Melkein päästiin keikalle...
Siellä se Within Temptation veivas, Kotkan meripäivillä. Minä ja mies tykätään bändistä.
Kysyin jo aiemmin vanhemmiltani, voisivatko olla lapsenvahtina jos me lähdettäisiin miehen kanssa meripäiville. Eivät kuulemma osanneet sanoa, mutta myöhemmin kertoivat, että ovat hankkineet itselleen liput ja ovat menossa. Siellä ne nyt sitten bailaa, mulle on kyllä muistutettu, minkälaista paskaa on musiikki, jota miehen kanssa kuunnellaan. Toivottavasti on hyvät kemut.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 02:32"]
Okei. Mikä oli aloituksesi pointti?
[/quote]
Et lukea osaa? Toivoin tässä kivaa iltaa vanhemmilleni, vaikkakin musiikki taitaa olla heidän mielestään ihan kuraa. Toivottavasti ei haittaa.
Mä olin. Oli hyvä. *Kääntää veistä haavassa.*
Meille ei sopisi tuollainen, että kaikki menot olisivat kiinni lapsenvahdin löytämisestä. Siksi olemme jääneet vapaiksi ja lapsettomiksi.
Onneksi teillekin tulee uusia keikkoja!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 02:38"]
Mä olin. Oli hyvä. *Kääntää veistä haavassa.*
[/quote]
Näkykö siellä eläkeläispariskuntaa nyrpeellä naamalla? :D -Ap-
Juu, nyrpeitä naamoja näky. Varsinkin Mokoman aikana. Eikä edes telttaa ollut. Taivas alla...
Veikkaan että vanhempasi keksivät ovelan keinon selviytyä joutumasta lapsenvahdeiksi.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 02:47"]
Veikkaan että vanhempasi keksivät ovelan keinon selviytyä joutumasta lapsenvahdeiksi.
[/quote]
Juu, sepä on niin saatanan rasittavaa, kun kerran-pari vuodessa pyydetään, että mielummin maksoivat keikkaliput ja majoituksen, kuin ottivat pari rauhallista tyttöä luokseen. Olishan pelkkä "ei" riittänyt, mutta nyt saatiin "ei" ja läpsy naamalle :D -Ap-
Olisi saattanut onnistua, jos lapsia olisi vain yksi. Mutta kun on pitänyt olla ahne ja tehdä kaksi, niin ei monikaan jaksa ottaa tuollaista taakkaa niskoilleen. Suosittelen käyttämään maksullista lastenhoitajaa niin pääsette suunnittelemaan omat menonne paremmin. Tai sitten odotatte, että ne lapset kasvaa. Minä olen oman tyttöni kanssa ollut Madonnan ja Ed Sheeranin keikalla, tammikuussa mennään katsomaan Imagine Dragons.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 02:55"]
Olisi saattanut onnistua, jos lapsia olisi vain yksi. Mutta kun on pitänyt olla ahne ja tehdä kaksi, niin ei monikaan jaksa ottaa tuollaista taakkaa niskoilleen. Suosittelen käyttämään maksullista lastenhoitajaa niin pääsette suunnittelemaan omat menonne paremmin. Tai sitten odotatte, että ne lapset kasvaa. Minä olen oman tyttöni kanssa ollut Madonnan ja Ed Sheeranin keikalla, tammikuussa mennään katsomaan Imagine Dragons.
[/quote]
Tehtiin kaksi, että voivat isompana pyytää myös toisiaan toistensa lapsenvahdeiks!! -Ap-
Okei. Mikä oli aloituksesi pointti?