Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäviksi?/ Turun seutu

Vierailija
08.07.2015 |

Hei:) Minä 40 v. nainen vietän täällä "yksinäisyysviikkoa", muu perhe poissa, kesälomaakin menossa. Ilmat ankeahkot, kaverit töissä. Lueskelin tuossa eräänä iltana keskustelua täällä, jossa Hgin mies haki kahviseuraa. Ajattelin, että miksipä ei. Voisipa tässä itsekin aktivoitua, tuskinpa olen ainut ajoittaista seuranpuutteesta kärsivä ihminen. Kaipaisin kyllä enemmän kuin kerran kahviseuraa, siis edes kiinnostusta syvempään tuttavuuteen; kaveruuteen ja jopa kasvavaan ystävyyteen. Ja juu, naimisissa oleva heteronainen ja kyllä tässä kohdin sen verran estynyt että kaipaan vaan naisseuraa :) Elikäs sinä samoin ajatteleva ihminen: Syömään? Kahville? Meiliä vaihtamaan asian tiimoilta? Olisi kivaa löytää seuraa, joka lähtisi joskus syömään, lenkille, shoppailemaan, kirpparille, eväsretkelle, kylään. Itselläni on lapsia sekä pieni haave vauvastakin vielä. Tuntuu että osalla ystäviä on niin hetkinen elämä, että tapaamisvaraus pitää tehdä viikkoja ennen. Toki ajoittain itselläkin kiire kun työt ja opinnot painaa päälle. Mutta osaan myös nauttia hetkestä eikä kaikkea tarvii suunnitella ikuisuutta etukäteen. Näin. Mitä sinä tuumit? Elämäni miehenkin olen netistä löytänyt niin miksipä ei ystäviäkin? :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysitkö miehenkin aihe vapaalta?!

Vierailija
2/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mutta olen varmaankin liian nuori (30 v.) enkä edes oikein pääse kotoa täältä saaristosta mihinkään pitkään aikaan (vauvoja). Mutta kiva idea, toivottavasti löydät seuraa! Mikä se Hgin kahviseuraketju oli? Huomasin itse vain sen miesten neitsyysketjun, joka oli minusta ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ystävät hyvät :)

Sähköpostiosoite on perustettu tätä varten. Eli kirjoitappa sinne itsestäsi jotain niin minä vastaan. Aloitetaan sillä. Tuossa esittelyssäkin kerroin jo jotain itsestäni. Sinällään se ja sama mitä sinä olet; tarkoitushan on tutustua uusiin ja erilaisiin ystäviin. Tuossa kahden nuoren naisen välillä oli keskustelua siitä, että haittaako jos on muslimi ja huivi päässä... Mua ei haittaa toisen uskonto tai sen puute sen enempää kuin toisen huivi tai senkään puute. Mutta sen verran toki pitää olla yhteistä elämänpintaa, että jutustelua riittää... on se sitten eletty elämä, elämäntilanne tai joku muu. Mutta senhän me voimme selvittää, eikös juu? :)

Ja se osoite mistä minut tavoittaa: av-kamu@luukku.com

Tarkennus vielä... ei tarvitse olla Turkua, mutta jos nyt jotain siitä vaikka 50 km säteen sisällä. Mikspä ei kauempaakin, jos siltä tuntuu. Ainahan voipi yrittää :) Mitään ei saa, jos ei yritä. Eikös näin?

-ap-

Vierailija
4/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkennus: mies kyllä löytyi netin ihmeellisestä maailmasta.. Ei vauva- palstalta :) siinä hgin ketjussa varattu mies haki kahviseuraa sille päivälle/ illalle... Käsittääkseni onnistuikin :) oli joskus tässä.. Viime viikon lopulla ehkä. -ap-

Vierailija
5/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ajatus! Tosin olen 21v joten een tiedä miten seura kiinnostaa :D toivottavasti seuraa löytyy!

Vierailija
6/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä 21 v, mä olisin 19 v, haluatko vaihtaa vaikka sähköpostiosoitteita?

Vierailija
7/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno idea!

Vierailija
8/19 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä :)

Vierailija
9/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:38"]Hei sinä 21 v, mä olisin 19 v, haluatko vaihtaa vaikka sähköpostiosoitteita?
[/quote]
Olen myös muslimi, huivipäinen, naimisissa ja 1v vauvan äiti. Kiinnostaako vielä? :)

Vierailija
10/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mäkin olen 19 ja syksyllä muuttamassa turkuun opiskelemaan, yliopiston meininki tahtoo aina olla ryyppäämistä, mutta ehkä tätä kautta löytyy seuraa?

Vierailija
11/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei aloittaja :) Missä päin Turkua asustelet? Minä myös poden ajoittaista yksinäisyyttä ja kaipaisin uusia ystäviä. Olen 37-vuotias, 3 lasta, naimisissa ja opiskelen myös.

Vierailija
12/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei 9 :) en asu Turussa, liki, mutta auto kulkee ongelmitta. Nyt menossa asioille, palaan myöhemmin niin laitan vaiko spostiosoitetta. Ok? -ap-

Vierailija
13/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi 19-vuotias joka kaipailisi seuraa, ei kesätöitä joten päivät käyvät todella tylsiksi.

Vierailija
14/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 36-vuotias nainen Turusta ja ryhdyn mielelläni ystäväksi sellaista kaipaavalle :)

Vierailija
15/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:38"]Hei sinä 21 v, mä olisin 19 v, haluatko vaihtaa vaikka sähköpostiosoitteita?
[/quote]
Olen myös muslimi, huivipäinen, naimisissa ja 1v vauvan äiti. Kiinnostaako vielä? :)
[/quote]
Ilmeisesti ei :(

Vierailija
16/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 35v kahden lapsen äiti Turun lähistöltä. Myös uusia ystäviä vailla.

Vierailija
17/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä turkulaiset! Toivottavasti löydätte seuraa :-)

Vierailija
18/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:07"]Hei mäkin olen 19 ja syksyllä muuttamassa turkuun opiskelemaan, yliopiston meininki tahtoo aina olla ryyppäämistä, mutta ehkä tätä kautta löytyy seuraa?
[/quote]
Heippa, ei yliopistossa kaikki ryyppää :) Paljon voi saada kavereita muutenkin eikä dokauskaverit ole sellasia syvällisiä ystäviä. No worries. Mitä tulet opiskelemaan? N24

Vierailija
19/19 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:07"]Hei mäkin olen 19 ja syksyllä muuttamassa turkuun opiskelemaan, yliopiston meininki tahtoo aina olla ryyppäämistä, mutta ehkä tätä kautta löytyy seuraa?
[/quote]
Heippa, ei yliopistossa kaikki ryyppää :) Paljon voi saada kavereita muutenkin eikä dokauskaverit ole sellasia syvällisiä ystäviä. No worries. Mitä tulet opiskelemaan? N24
[/quote]
Nojoo, totta kyllä sekin. Opiskelin farmasiaa vuoden Helsingissä ja tuntui, että meidän tutorryhmästä ainakin lähes kaikki kävivät bileissä tai tuutoreitten järjestämissä illanistujaisissa (= alkoholin suurkulutus kekkereitä). Muihin tuutorryhmien ihmisiin en kauheasti tutustunutkaan, kuin labratöiden osalta, jonne 5 hengen porukasta kaksi poikaa tuli aina kännissä tai krapulassa paikalle. Tästä jäi siis huonot kokemukset, mutta tiedän, ettei saisi yleistää. :) nyt olen siis turkuun menossa opiskelemaan kasvatustieteitä ja luokanopettajaksi.