Lue keskustelun säännöt.
Rakastan teitä!
08.07.2015 |
Rakastan sitä tunnetta kun huristelen avoautollani pitkin teitä ja aurinko paistaa!
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 02:09"]
:'(
[/quote]
No hei, älää maindaa. Tiedä, että mää kyllä pidän niin teistä kuin teistäkin.
Minä näin eilen huippukauniin hymyileväisen avoautonaisen. Olitkohan se sinä. ;) Ihana oli. Harvoin nähtävissä, voisi sanoa.
Hahahahah