Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon, että Sannin haastattelu MeNaisissa teki hänen uralleen stopin

Vierailija
24.07.2015 |

Olen toki tiennyt Sannin, mutta nyt jutun perusteella hänestä sai sellaisen kuvan, että en aio ainakaan koskaan enää hänen biisejään kuunnella, koska en ole niitä ennenkään kaksisena pitäny...

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:50"]

Sanni Me Naisten haastattelussa -ketju lähti jo poistoon :D Voi jessus. Siellä kävi ainakin yhden valkoritari(ttare)n näppis kuumana. Kaikki keskustelijat olivat hänen mielestään kamalia koulukiusaaja- hiekkapillu-av-mammoja, joiden käytös oli kuin isisillä konsanaan :D Vaikka ihmiset lähinnä hämmästeli että a.) kuka on tämä Sanni? b.) onpas diivan elkeet jo nuorelle naiselle ehtinyt kehittyä ja c.) musiikki ei oikein iske eikä uppoa.

[/quote]

Jännä että keskustelu poistettiin kauan sen jälkeen kun tämä (oi kiitos tuosta kunnianimesta) valkoritaritar oli jo poistunut ketjusta.

Eli poistoon taisi olla syynä kiusaajat ja vihaajat. En edes halua tietää mitä olette siellä herjanneet. Joku syyhän siihen poistoon on ollut. Valkoritaritar se ei ollut.

Vetäkää tai (vedä sinä yksinäinen teini)tässäkin ketjussa itsenne raivon valtaan samalla tavalla.

Naurattaa!

Vierailija
62/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:02"]

kertokaa ny siitä haastattelusta enemmän. en osta lehtee!! Mikä siinä Sanni-diivassa hiertää?

[/quote]

Ihan normaali haastattelu josta normaali ihminen ei LÖYDÄ mitään ylimielistä diivaa.

Kahdesti luin jutun, eikä siinä pahallatahdollakaan ollut mitään mitä nuo HATERSIT väittävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että ketjua ei poistettu Sannin takia. Siellä puhuttiin Jenni Vartiaiseen kohdistuvista tappouhkauksista tällä palstalla, niitten takia ketju lähti.

Vierailija
64/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nuori ja lahjakas, siinähän sitä vihan aihetta.

Vierailija
65/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:53"]

Minä taas arvostan Sannia entistä enemmän, koska hän on tehnyt jotain sellaista, mistä av-mammat eivät ole edes kuulleet eli töitä saavuttaakseen unelmansa! Musiikkinsa on tähän asti ollut minulle yhdentekevää vaan ei ole enää, koska nyt tietää, että se on tehty ammattitaitoisesti ja osaavasti. Ihan toisin kuin mitä perus-av-mamma on ikinä viitsinyt tehdä.

[/quote]

Minä en ole kuullutkaan kyseisestä Sannista mutta sinun mielipiteesi ja ilmaisusi iskivät nyt hermoon, ja jos kyseinen laulaja on yhtään samankaltainen, niin arvostuskin laskee ja lujaa.

Olen av-mamma, koska olen äiti ja kirjoitan täällä av:lla. Olen tehnyt elämässäni paljon töitä, takuulla enemmän kuin tämä kyseinen Sanni ja luultavasti myös enemmän kuin sinä, kommentin kirjoittaja. Olet erittäin ahdasmielinen, ennakkoluuloinen ja yleistävä viestittelyssäsi, ja vaikka varmaan tarkoituksesi on hyvä (yrität puolustaa Sannia), niin se ei silti oikeuta noin ikävään viestittelytapaan. En yleistä Sannin fanittajia tai Sannia sinun perusteellasi, mutta pidän kommenttiasi erittäin typeränä. Kuka sinusta on av-mamma? Kaikki muut paitsi sinä? Kaikki, jotka ovat eri mieltä kuin sinä? Yritäpä vähän enemmän sieltä ahtaasta mielestäsi avautua maailmalle.

Vierailija
66/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:15"]

Kaunis nuori ja lahjakas, siinähän sitä vihan aihetta.

[/quote]

Teoriasi ontuu, koska ainoastaan nuori pätee Sanniin. Nuuskaava nainen ei ole ikinä kaunis, eikä tässä tapauksessa ilman nuuskaakaan. Ja lahjakkuus, noh, äänellään se variskin laulaa.

Vierailija
67/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus se kateus :D Erittäin kaunis ja lahjakas nuori nainen, joka on kaikkien miesten ihailun ja himon kohde. Miten lihava av-mamma voisi olla tuntematta polttavaa kateutta? No ei mitenkään, LOL!!

Vierailija
68/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen tynnyriinsä pystyynkuolleita aaveita täällä kirjoittaa? Ei muka ole kuulleetkaan Sannista - aika mahdotonta , ellei ole totaalisen pihalla kaikesta, mitä ympärillä tapahtuu. Kyllä teillä on vanhana vaikeata, kun ette tajua yhtään mistä toiset puhuvat, kun nuorenakin on noin vaikeeta pysyä kärryillä.

Vierailija
69/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:07"]

Mitä ihmeen tynnyriinsä pystyynkuolleita aaveita täällä kirjoittaa? Ei muka ole kuulleetkaan Sannista - aika mahdotonta , ellei ole totaalisen pihalla kaikesta, mitä ympärillä tapahtuu. Kyllä teillä on vanhana vaikeata, kun ette tajua yhtään mistä toiset puhuvat, kun nuorenakin on noin vaikeeta pysyä kärryillä.

[/quote]

Miksi pitäisi kiinnostaa joku suomalainen julkkis?

Vierailija
70/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kaikkia ei kiinnosta kaikenmaailman nobodyt.

Vierailija
71/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku selittää, mikä sannista tekee diivan? Nuori laulaja, joka ei oikein tiedä miten pitäisi olla julkisuudessa. En oikein välitä Sannin musiikista mutta ei se kyllä minun mielestäni diiva ole.

Vierailija
72/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:30"]

Kateus se kateus :D Erittäin kaunis ja lahjakas nuori nainen, joka on kaikkien miesten ihailun ja himon kohde. Miten lihava av-mamma voisi olla tuntematta polttavaa kateutta? No ei mitenkään, LOL!!

[/quote]

Miesten runkkumateriaalina oleminen ei ole sellainen meriitti, jolla yhtään kenenkään kannattaisi kehuskella. Ja vielä vähemmän siitä kukaan on kateellinen.

Vierailija
73/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hänen opettajansa. Hän oli jo silloin tosi lahjakas. Arvostan.

Vierailija
74/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:53"]

Minä taas arvostan Sannia entistä enemmän, koska hän on tehnyt jotain sellaista, mistä av-mammat eivät ole edes kuulleet eli töitä saavuttaakseen unelmansa! Musiikkinsa on tähän asti ollut minulle yhdentekevää vaan ei ole enää, koska nyt tietää, että se on tehty ammattitaitoisesti ja osaavasti. Ihan toisin kuin mitä perus-av-mamma on ikinä viitsinyt tehdä.

[/quote]

Minä en ole kuullutkaan kyseisestä Sannista mutta sinun mielipiteesi ja ilmaisusi iskivät nyt hermoon, ja jos kyseinen laulaja on yhtään samankaltainen, niin arvostuskin laskee ja lujaa.

Olen av-mamma, koska olen äiti ja kirjoitan täällä av:lla. Olen tehnyt elämässäni paljon töitä, takuulla enemmän kuin tämä kyseinen Sanni ja luultavasti myös enemmän kuin sinä, kommentin kirjoittaja. Olet erittäin ahdasmielinen, ennakkoluuloinen ja yleistävä viestittelyssäsi, ja vaikka varmaan tarkoituksesi on hyvä (yrität puolustaa Sannia), niin se ei silti oikeuta noin ikävään viestittelytapaan. En yleistä Sannin fanittajia tai Sannia sinun perusteellasi, mutta pidän kommenttiasi erittäin typeränä. Kuka sinusta on av-mamma? Kaikki muut paitsi sinä? Kaikki, jotka ovat eri mieltä kuin sinä? Yritäpä vähän enemmän sieltä ahtaasta mielestäsi avautua maailmalle.

[/quote]

Jaha, ap itse ottaa nyt "olen tyhmä" -asenteen ja miettii, että mikä se lie se av-mamma. Pari viikkoa sitten se luonnehdittiin, muistaakseni elämäm koululainen, lihava, sossun asiakas ja koulutusta ja työtä halveksiva. Ei siis jokainen palstalainen vaan prototyyppi. Hauskaa, että takerruit yleistykseen, joka on ollut olemassa varmaan jo 5 vuotta eikä koskaan milloinkaan kosketa ketään kirjoittajaa vaan ainoastaan "niitä muita". :)

Minä olen tehnyt töitä vähän yli 30 vuotta, paljonko sinulla olikaan täysiä työvuosia?

Vierailija
75/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:18"]

No mitä se Sanni sitten sanoi? Voin kyllä uskoa, että Sanni on hieman täynnä itseään, koska jo hänen julkaisemansa musiikki kertoo jotain itsekritiikin puutteesta.

[/quote]

Sanni kertoi kiusaamisesta ja sivuunjättämisestä. Ensin hymähdin, että varmaan vaan tuntui siltä. Tämä ketju osoitti, että lohjalainen kateus on ihmeellinen voimavara. Siellä työttöminä pyörivät mammat kiukuttelee kybällä, kun Sannista tuli jotain ja heistä ei muuta kuin Ranen panoja.

Vierailija
76/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:09"]

[/quote]

Kaikkia ei kiinnosta kaikenmaailman nobodyt.

[/quote]

Kerro toki mitä itse olit/olet saanut aikaan Sannin ikäisenä.

Vierailija
77/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:18"]

No mitä se Sanni sitten sanoi? Voin kyllä uskoa, että Sanni on hieman täynnä itseään, koska jo hänen julkaisemansa musiikki kertoo jotain itsekritiikin puutteesta.

[/quote]

Sanni kertoi kiusaamisesta ja sivuunjättämisestä. Ensin hymähdin, että varmaan vaan tuntui siltä. Tämä ketju osoitti, että lohjalainen kateus on ihmeellinen voimavara. Siellä työttöminä pyörivät mammat kiukuttelee kybällä, kun Sannista tuli jotain ja heistä ei muuta kuin Ranen panoja.
[/quote] Hienoa että Sanni nostaa kiusaamisaiheen esille. Hävetkää naiset.

Vierailija
78/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:18"]

[/quote]

[/quote]

Niin, ja ne Ranetkin tuijottaa haikeena Sannia.

Vierailija
79/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:46"]Sannilla on loistavia sanoituksia, arvostan hänen sanoituksiaan enemmän kuin hänen lauluääntään. Sannihan on todella nuori ja hän varmasti vielä on kysytty sanoittaja tulevaisuudessa
[/quote]
Aivan, todella syvällisiä sanoituksia... "Netflix-sarjoja syön purkista voisin siivota"... Kukaan ei ole koskaan kirjoittanut kauniimpia lyriikoita kuin hän.

Vierailija
80/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:30"]

[/quote]

Miesten runkkumateriaalina oleminen ei ole sellainen meriitti, jolla yhtään kenenkään kannattaisi kehuskella. Ja vielä vähemmän siitä kukaan on kateellinen.
[/quote] Kuka aikuinen nainen käyttää sanaa "runkkumateriaali"? Itse olen paljon Sannia vanhempi ja vihaan kaikista eniten maailmassa naisten ilkeyttä ja kateutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme