Mies ei halua itseään älykkäämpää naista
Miehet haluavat tuntea olevansa älykkäitä tai ainakin älykkäämpiä kuin nainen, joten hieman yksinkertaiset naiset ovat haluttuja ja heidän kanssaan on helppo tulla toimeen, kun heillä ei ole mitään omia mielipiteitä ja ajatuksia asioista, joista miehellä itsellään on. Näin ei tule konflikteja.
Ollapa yksinkertainen nainen. En halua tyhmää miestä ja vähänkään älykkäämmät miehet eivät halua minua. Tarvitsisin itselleni erittäin älykkään miehen!
Kommentit (44)
Jaa-a, en nyt voi ihan allekirjoittaa tuota. Minua on halunneet muutamatkin miehet, joita älykkäämpi (tai ainakin tietäväisempi) olen selvästi. Heistä on ilmeisesti kiinnostavaa kuunnella kun selitän asioita, joista he eivät ole aiemmin kuulleetkaan, vaikkei se suoranaisesti ole syy heidän mielenkiintoonsa.
Etsi ihmisiä, joista tasa-arvo on hyvä juttu, ei sellaisia jotka haluavat olla muita ylempänä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:00"]
Tähänastisessa elämässäni en ole törmännyt itseäni älykkäämpiin naisiin, joten olen sitten yksin :)
[/quote]
Tule ulos talosta, niin tapaat muitakin, kun äitisi ja siskosi (joka on sama henkilö).
[/quote]
Olen tavannut elämässäni useampia naisia kuin uskoisitkaan :)
Jonkun pitäs kertoa toi mun miehelle.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:04"]
Tähänastisessa elämässäni en ole törmännyt itseäni älykkäämpiin naisiin, joten olen sitten yksin :)
[/quote]
Tule ulos talosta, niin tapaat muitakin, kun äitisi ja siskosi (joka on sama henkilö).
[/quote]
[/quote]
Maksullisia ei lasketa, he feikkaavat kiinnostuksensa älykkyydestäsi (ja muutenkin).
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:04"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:00"] Tähänastisessa elämässäni en ole törmännyt itseäni älykkäämpiin naisiin, joten olen sitten yksin :) [/quote] Tule ulos talosta, niin tapaat muitakin, kun äitisi ja siskosi (joka on sama henkilö). [/quote] Olen tavannut elämässäni useampia naisia kuin uskoisitkaan :) [/quote] Maksullisia ei lasketa, he feikkaavat kiinnostuksensa älykkyydestäsi (ja muutenkin).
[/quote]
Joo ei lasketa. En ole huorissa käynyt :)
Itsehän olen sellainen imbesilakka, että suurin osa naisista on äö:tään minua korkeammalla tasolla.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:04"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Älykkyys ei välttämättä selviä heti ensimmäisen keskustelun aikana.
En rupea esimerkiksi puhumaan politiikasta satunnaiselle tuttavuudelle vaan aiheet pysyttelee pinnallisempina.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:36"]Itsehän olen sellainen imbesilakka, että suurin osa naisista on äö:tään minua korkeammalla tasolla.
[/quote]
Pelkkä äö kertoo tarpeeksi.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:14"]
Oikeasti älykkäät ihmiset eivät välitä siitä, onko kumppani vähemmän, yhtä tai enemmän älykäs. Kunhan suhde toimii.
5
[/quote]
Minun on vaikea kunnioittaa miestä, jos tulee tilanteita joissa huomaa, että hän ei ole aivan yhtä älykäs kuin minä. Minulla on ollut tällainen mies ja hän oli kaikin puolin kunnollinen ja fiksu, monella tapaa ihannevävy. Mutta itselleni oli ongelma, kun välillä huomasin että mies ei ole aivan tasollani. Nyt minulla on mies, joka on itseäni älykkäämpi ja minulla on suuri kunnioitus häntä kohtaan. Tosin välillä mietin, onko meillä liikaakin älykkyyseroa kun mies pitää välillä minua ihan tyhmänä. Olen kuitenkin top 3%:ssa älykkyyden puolesta, eli en ihan aivotonkaan ole. Minun on kuitenkin helpompi sietää se, että mies pitää minua välillä tyhmänä, kuin jos tilanne olisi toisinpäin.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:45"]
Oikeasti älykkäät ihmiset eivät välitä siitä, onko kumppani vähemmän, yhtä tai enemmän älykäs. Kunhan suhde toimii.
5
[/quote]
Minun on vaikea kunnioittaa miestä, jos tulee tilanteita joissa huomaa, että hän ei ole aivan yhtä älykäs kuin minä. Minulla on ollut tällainen mies ja hän oli kaikin puolin kunnollinen ja fiksu, monella tapaa ihannevävy. Mutta itselleni oli ongelma, kun välillä huomasin että mies ei ole aivan tasollani. Nyt minulla on mies, joka on itseäni älykkäämpi ja minulla on suuri kunnioitus häntä kohtaan. Tosin välillä mietin, onko meillä liikaakin älykkyyseroa kun mies pitää välillä minua ihan tyhmänä. Olen kuitenkin top 3%:ssa älykkyyden puolesta, eli en ihan aivotonkaan ole. Minun on kuitenkin helpompi sietää se, että mies pitää minua välillä tyhmänä, kuin jos tilanne olisi toisinpäin.
[/quote]
Eli toimit kuten ap väittää KAIKKIEN miesten toimivan. Kerro ap:lle sitten, miksi et voi kunnioittaa "tyhmempää" miestä, mutta sinulle on ok olla se tyhmempi? Älykkyyttä kun on niin monenlaista ja kukaan ei tiedä kaikesta kaikka ja aina löytyy joku, joka on viisaampi.
5
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:45"]
Minun on kuitenkin helpompi sietää se, että mies pitää minua välillä tyhmänä, kuin jos tilanne olisi toisinpäin.
[/quote]
Tuskin kovinkaan ylivoimainen osa miehellesi.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:50"]
Miehet haluavat tuntea olevansa älykkäitä tai ainakin älykkäämpiä kuin nainen, joten hieman yksinkertaiset naiset ovat haluttuja ja heidän kanssaan on helppo tulla toimeen, kun heillä ei ole mitään omia mielipiteitä ja ajatuksia asioista, joista miehellä itsellään on. Näin ei tule konflikteja. Ollapa yksinkertainen nainen. En halua tyhmää miestä ja vähänkään älykkäämmät miehet eivät halua minua. Tarvitsisin itselleni erittäin älykkään miehen!
[/quote]
Sinulla ei ole rahkeita älykkääseen mieheen. Teeppä uusi aloitus ja pohdi sitä ennen vähän asioita. Tässäpä taisi tulla ihan konflikti.
[/quote]
Noh noh. Eipäs yritetä tappaa keskustelua, se on useimmiten hiukan epä-älykästä.
[/quote]
Riippuu tietenkin keskustelun tasosta, että onko se älykästä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:50"] Miehet haluavat tuntea olevansa älykkäitä tai ainakin älykkäämpiä kuin nainen, joten hieman yksinkertaiset naiset ovat haluttuja ja heidän kanssaan on helppo tulla toimeen, kun heillä ei ole mitään omia mielipiteitä ja ajatuksia asioista, joista miehellä itsellään on. Näin ei tule konflikteja. Ollapa yksinkertainen nainen. En halua tyhmää miestä ja vähänkään älykkäämmät miehet eivät halua minua. Tarvitsisin itselleni erittäin älykkään miehen! [/quote] Sinulla ei ole rahkeita älykkääseen mieheen. Teeppä uusi aloitus ja pohdi sitä ennen vähän asioita. Tässäpä taisi tulla ihan konflikti. [/quote] On minulla ollut älykkäitä miehiä. Ap
[/quote]
On, on.. toki.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:22"]
Jaa-a, en nyt voi ihan allekirjoittaa tuota. Minua on halunneet muutamatkin miehet, joita älykkäämpi (tai ainakin tietäväisempi) olen selvästi. Heistä on ilmeisesti kiinnostavaa kuunnella kun selitän asioita, joista he eivät ole aiemmin kuulleetkaan, vaikkei se suoranaisesti ole syy heidän mielenkiintoonsa.
Etsi ihmisiä, joista tasa-arvo on hyvä juttu, ei sellaisia jotka haluavat olla muita ylempänä.
[/quote]
Ei ole kovin älykästä luulla, että ovat sinua halunneet, jos sattuu silloin panettamaan.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:04"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:00"] Tähänastisessa elämässäni en ole törmännyt itseäni älykkäämpiin naisiin, joten olen sitten yksin :) [/quote] Tule ulos talosta, niin tapaat muitakin, kun äitisi ja siskosi (joka on sama henkilö). [/quote] Olen tavannut elämässäni useampia naisia kuin uskoisitkaan :) [/quote] Maksullisia ei lasketa, he feikkaavat kiinnostuksensa älykkyydestäsi (ja muutenkin).
[/quote]
Feikkejä ne on loputkin naiset. Ei eroa, eli lasketaan.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:04"]"Mies ei halua itseään älykkäämpää naista" "En halua tyhmää miestä ja vähänkään älykkäämmät miehet eivät halua minua. Tarvitsisin itselleni erittäin älykkään miehen!" Haluat älykkään miehen ja määrittelet itsesi älykkääksi. Et halua tyhmää miestä, mutta juurihan selitit etteivät tälläiset miehet edes haluaisi sinua... vai? Alun selityksesi perusteella... tarkoittanet etteivät älykkäät miehet halua älykästä naista, mutta muille miehille kelpaa? Eli selityksesi mukaan vai tyhmä mies kelpuuttaisi puolisoksi älykkään naisen. Ehkä älykkäillä miehillä on järkiperäinen syy karttaa kaltaisiasi naisia? Eivät ainakaan tyhmyyttään hae yksinkertaisempia naisia? ...tai sitten olet vain päätellyt näin, eikä päätelmäsi ole laajasti totta? Itse määrittelen henkilökohtaisesti näin: Minun olisi työläämpää pitää itseäni huomattavasti älykkäämpi nainen tyytyväisenä. Jos nainen kokisi että olen henkisesti alempana, niin todennäköisesti etsisi älykkäämän miehen tai olisi kanssani tyytyen minuun, koska "ei parempaakaa saa". Oletan myös että minun olisi myös vaikeampaa pitää itseäni huomattavasti varakkaampi nainen tyytyväisenä, koska hän ehkä väheksyisi kunnianhaluttomuuttani ja piittaamattomuuttani materiasta. Epäilen myös yhdenkään naisen valmiutta elättää minua, jos olisin huomattavasti pienempituloisempi. Minun pitäisi vamaan elättääitseni ja maksaa omat kuluni, mutta naisen korkeampi elintaso pakottaisi minutkin käyttämään enemmän rahaa, eli olisin itse nykyistä köyhempi, jos minulla olisi varakkaampi puoliso. jos seurustelen itseäni köyhempien naisten kanssa, ei minulle ole mikään ongelma maksaa usein kaikki yhteiset enot itse ja antaa naisystävän lisäksi päättää surelta osin mihin rahoja (-ni) käytetään. 41v m [/quote] Riittävän tyhmä mies ei välttämättä edes tajua naisen olevan häntä älykkäämpi. Ap
[/quote]
5
[/quote]
Ap taisi olla kiinnostunut nimenomaan mahdollisista sukupuolisidonnaisista syistä sille, miksi tuollainen suhde ei toimi. Onhan se ikävää, jos vakiintuneet odotukset tulevat tielle. Jos miehekkyyden ytimessä olisi halu saalistaa niin älykäs äiti lapsilleen kuin ikinä onnistuu, maailma olisi ihan erinäköinen. Sehän kai olisi kuitenkin järkevää lastenkin kannalta?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:58"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:50"]
Miehet haluavat tuntea olevansa älykkäitä tai ainakin älykkäämpiä kuin nainen, joten hieman yksinkertaiset naiset ovat haluttuja ja heidän kanssaan on helppo tulla toimeen, kun heillä ei ole mitään omia mielipiteitä ja ajatuksia asioista, joista miehellä itsellään on. Näin ei tule konflikteja. Ollapa yksinkertainen nainen. En halua tyhmää miestä ja vähänkään älykkäämmät miehet eivät halua minua. Tarvitsisin itselleni erittäin älykkään miehen!
[/quote]
Sinulla ei ole rahkeita älykkääseen mieheen. Teeppä uusi aloitus ja pohdi sitä ennen vähän asioita. Tässäpä taisi tulla ihan konflikti.
[/quote]
Noh noh. Eipäs yritetä tappaa keskustelua, se on useimmiten hiukan epä-älykästä.
[/quote]
Riippuu tietenkin keskustelun tasosta, että onko se älykästä.
[/quote]
Et sitten pidä mahdollisena, että vähemmänkin älykkäästä keskustelusta joku voisi saada jotain hyödyllistä irti?
Väärin. Nainen ei halua itseään tyhmempää miestä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:04"]"Mies ei halua itseään älykkäämpää naista" "En halua tyhmää miestä ja vähänkään älykkäämmät miehet eivät halua minua. Tarvitsisin itselleni erittäin älykkään miehen!" Haluat älykkään miehen ja määrittelet itsesi älykkääksi. Et halua tyhmää miestä, mutta juurihan selitit etteivät tälläiset miehet edes haluaisi sinua... vai? Alun selityksesi perusteella... tarkoittanet etteivät älykkäät miehet halua älykästä naista, mutta muille miehille kelpaa? Eli selityksesi mukaan vai tyhmä mies kelpuuttaisi puolisoksi älykkään naisen. Ehkä älykkäillä miehillä on järkiperäinen syy karttaa kaltaisiasi naisia? Eivät ainakaan tyhmyyttään hae yksinkertaisempia naisia? ...tai sitten olet vain päätellyt näin, eikä päätelmäsi ole laajasti totta? Itse määrittelen henkilökohtaisesti näin: Minun olisi työläämpää pitää itseäni huomattavasti älykkäämpi nainen tyytyväisenä. Jos nainen kokisi että olen henkisesti alempana, niin todennäköisesti etsisi älykkäämän miehen tai olisi kanssani tyytyen minuun, koska "ei parempaakaa saa". Oletan myös että minun olisi myös vaikeampaa pitää itseäni huomattavasti varakkaampi nainen tyytyväisenä, koska hän ehkä väheksyisi kunnianhaluttomuuttani ja piittaamattomuuttani materiasta. Epäilen myös yhdenkään naisen valmiutta elättää minua, jos olisin huomattavasti pienempituloisempi. Minun pitäisi vamaan elättääitseni ja maksaa omat kuluni, mutta naisen korkeampi elintaso pakottaisi minutkin käyttämään enemmän rahaa, eli olisin itse nykyistä köyhempi, jos minulla olisi varakkaampi puoliso. jos seurustelen itseäni köyhempien naisten kanssa, ei minulle ole mikään ongelma maksaa usein kaikki yhteiset enot itse ja antaa naisystävän lisäksi päättää surelta osin mihin rahoja (-ni) käytetään. 41v m [/quote] Riittävän tyhmä mies ei välttämättä edes tajua naisen olevan häntä älykkäämpi. Ap
[/quote]
5
[/quote]
Ap taisi olla kiinnostunut nimenomaan mahdollisista sukupuolisidonnaisista syistä sille, miksi tuollainen suhde ei toimi. Onhan se ikävää, jos vakiintuneet odotukset tulevat tielle. Jos miehekkyyden ytimessä olisi halu saalistaa niin älykäs äiti lapsilleen kuin ikinä onnistuu, maailma olisi ihan erinäköinen. Sehän kai olisi kuitenkin järkevää lastenkin kannalta?
[/quote]
Ei ole. Mies saalistaa hyvin lisääntymiskykyisen naaraan itselleen, jota tekee mieli panna joka päivä. Näin mahdollisimman hyvä lisääntyminen taataan. Mies ei ole huolissaan ruuasta, talosta, tai polttopuista. Näitä mies on pystynyt järjestämään tuhansia vuosia. Siinä mies on naista 10 kertaa älykkäämpi. Nainen voi sitten olla parmpi jonnin joutavassa kaakatuksessa.
"Riittävän tyhmä mies ei välttämättä edes tajua naisen olevan häntä älykkäämpi. Ap"
Mutta väitteesi on kuitenkin että vain tyhmä mies valitsee itseään älykkäämmän naisen, tietoisesti tai tiedostamatta. Älykkäämmät ihmiset usein tekevät järkevämpiä ratkaisuja, joten itseä älykkäämmän naisen (tai yhtä älykkään) valitseminen olisi tyhmää.... Eli jos löytäisitkin itsellesi miehen, joka olisi sinua älykkäämpi tai yhtä älykäs, niin sinun valitsemisesi puolisoksi kyseenalaistaisi miehen älykkyyden.
41v m