Lue keskustelun säännöt.
En laihdu, missä vika?
31.07.2015 |
Syön terveellisesti suositusten mukaan ja liikun n.1-2h päivässä. En laihdu, vaikka ylikiloja on 10.
Kommentit (4)
Syöt kulutukseesi nähden liikaa kaloreita
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sama vika. Enkä taatusti syö liikaa, mutta olen kilpparin vajaatoiminnalla ja johtuu siitä.
Miten pitkään olet koettanut laihduttaa?
Jos pidemmän aikaa (yli puoli vuotta), niin voi olla että tämä ruoka- ja liikuntamäärä on sinun kehollesi tuon painoisena juuri se oikea. Eli jostain pitäisi alkaa vielä niukentamaan.
.