksisuhteita niiden ulkopuolella. Nämäkään kaksi entistä seksikumppania eivät ole olleet miehelleni ihan läpihuutojuttua. Hän ei olisi kanssani noilla määrillä. Enkä minä voisi olla itseni kanssa. On tuo tosi paljon normaalille, uskolliselle, perhekeskeiselle ihmiselle. Nykyisin tämä on vain niin outoa tämä seksin harrastaminen kaikkien kanssa.

[/quote]

Joo, ei mullekaan kelpais tollanen kiertopalkinto.

Vierailija
157/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:31"]

Varmaan nauttii seksistä. Tulkaas takaisin tänne 2000-luvulle, seksissä ei ole mitään väärää.

[/quote]

Miksi sitä sitten pihdataan ja annetaan vain pelimiehille? :o
[/quote]

Vaikka seksistä tykkääkin niin ei sitä tarvitse hyväntekeväisyytenä harrastaa.

Vierailija
158/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Miksi seksistä nauttiva nainen on lutkahuorakuppapillu? 30 kumppania ei oo mitään kolmekybäiselle. Onhan ap:n nainen ollut pitkissä, vakavissa suhteissakin, ja vaikkei oiskaan, niin mitä väliä? Tykkää seksistä. Jos on kerran älykäs ja sivistynytkin, niin varmaan on asiallisesti huolehtinut ehkäisystäkin.

Vierailija
159/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:31"] Varmaan nauttii seksistä. Tulkaas takaisin tänne 2000-luvulle, seksissä ei ole mitään väärää. [/quote] Miksi sitä sitten pihdataan ja annetaan vain pelimiehille? :o [/quote] Vaikka seksistä tykkääkin niin ei sitä tarvitse hyväntekeväisyytenä harrastaa.

[/quote]

nimenomaan. ei seksi ja parisuhde ole mitään oikeuksia tai velvollisuuksia. kumppanin saaminen on kilpailu ja hiton kova muuten vieläpä lisäksi. voittajat nai. t mies

Vierailija
160/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:36"]

Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Miksi seksistä nauttiva nainen on lutkahuorakuppapillu? 30 kumppania ei oo mitään kolmekybäiselle. Onhan ap:n nainen ollut pitkissä, vakavissa suhteissakin, ja vaikkei oiskaan, niin mitä väliä? Tykkää seksistä. Jos on kerran älykäs ja sivistynytkin, niin varmaan on asiallisesti huolehtinut ehkäisystäkin.

[/quote]

Kuten kirjoitin, täysin hyväksyttävää, vaan ei kelpaa mulle. Mikä siinä on sulle ongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi