Mistä puinen merirosvomiekka?
Kommentit (12)
No ei voi olla vaikeaa tehdä itse???
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:44"]
[/quote]
Ei ole vaikeaa, mutta vaikka osaamista löytyisi, ei välttämättä ole tarvikkeita.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:50"]
[/quote]
Ei ole vaikeaa, mutta vaikka osaamista löytyisi, ei välttämättä ole tarvikkeita.
[/quote]
No tarvikkeet saa vaikka Bauhausista tai K-raudasta. Jos osaa piirtää miekan kuvan vanerille tai liimapuulevylle ja sahata, osaa tehdä miekan. Toki sitä kannattaa vähän hioakin ettei tule tikkuja.
Sinelli eli askartelutarvikeliike.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:50"]
[/quote]
[/quote]
No tarvikkeet saa vaikka Bauhausista tai K-raudasta. Jos osaa piirtää miekan kuvan vanerille tai liimapuulevylle ja sahata, osaa tehdä miekan. Toki sitä kannattaa vähän hioakin ettei tule tikkuja.
[/quote]
Jos sahaa ja muita tarpeita ei ole, niin ehkä ihan kaikki eivät halua niitä yhtä miekkaa varten hankkia. Itsetekeminen on hyvä ajatus, ilman muuta, mutta eikö nyt voitaisi hyväksyä ettei kaikilla ole siihen mahdollisuutta, taitoa tai halua?
Ps. minä osaisin tehdä miekan, löytyisi myös saha ja materiaalitkin.
Täällä kävin viikonloppuna (siis paikanpäällä myymälässä, verkkokaupassa ei ole) ja siellä oli kaikenlaisia ihania puisia miekkoja:
Tulee pirun kallis miekka kun alkaa hankkimaan noita työkaluja mutta eihän mikään ole liikaa av-mammalle:DD
Suomenlinnassa myytiin ainakin joku vuosi sitten. Hyödytön tieto jos asuu pidemmällä:)