Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua itseään älykkäämpää naista

Vierailija
25.07.2015 |

Miehet haluavat tuntea olevansa älykkäitä tai ainakin älykkäämpiä kuin nainen, joten hieman yksinkertaiset naiset ovat haluttuja ja heidän kanssaan on helppo tulla toimeen, kun heillä ei ole mitään omia mielipiteitä ja ajatuksia asioista, joista miehellä itsellään on. Näin ei tule konflikteja.
Ollapa yksinkertainen nainen. En halua tyhmää miestä ja vähänkään älykkäämmät miehet eivät halua minua. Tarvitsisin itselleni erittäin älykkään miehen!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:50"]

Miehet haluavat tuntea olevansa älykkäitä tai ainakin älykkäämpiä kuin nainen, joten hieman yksinkertaiset naiset ovat haluttuja ja heidän kanssaan on helppo tulla toimeen, kun heillä ei ole mitään omia mielipiteitä ja ajatuksia asioista, joista miehellä itsellään on. Näin ei tule konflikteja. Ollapa yksinkertainen nainen. En halua tyhmää miestä ja vähänkään älykkäämmät miehet eivät halua minua. Tarvitsisin itselleni erittäin älykkään miehen!

[/quote]

Sinulla ei ole rahkeita älykkääseen mieheen. Teeppä uusi aloitus ja pohdi sitä ennen vähän asioita. Tässäpä taisi tulla ihan konflikti.

[/quote]

Noh noh. Eipäs yritetä tappaa keskustelua, se on useimmiten hiukan epä-älykästä.

[/quote]

Riippuu tietenkin keskustelun tasosta, että onko se älykästä.

[/quote]

Et sitten pidä mahdollisena, että vähemmänkin älykkäästä keskustelusta joku voisi saada jotain hyödyllistä irti?

[/quote]

Tuskin tästä keskustelusta, kun aloittajalla on mennyt jo kaikki sekaisin ja sitten täällä keskustellaan asioista, jotka eivät ole totta. Mitä siitä voisi oppia?

Vierailija
42/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla klisee sanoa, että älykkyys on seksikästä, mutta omalla kohdallani en voisi olla enempää samaa mieltä. En missään nimessä haluaisi, että nainen olisi tyhmempi kuin minä, ja ei ollenkaan haittaisi, vaikka olisi selvästi minua älykkäämpi. Päinvastoin kokisin sellaisen vain elämää rikastavana asiana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:04"]"Mies ei halua itseään älykkäämpää naista" "En halua tyhmää miestä ja vähänkään älykkäämmät miehet eivät halua minua. Tarvitsisin itselleni erittäin älykkään miehen!" Haluat älykkään miehen ja määrittelet itsesi älykkääksi. Et halua tyhmää miestä, mutta juurihan selitit etteivät tälläiset miehet edes haluaisi sinua... vai? Alun selityksesi perusteella... tarkoittanet etteivät älykkäät miehet halua älykästä naista, mutta muille miehille kelpaa? Eli selityksesi mukaan vai tyhmä mies kelpuuttaisi puolisoksi älykkään naisen. Ehkä älykkäillä miehillä on järkiperäinen syy karttaa kaltaisiasi naisia? Eivät ainakaan tyhmyyttään hae yksinkertaisempia naisia? ...tai sitten olet vain päätellyt näin, eikä päätelmäsi ole laajasti totta? Itse määrittelen henkilökohtaisesti näin: Minun olisi työläämpää pitää itseäni huomattavasti älykkäämpi nainen tyytyväisenä. Jos nainen kokisi että olen henkisesti alempana, niin todennäköisesti etsisi älykkäämän miehen tai olisi kanssani tyytyen minuun, koska "ei parempaakaa saa". Oletan myös että minun olisi myös vaikeampaa pitää itseäni huomattavasti varakkaampi nainen tyytyväisenä, koska hän ehkä väheksyisi kunnianhaluttomuuttani ja piittaamattomuuttani materiasta. Epäilen myös yhdenkään naisen valmiutta elättää minua, jos olisin huomattavasti pienempituloisempi. Minun pitäisi vamaan elättääitseni ja maksaa omat kuluni, mutta naisen korkeampi elintaso pakottaisi minutkin käyttämään enemmän rahaa, eli olisin itse nykyistä köyhempi, jos minulla olisi varakkaampi puoliso. jos seurustelen itseäni köyhempien naisten kanssa, ei minulle ole mikään ongelma maksaa usein kaikki yhteiset enot itse ja antaa naisystävän lisäksi päättää surelta osin mihin rahoja (-ni) käytetään. 41v m [/quote] Riittävän tyhmä mies ei välttämättä edes tajua naisen olevan häntä älykkäämpi. Ap

[/quote]

Oikeasti älykkäät ihmiset eivät välitä siitä, onko kumppani vähemmän, yhtä tai enemmän älykäs. Kunhan suhde toimii.

5

[/quote]

Ap taisi olla kiinnostunut nimenomaan mahdollisista sukupuolisidonnaisista syistä sille, miksi tuollainen suhde ei toimi. Onhan se ikävää, jos vakiintuneet odotukset tulevat tielle. Jos miehekkyyden ytimessä olisi halu saalistaa niin älykäs äiti lapsilleen kuin ikinä onnistuu, maailma olisi ihan erinäköinen. Sehän kai olisi kuitenkin järkevää lastenkin kannalta?

[/quote]

Ei ole. Mies saalistaa hyvin lisääntymiskykyisen naaraan itselleen, jota tekee mieli panna joka päivä. Näin mahdollisimman hyvä lisääntyminen taataan. Mies ei ole huolissaan ruuasta, talosta, tai polttopuista. Näitä mies on pystynyt järjestämään tuhansia vuosia. Siinä mies on naista 10 kertaa älykkäämpi. Nainen voi sitten olla parmpi jonnin joutavassa kaakatuksessa.

[/quote]

Huvittavaa tässä onkin kun naiset laittavat "ansioluetteloonsa" ammattia yms. koulutusta, joka on miehelle aivan yhden tekevää, koska mies on aina perheen pää.

Vierailija
44/44 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä kyllä löydy vaikka haluaisikin.