Miksi pidät hiuksesi tylsän pitkinä?
Kommentit (52)
Pidän niistä ja olen ruma lyhyillä pallonaamani takia. En kuitenkaan tuomitse minkä tahansa muun hiusmallin valinneita, olipa tukkasiili tai tähkäpäälook.
Ihanaa että joku on noin vilpittömästi huolissaan kanssasisaristaan, vai miehiltäkö kyselit? :-D
Ei ole vaihtoehtoa. Blondit hiukset nyt vaan on paremmat pitkinä.
Säästyy rahaa. Ei kampaamoa, hiuslakkaa, kallita hiushoitoja.
Ja mies tykkää.
Koska koen oloni kodikkaammaksi pitkillä hiuksilla. Kokeilin lyhyitä ja tuntui, kuin en olisi ollut oma itseni.
Mulle sopii pitkät paremmin, lyhyet tekee naamasta ihan pallon. Tylsistä hiuksista en kyllä tykkää, vaihteleva leikkaus ja väri auttavat siihen. Tykkään lyhyistä hiuksista ihmisillä, joille ne sopii, en valitettavasti kuulu heihin.
Miksi sinua niin kovasti vaivaa jos ihmisellä on pitkät hiukset? Onko se jotenkin sinulta pois jos ei ole mustapunaista kouvolatukkaa? Oletko asiakkaita kaipaava kampaaja?
Koska tämä on helppoa. Pese, harjaa ja laita ponnarille. Säästyy kampaamokuluissakin kun joku tuttava voi välillä leikata kuivat pois.
Koska kananpersetukkaiset/kouvolatukkaiset on mulle kateellisia kauniista terveistä hiuksistani :D
Kuinka pitkistä hiuksista puhut? Kainalo- vai vyötärömittaisista?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:05"]
Koska olen varsin tylsä itsekin.
[/quote]Oletko pitkä ja tylsä ;)
Jos on luonnonkiharat kullanvaaleat niin miksen pitäisi pitkinä? Häh? En halua päälaelleni mitään patalappua.
Haluan että hiukset yltää nutturalle. Se on helpoin kampaus. En jaksa värkätä lyhyempin hiusten kanssa.
Tykkään kiharella hiuksia ja lyhyet näyttävät minulla ihan hölmöiltä kiharrettuina. Antaa nyt ainakin ensi kevään ylppäreihin saakka olla pitkät, että saan itse tehtyä nätit kiharat lakin alle. Lyhyet myös vaativat enemmän laittamista ja minulla harvemmin on aamuisin aikaa näperellä hiuksiani.
Koska pitkät, tuuheat, laineikkaat ja kiiltävät hiukseni ovat suoraan sanoen ylpeyteni ja ulkonäköni kaunein piirre. Ihmiset, niin naiset kuin miehetkin, ihastelevat niitä usein ja olen saanut kuulla monta kertaa että "älä herranjestas leikkaa noita!"
Eikä tosiaan ole aikomustakaan. Ehkä joskus kolmekymppisenä alan pitää niitä hienostuneesti lyhyinä, mutta sitä ennen aion nauttia niistä tällaisina.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:14"]
Mies just sanoi, että pitkät hiukset on naisella seksikkäämmät ja paremman näköiset kuin lyhyet. Aina.
[/quote]
No hitto, sun mies sanoi, sitten se varmaan on niin. Meikäläisestäkin tuli seksikäs niin että heilahti! Tuntekaa lyhyttukkaiset viiltävää kateutta!
10
Hohhoijaa, nää on näitä.