Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pidät hiuksesi tylsän pitkinä?

Vierailija
24.07.2015 |

???

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei hivele itsetuntoa niinkuin hiustenpidennyspellejen kateelliset katseet näyttävästä luonnollisesta, pitkästä ja tuuheasta/paksusta tukasta ;)

Vierailija
42/52 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 avioliittovuoden jälkeen luovutin ja kasvatin pitkät, kun mies jaksoi joka ainoa kerta kampaajalle lähtiessä uhkailla, että hän lahjoo kampaajan olemaan leikkaamatta tms. Tiesin kyllä, että hiukseni näyttävät pitkänä ohuemmilta, mutta mieheltä tulee päivittäin niin innostunutta palautetta, että eipä taida olla järkeä palata lyhyeen. Nyt kun vielä vaihdan blondista luonnolliseen sävyyn niin säästän lisäksi noin tuhat euroa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kauniit pitkät hiukset, mitään poikatukkaa en aio leikkauttaa edes mummoiässä. Siksi.

Vierailija
44/52 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä pidän näistä.

Vierailija
45/52 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua näyttää lesbolta. Miehet pitävät pitkistä hiuksista.

Vierailija
46/52 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tylsät pitkät hiukset, vaan todella kauniit pitkät ja luonnolliset hiukset. Saan usein ihailua paksujen, upean väristen ja todella kiiltävien hiusteni ansiosta. Toisia onnistaa geenilotossa. :-)

Vierailija
47/52 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkistä hiuksista saa erilaisia ja NÄYTTÄVIÄ kampauksia, itselläni on vaalea ja luonnonkihara pitkä tukka, laitan sen päivittäin kuohkeaksi leijonanharjaksi. Lyhyt tukka on tylsä ja rumentaa ihan jokaisen. Kaikille ei ole suotu näyttäviä hiuksia, kateellinen ap. On se vaan kiva olla näyttävä lyhyeksi nirhittyjen kiusaksi.

Vierailija
48/52 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei olekaan pitkiä tylsiä hiuksia vaan kauniit vaaleat lantiomittaiset hiukset, ei tulisi mieleenikään leikata. Ne ovat helpot hoitaa, pysyvät nätisti nutturalla poissa tieltä, ja jos haluan, saan niistä todella näyttäviä kampauksia. Kampaajalla ei tarvitse ravata, latvoja tarvitsee nipsiä pari kertaa vuodessa. Millä tavalla pitkät hiukset joihin saa eri kampauksen vaikka joka päivä ovat tylsemmät kuin lyhyet hiukset joihin vain kampaaja saa tehtyä uuden mallin korkeintaan kerran kuukaudessa?

Sitä paitsi tässä iässä (40v) pitkät, kauniit hiukset ovat jo todella persoonalliset kun lähes kaikilla ikätovereilla on lyhyt hiusmalli. Jos haluan näyttää arvokkaalta, teen kauniin nutturan. 

Vierailija
49/52 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on pitkät koska en ole kiinnostunut niistä. Tuppaavat perhana kasvamaan jos vaan jättää ne huomiotta.

Vierailija
50/52 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan olla näyttävä ;)

Vierailija
51/52 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen tylsemmän ja tavallisemman näköinen lyhyemmällällä tukalla + olen tavattoman surkea laittamaan hiuksia ja harva lyhyt malli näyttää hyvältä suoraan suihkusta tultua. Lyhyehköt roikkuvat/muuten vaan kaameat hiukset eivät pahimpina päivinä ainakaan lisää naisellista itsetuntoa. Pitkät sen sijaan saa helposti näyttämään hyviltä, koska niitä sattuu olemaan ihan riittävästi päässäni.

Vierailija
52/52 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tehdä kampauksia ja näin kesällä varsinkin erilaisia lettejä. Niin ja mies tykkää pitkistä hiuksista, toki itsekin pidän. Kolmannekseen mulle ei sopisi lyhyet hiukset kasvon piirteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi