Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua itseään älykkäämpää naista

Vierailija
25.07.2015 |

Miehet haluavat tuntea olevansa älykkäitä tai ainakin älykkäämpiä kuin nainen, joten hieman yksinkertaiset naiset ovat haluttuja ja heidän kanssaan on helppo tulla toimeen, kun heillä ei ole mitään omia mielipiteitä ja ajatuksia asioista, joista miehellä itsellään on. Näin ei tule konflikteja.
Ollapa yksinkertainen nainen. En halua tyhmää miestä ja vähänkään älykkäämmät miehet eivät halua minua. Tarvitsisin itselleni erittäin älykkään miehen!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekseni olen törmännyt riittävän älykkääseen mieheen :)

Vierailija
4/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:50"]

Miehet haluavat tuntea olevansa älykkäitä tai ainakin älykkäämpiä kuin nainen, joten hieman yksinkertaiset naiset ovat haluttuja ja heidän kanssaan on helppo tulla toimeen, kun heillä ei ole mitään omia mielipiteitä ja ajatuksia asioista, joista miehellä itsellään on. Näin ei tule konflikteja. Ollapa yksinkertainen nainen. En halua tyhmää miestä ja vähänkään älykkäämmät miehet eivät halua minua. Tarvitsisin itselleni erittäin älykkään miehen!

[/quote]

En allekirjoita yleistystäsi, olen itse kävelevä, ajatteleva poikkeus sääntöösi ja vapaa :-). Mikään ei olisi mukavampaa, kuin kumppani, jonka kanssa löytyy samaa fyysinen ja älyllinen yhteys.

Kuten joku viisas joskus sanoi: Kaikki yleistykset ovat aina väärin :-)

Vierailija
5/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:50"]

Miehet haluavat tuntea olevansa älykkäitä tai ainakin älykkäämpiä kuin nainen, joten hieman yksinkertaiset naiset ovat haluttuja ja heidän kanssaan on helppo tulla toimeen, kun heillä ei ole mitään omia mielipiteitä ja ajatuksia asioista, joista miehellä itsellään on. Näin ei tule konflikteja. Ollapa yksinkertainen nainen. En halua tyhmää miestä ja vähänkään älykkäämmät miehet eivät halua minua. Tarvitsisin itselleni erittäin älykkään miehen!

[/quote]

En allekirjoita yleistystäsi, olen itse kävelevä, ajatteleva poikkeus sääntöösi ja vapaa :-). Mikään ei olisi mukavampaa, kuin kumppani, jonka kanssa löytyy samaa fyysinen ja älyllinen yhteys.

Kuten joku viisas joskus sanoi: Kaikki yleistykset ovat aina väärin :-)
[/quote] niin mutta haluatko itseäsi älykkäämmän naisen, puhut mielestäni yhtä älykkäästä.

Vierailija
6/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia olen sinkku.

Vierailija
7/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:50"] Miehet haluavat tuntea olevansa älykkäitä tai ainakin älykkäämpiä kuin nainen, joten hieman yksinkertaiset naiset ovat haluttuja ja heidän kanssaan on helppo tulla toimeen, kun heillä ei ole mitään omia mielipiteitä ja ajatuksia asioista, joista miehellä itsellään on. Näin ei tule konflikteja. Ollapa yksinkertainen nainen. En halua tyhmää miestä ja vähänkään älykkäämmät miehet eivät halua minua. Tarvitsisin itselleni erittäin älykkään miehen! [/quote] En allekirjoita yleistystäsi, olen itse kävelevä, ajatteleva poikkeus sääntöösi ja vapaa :-). Mikään ei olisi mukavampaa, kuin kumppani, jonka kanssa löytyy samaa fyysinen ja älyllinen yhteys. Kuten joku viisas joskus sanoi: Kaikki yleistykset ovat aina väärin :-) [/quote] niin mutta haluatko itseäsi älykkäämmän naisen, puhut mielestäni yhtä älykkäästä.

[/quote]

Vallan mainiosti, nainen saa olla älykkäämpi, menestyvämpi, rikkaampi (en tarkoita, että täytyy elättää minua, pärjään erittäin hyvin omillani) kunhan tulemme yhdessä toimeen ihmisinä. Bring it on! (please :-)...)

5

Vierailija
8/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haluaisin itseäni älykkäämmän naisen, mutta siihen on ihan yksinkertainen syy, mikseivät he huoli minua. :D Toisaalta onhan se kai ihan mukavaa, jos nainen on "tyhmempi" ja kääntyy aina vaikeissa kysymyksissä puoleeni, tuleehan siinä tunne, että olen tärkeä tms. Mutta kyllä se älykkäämpi nainen olis turvallisempi vaihtoehto. Ajatus siitä, että oltaisiin parihsuhteessa mun älykkyyden varassa tuntuu pelottavalta.

Vierailija
9/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla älykkäitä naisia mitään vastaan ole kunhan ei ole kuitenkaan naispuolinen versio Sheldon Cooperista :D

M21

Vierailija
10/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sinulla ei ole rahkeita älykkääseen mieheen. Teeppä uusi aloitus ja pohdi sitä ennen vähän asioita. Tässäpä taisi tulla ihan konflikti.

Vierailija
11/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:39"]

[/quote]

Sinulla ei ole rahkeita älykkääseen mieheen. Teeppä uusi aloitus ja pohdi sitä ennen vähän asioita. Tässäpä taisi tulla ihan konflikti.

[/quote]

Noh noh. Eipäs yritetä tappaa keskustelua, se on useimmiten hiukan epä-älykästä.

Vierailija
12/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. En tarvitse tai halua älykästä naista. Tosin ei heitä paljoa olekkaan.

Vierailija
13/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänastisessa elämässäni en ole törmännyt itseäni älykkäämpiin naisiin, joten olen sitten yksin :)

Vierailija
14/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:50"]

[/quote]

[/quote]

On minulla ollut älykkäitä miehiä. Ap

Vierailija
15/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Väittäisin että älykkys on aika pitkälle tilanne- ja aihesidonnaista. Kalaharin autiomaassa elävä bushmanni selviää ongelmanratkaisukyvyillään hengissä olosuhteissa missä kirjaviisas länsimaalainen kuolisi vuorokauden sisällä.  

Joillekin älykkyys voi olla sitä että projisoidaan omat epäonnistumiset pääosin muiden syyksi ja haetaan turvallisuutta uhriutumalla. No, kukin tavallaan ja kykyjensä mukaan.

Vierailija
16/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies ei halua itseään älykkäämpää naista"

"En halua tyhmää miestä ja vähänkään älykkäämmät miehet eivät halua minua. Tarvitsisin itselleni erittäin älykkään miehen!"

Haluat älykkään miehen ja määrittelet itsesi älykkääksi. Et halua tyhmää miestä, mutta juurihan selitit etteivät tälläiset miehet edes haluaisi sinua... vai?

Alun selityksesi perusteella... tarkoittanet etteivät älykkäät miehet halua älykästä naista, mutta muille miehille kelpaa?

Eli selityksesi mukaan vai tyhmä mies kelpuuttaisi puolisoksi älykkään naisen. Ehkä älykkäillä miehillä on järkiperäinen syy karttaa kaltaisiasi naisia? Eivät ainakaan tyhmyyttään hae yksinkertaisempia naisia?

...tai sitten olet vain päätellyt näin, eikä päätelmäsi ole laajasti totta?

Itse määrittelen henkilökohtaisesti näin:

Minun olisi työläämpää pitää itseäni huomattavasti älykkäämpi nainen tyytyväisenä. Jos nainen kokisi että olen henkisesti alempana, niin todennäköisesti etsisi älykkäämän miehen tai olisi kanssani tyytyen minuun, koska "ei parempaakaa saa".

Oletan myös että minun olisi myös vaikeampaa pitää itseäni huomattavasti varakkaampi nainen tyytyväisenä, koska hän ehkä väheksyisi kunnianhaluttomuuttani ja piittaamattomuuttani materiasta. Epäilen myös yhdenkään naisen valmiutta elättää minua, jos olisin huomattavasti pienempituloisempi. Minun pitäisi vamaan elättääitseni ja maksaa omat kuluni, mutta naisen korkeampi elintaso pakottaisi minutkin käyttämään enemmän rahaa, eli olisin itse nykyistä köyhempi, jos minulla olisi varakkaampi puoliso.

jos seurustelen itseäni köyhempien naisten kanssa, ei minulle ole mikään ongelma maksaa usein kaikki yhteiset enot itse ja antaa naisystävän lisäksi päättää surelta osin mihin rahoja (-ni) käytetään.

41v m

Vierailija
17/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:00"]

Tähänastisessa elämässäni en ole törmännyt itseäni älykkäämpiin naisiin, joten olen sitten yksin :)

[/quote]

Tule ulos talosta, niin tapaat muitakin, kun äitisi ja siskosi (joka on sama henkilö).

Vierailija
18/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:04"]"Mies ei halua itseään älykkäämpää naista"

"En halua tyhmää miestä ja vähänkään älykkäämmät miehet eivät halua minua. Tarvitsisin itselleni erittäin älykkään miehen!"

Haluat älykkään miehen ja määrittelet itsesi älykkääksi. Et halua tyhmää miestä, mutta juurihan selitit etteivät tälläiset miehet edes haluaisi sinua... vai?

Alun selityksesi perusteella... tarkoittanet etteivät älykkäät miehet halua älykästä naista, mutta muille miehille kelpaa?

Eli selityksesi mukaan vai tyhmä mies kelpuuttaisi puolisoksi älykkään naisen. Ehkä älykkäillä miehillä on järkiperäinen syy karttaa kaltaisiasi naisia? Eivät ainakaan tyhmyyttään hae yksinkertaisempia naisia?

...tai sitten olet vain päätellyt näin, eikä päätelmäsi ole laajasti totta?

Itse määrittelen henkilökohtaisesti näin:

Minun olisi työläämpää pitää itseäni huomattavasti älykkäämpi nainen tyytyväisenä. Jos nainen kokisi että olen henkisesti alempana, niin todennäköisesti etsisi älykkäämän miehen tai olisi kanssani tyytyen minuun, koska "ei parempaakaa saa".

Oletan myös että minun olisi myös vaikeampaa pitää itseäni huomattavasti varakkaampi nainen tyytyväisenä, koska hän ehkä väheksyisi kunnianhaluttomuuttani ja piittaamattomuuttani materiasta. Epäilen myös yhdenkään naisen valmiutta elättää minua, jos olisin huomattavasti pienempituloisempi. Minun pitäisi vamaan elättääitseni ja maksaa omat kuluni, mutta naisen korkeampi elintaso pakottaisi minutkin käyttämään enemmän rahaa, eli olisin itse nykyistä köyhempi, jos minulla olisi varakkaampi puoliso.

jos seurustelen itseäni köyhempien naisten kanssa, ei minulle ole mikään ongelma maksaa usein kaikki yhteiset enot itse ja antaa naisystävän lisäksi päättää surelta osin mihin rahoja (-ni) käytetään.

41v m
[/quote]

Riittävän tyhmä mies ei välttämättä edes tajua naisen olevan häntä älykkäämpi. Ap

Vierailija
19/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ole kaikki tehty samalla muotilla. Itse en halua tyhmempää kumppania. Se on puuduttavaa. Älykkäät ihmiset todella kiinnostavat mua. Älykäskin voi hyvin olla alistuvaa sorttia. Moni on älystä huolimatta luonteeltaan sellainen ujo perässä vedettävä. Mä en kyllä pidä sellaisestakaan oikein. Kummankin pitää joustaa, jos ristiriitoja ilmenee ja hyväksyä vaan se, että jokainen on joskus väärässä ja jollain tavalla vähän tyhmä. Sitä paitsi tyhmien kanssa sitä vasta saakin vängätä.

Vierailija
20/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:04"]"Mies ei halua itseään älykkäämpää naista" "En halua tyhmää miestä ja vähänkään älykkäämmät miehet eivät halua minua. Tarvitsisin itselleni erittäin älykkään miehen!" Haluat älykkään miehen ja määrittelet itsesi älykkääksi. Et halua tyhmää miestä, mutta juurihan selitit etteivät tälläiset miehet edes haluaisi sinua... vai? Alun selityksesi perusteella... tarkoittanet etteivät älykkäät miehet halua älykästä naista, mutta muille miehille kelpaa? Eli selityksesi mukaan vai tyhmä mies kelpuuttaisi puolisoksi älykkään naisen. Ehkä älykkäillä miehillä on järkiperäinen syy karttaa kaltaisiasi naisia? Eivät ainakaan tyhmyyttään hae yksinkertaisempia naisia? ...tai sitten olet vain päätellyt näin, eikä päätelmäsi ole laajasti totta? Itse määrittelen henkilökohtaisesti näin: Minun olisi työläämpää pitää itseäni huomattavasti älykkäämpi nainen tyytyväisenä. Jos nainen kokisi että olen henkisesti alempana, niin todennäköisesti etsisi älykkäämän miehen tai olisi kanssani tyytyen minuun, koska "ei parempaakaa saa". Oletan myös että minun olisi myös vaikeampaa pitää itseäni huomattavasti varakkaampi nainen tyytyväisenä, koska hän ehkä väheksyisi kunnianhaluttomuuttani ja piittaamattomuuttani materiasta. Epäilen myös yhdenkään naisen valmiutta elättää minua, jos olisin huomattavasti pienempituloisempi. Minun pitäisi vamaan elättääitseni ja maksaa omat kuluni, mutta naisen korkeampi elintaso pakottaisi minutkin käyttämään enemmän rahaa, eli olisin itse nykyistä köyhempi, jos minulla olisi varakkaampi puoliso. jos seurustelen itseäni köyhempien naisten kanssa, ei minulle ole mikään ongelma maksaa usein kaikki yhteiset enot itse ja antaa naisystävän lisäksi päättää surelta osin mihin rahoja (-ni) käytetään. 41v m [/quote] Riittävän tyhmä mies ei välttämättä edes tajua naisen olevan häntä älykkäämpi. Ap

[/quote]

Oikeasti älykkäät ihmiset eivät välitä siitä, onko kumppani vähemmän, yhtä tai enemmän älykäs. Kunhan suhde toimii.

5