Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon, että Sannin haastattelu MeNaisissa teki hänen uralleen stopin

Vierailija
24.07.2015 |

Olen toki tiennyt Sannin, mutta nyt jutun perusteella hänestä sai sellaisen kuvan, että en aio ainakaan koskaan enää hänen biisejään kuunnella, koska en ole niitä ennenkään kaksisena pitäny...

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:22"]

Mä voin kyllä kuvitella, että Sanninkin ura saa potkua (tai lisäaikaa) Vain Elämään johdosta, koska niin on käynyt suunnilleen kaikille. En voi silti mitenkään kuvitella että hän saisi minkäänlaista suosiota ikäistensä tai vanhempien keskuudessa.

[/quote]

Toiottavasti ei käy kuten Jenni Vartiaiselle, joka mokasi Vain elämäässä niin pahasti että ura loppui siihen.

Vierailija
2/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni sanni kertoi toimittajalle että oli karsinut kavereitaan koska on niin kiireinen ettei heille kaikille ollut aikaa,puhui myös luottamuspulasta.Sitten oli jotain juttua kouluajoilta,miten oli huomannut siellä olevansa parempi kuin muut.Mutta koska muut ei ollu hyväksyny asiaa niin oli vetäytynyt omiin oloihin.Sitten joku taisi edellisessä ketjussa vielä kertoa että oli ollut jossain pienessä mitättömässä sannin esiintymisessä,niin siellä oli sanottu että artisti olisi kieltänyt itsensä kuvaamisen.

En tiedä?täytyy mennä kauppaan josko sieltä saisi lehden ja koko haastattelun luettavaksi.Ilmeisesti haastattelu on ollut monisivuinen,eikä me naiset ilmeisesti julkaise koko haastattelua netissä.

Minusta hän ei ole niin suosittu kuin annetaan ymmärtää,eikä kappaleet ole mitään erityisen hyviä,hiukan myös kuulostaa että nuotin vierestä menee ainakin joskus.Laulutuntien ottaminen voisi olla hyvä ratkaisu hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:30"]

Kateus se kateus :D Erittäin kaunis ja lahjakas nuori nainen, joka on kaikkien miesten ihailun ja himon kohde. Miten lihava av-mamma voisi olla tuntematta polttavaa kateutta? No ei mitenkään, LOL!!

[/quote] Lahjakas, kyllä, mutta että erittäin kaunis ja kaikkien miesten himon kohde... Noup. http://image.issuu.com/140603060929-c6ccee5f006a9c7822acfb69571a028c/jpg/page_1.jpg

Vierailija
4/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:50"] Miksi te ihan oikeasti luulette että kukaan olis Sannille kateellinen? Vihaan mä Cheekiäkin mut en todellakaan haluaisi olla sen paikalla, nimenomaan päin vastoin. Mulla on paljon paljon muita oikeasti kauniita ja lahjakkaita naisia esikuvina, ja jos olisin kateellinen heille, en todellakaan osottaisi sitä vihaamalla. Miksi osottaisin? En ole katkera mistään kenellekään. Mutta tää Sanni. Ai että kun ottaa päähän. Ällöttävä, ylimielinen tyttö jolla on kamala lausumistyyli. Ja nimenomaan se mitä se luulee itestään, se varmaan ottaa kaaliin eniten :D [/quote] Ihmiset ovat useammin kateellisia sellaisille ihmisille, joita eivät pidä erityisen lahjakkaina, mutta jotka ovat kuitenkin saavuttaneet "vähemmän ansaitulta tuntuvaa" menestystä. Miksei menestys, myydyt levyt ja se että toinen toteuttaa unelmaansa olisi kateuden arvoista, vaikka et itse arvostaisikaan hänen musiikkiaan? [/quote] Voih nyt vittu. Pointti oli se, että sitä kateuskorttia ei tarvi aina heittää jos joku ei tykkää jostain.

[/quote]

Nimenomaan. Mä oon ilmeisesti kateellinen kissoille kun en pidä niistä. Samoin helteelle. Ja hernekeitolle näin muutamia mainitakseni. Mä en kyllä ymmärrä että miksi, mutta en mä ymmärrä sitäkään mistä mä tälle Sannille olisin kateellinen.

Vierailija
5/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av.ltä opittua: jos joku ärsyttää sinua, on ärsytyksen kohteessa jotain, mitä itse kaipaat. On se sitten sinnikkyys, äly, ulkonäkö, itsekuri, rohkeus tms. mitä et itse välttämättä edes tiedosta. Ja tämä on totta.

Kannattaa mennä itseensä ja miettiä haluaisitko sinä, vihan ja ärtymyksen vallassa oleva kuitenkin salaa mielessäsi jotain ominaisuuksia sannilta, vaikka rohkeuden puhua itsestä hyvänä tai haluaisitko näyttää itsevarmalta, haluaisitko omalla sinnikkyydellä raivata tiesi kohti menestystä?

Vierailija
6/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:03"]

Sanni on jutun kuvien perusteella nuori ja hyvin kaunis perinteisellä tavalla, hän täyttää kaikki klassiset kauneusnormit: säännölliset piirteet, hyvä iho, pitkä tukka, hyvä vartalo jne. Jutussa pistikin silmään se, että Sannin sanottiin olevan koko olemukseltaan niin rohkea ja erityislaatuinen ja silmiinpistävä, että hän on sen takia saanut kärsiä ja että kaikki tuijottavat häntä. Se kuulosti erittäin epäuskottavalta ja ylimieliseltäkin. Olisin odottanut edes nuoren Marikon veroista näyttävyyttä, mutta ei. Pelkkä nätti tyttö.

[/quote]

No ei kyllä ole kaunis edes perinteisell tavalla. Kasvot epäsymmetriset ja hymy toispuoleinen, kulmahampaat työntyvät eteen näkyvästi ja hiukset ovat ohuet ja värjätyn näköiset. Vastaavia "kaunottaria", jotka uskoivat suureen tulevaisuuteensa, oli ennenkin ostarit pullollaan, mutta silloin ne eivät päässeet nettiin lesoamaan, eivätkä alkaneet kuvitella itsestään liikoja parin ihailevan kommentin takia.

Vierailija
7/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:08"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:30"]

Kateus se kateus :D Erittäin kaunis ja lahjakas nuori nainen, joka on kaikkien miesten ihailun ja himon kohde. Miten lihava av-mamma voisi olla tuntematta polttavaa kateutta? No ei mitenkään, LOL!!

[/quote] Lahjakas, kyllä, mutta että erittäin kaunis ja kaikkien miesten himon kohde... Noup. http://image.issuu.com/140603060929-c6ccee5f006a9c7822acfb69571a028c/jpg/page_1.jpg

[/quote]

Pikemminkin toisin päin. Tai ei varmaan ihan kaikkien miesten himon kohde, mutta kaunis kyllä, myös tuossa kuvassa.

Vierailija
8/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama losoperse luo näitä Sanni-ketjuja aivan säännöllisin väliajoin. Oisko katkeruutta ilmassa, kun toinen menestyy ja toinen ei?

Vierailija
9/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

Vierailija
10/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi?

Vierailija
11/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. MeNaisia lukee 40+ naiset ja Sannia kuuntelee 10+ lapset

Vierailija
12/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ääni muuttuu kellossa kun Sanni itkee Vain elämäässä ja huomaatkin miten herkkä ja symppis Sanni on pohjimmiltaan. Ensi vuonna tähän aikaan laulat mukana kun kuuntelet Pave Maijasen versiota Sannin jostain kappaleesta. Usko mua.

Vierailija
13/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkahattu päässä ja hienohelmat jalassa AP:llä. Oot kuulemma mulkku, internetissä luki.

Vierailija
14/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ja tämän sinun uskomuksesi pitäisi kiinnostaa, koska..?

Miksi sinun pitäisi jotenkin aikoa kuunnella hänen musiikkiaan, jos et ole niin aikaisemminkaan tehnyt? Ei se taida ollakaan musiikinteon tarkoitus, että ihan kaikki siitä jossain vaiheessa pitävät. Jos ei tykkää niin ei tykkää. On varmaan monia muitakin muusikkoja, joiden uraan sinun kuuntelemattomuus ei juurikaan ole vaikuttanut.

Vierailija
15/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin meillä on aito diiva Suomessa!

Vierailija
16/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka on tähti nimeltä "sanni" enkä tiedä yhtään "sannin" biisiä. Ostin menaiset, skippasin "sannin" monisivuisen haastettelun koska neverhöörd. En katso mitään "vanhat muka-julkut laulelee" telkkariohjelmia joten ei kinosta ja suosittelen lämpimästi muillekin samanlaista asennetta.

antakaa "sannien" ja muiden upota rauhassa sinne vanhusten lukemien lehtien ja televisio-ohjelmien historiaan.

nykyisin ei lueta lehtiä eikä katsota telkkaria suorana ja se on ihan hyvä.

me ei tarvita suomalaisia kopiojulkkuja.

Vierailija
17/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatever jealous women say, in the minds of men the legacy of her youthful crotch, butt and chest will live on forever. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
18/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:53"]

Minä taas arvostan Sannia entistä enemmän, koska hän on tehnyt jotain sellaista, mistä av-mammat eivät ole edes kuulleet eli töitä saavuttaakseen unelmansa! Musiikkinsa on tähän asti ollut minulle yhdentekevää vaan ei ole enää, koska nyt tietää, että se on tehty ammattitaitoisesti ja osaavasti. Ihan toisin kuin mitä perus-av-mamma on ikinä viitsinyt tehdä.

[/quote]

Minä en ole kuullutkaan kyseisestä Sannista mutta sinun mielipiteesi ja ilmaisusi iskivät nyt hermoon, ja jos kyseinen laulaja on yhtään samankaltainen, niin arvostuskin laskee ja lujaa.

Olen av-mamma, koska olen äiti ja kirjoitan täällä av:lla. Olen tehnyt elämässäni paljon töitä, takuulla enemmän kuin tämä kyseinen Sanni ja luultavasti myös enemmän kuin sinä, kommentin kirjoittaja. Olet erittäin ahdasmielinen, ennakkoluuloinen ja yleistävä viestittelyssäsi, ja vaikka varmaan tarkoituksesi on hyvä (yrität puolustaa Sannia), niin se ei silti oikeuta noin ikävään viestittelytapaan. En yleistä Sannin fanittajia tai Sannia sinun perusteellasi, mutta pidän kommenttiasi erittäin typeränä. Kuka sinusta on av-mamma? Kaikki muut paitsi sinä? Kaikki, jotka ovat eri mieltä kuin sinä? Yritäpä vähän enemmän sieltä ahtaasta mielestäsi avautua maailmalle.

[/quote]

Jaha, ap itse ottaa nyt "olen tyhmä" -asenteen ja miettii, että mikä se lie se av-mamma. Pari viikkoa sitten se luonnehdittiin, muistaakseni elämäm koululainen, lihava, sossun asiakas ja koulutusta ja työtä halveksiva. Ei siis jokainen palstalainen vaan prototyyppi. Hauskaa, että takerruit yleistykseen, joka on ollut olemassa varmaan jo 5 vuotta eikä koskaan milloinkaan kosketa ketään kirjoittajaa vaan ainoastaan "niitä muita". :)

Minä olen tehnyt töitä vähän yli 30 vuotta, paljonko sinulla olikaan täysiä työvuosia?
[/quote]

AV-mamma on palstan mukaan kaikki jotka tänne kirjoittavat, sinäkin siis. Minä yritin kerran eriyttää itseni tästä Av-mammojen porukasta sillä perusteella että minulla ei ole lapsia. En siis ole kenenkään äiti tai mamma. Äkkiä minut palautettiin ruotuun ja opetettiin että kaikki täällä kirjoittavat naiset ovat av-mammoja, lasten lukumäärään katsomatta. :D

Vierailija
19/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:07"]Olen toki tiennyt Sannin, mutta nyt jutun perusteella hänestä sai sellaisen kuvan, että en aio ainakaan koskaan enää hänen biisejään kuunnella, koska en ole niitä ennenkään kaksisena pitäny...
[/quote]
Uu. Kovis

Vierailija
20/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettkoko oikeasti noita roskalehtien haastatteluja? :D

Ei kannata pohjustaa koko kuvaa ihmisestä johonkin artikkeliin. Pitäisihän ap:n se tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä