Uskon, että Sannin haastattelu MeNaisissa teki hänen uralleen stopin
Olen toki tiennyt Sannin, mutta nyt jutun perusteella hänestä sai sellaisen kuvan, että en aio ainakaan koskaan enää hänen biisejään kuunnella, koska en ole niitä ennenkään kaksisena pitäny...
Kommentit (139)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:33"]
Itse olen paljon Sannia vanhempi ja vihaan kaikista eniten maailmassa naisten ilkeyttä ja kateutta.
[/quote]
Munkin mielestä esim. naisten ilkeys ja kateus on pahempaa kuin pedofiilien snuff elokuvat, joukkoraiskaukset, sodat jne.
Todellakin vihattavin asia koko maailmassa ja nimenomaan vain naisten harrastamana.
Hei Sanni on tosi nuori ja sanoittaa itse biisinsä. Mikä ajaa aikuiset naiset vihaamaan?
Edelleen lukematta sitä haastattelua, mua kyllä ärsyttää se, miten helposti kiusaamisesta puhuvat tuomitaan huomion ja säälin hakijoiksi, ihan kuin kiusatuksi tuleminen olisi jotenkin harvinaista tai erikoista. Tosin en tiedä mitä Sannista on puhuttu edellisissä ketjuissa, mutta ärsytti se asenne ainakin Sara Forsbergiin liittyvissä ketjuissa.
Ymmärrän kyllä että ootte kateellisia, kun oon niin kuuluisa. Oon itse asiassa Suomen lahjakkain ja suosituin artisti. T. Sanni
Ei kaikkien tarvitse kaikista tykätä. Itse pidän Sannia ylimielisenä kusilissuna (jo ennen MN haastattelua) jonka sanoitukset ovat järjettömiä ja lapsellisia. Mutta en silti hauku teitä jotka häntä fanitatte.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:33"]
Itse olen paljon Sannia vanhempi ja vihaan kaikista eniten maailmassa naisten ilkeyttä ja kateutta.
[/quote]
Munkin mielestä esim. naisten ilkeys ja kateus on pahempaa kuin pedofiilien snuff elokuvat, joukkoraiskaukset, sodat jne.
Todellakin vihattavin asia koko maailmassa ja nimenomaan vain naisten harrastamana.
[/quote] Minä olen nainen ja olen kokenut kiusaamista vain naisten taholta. Oikeutatko sinä kiusaamisen vetoamalla siihen, että se ei ole mitään sotien rinnalla? Tiedätkö mitä tuhoa kiusaaminen voi aiheuttaa?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:36"]
Hei Sanni on tosi nuori ja sanoittaa itse biisinsä. Mikä ajaa aikuiset naiset vihaamaan?
[/quote]
Sanni on myös aikuinen nainen. Tosin on hassua miten Sannin biisejä vihataan niin paljon, esim. joillain ihan suosituilla suomiräppäreillä tai suomalaisilla englanniksi levyttävillä artisteilla on vähintään yhtä hölmöjä sanoituksia.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:07"]
Mitä ihmeen tynnyriinsä pystyynkuolleita aaveita täällä kirjoittaa? Ei muka ole kuulleetkaan Sannista - aika mahdotonta , ellei ole totaalisen pihalla kaikesta, mitä ympärillä tapahtuu. Kyllä teillä on vanhana vaikeata, kun ette tajua yhtään mistä toiset puhuvat, kun nuorenakin on noin vaikeeta pysyä kärryillä.
[/quote]
Kaikkia ei kiinnosta kaikenmaailman nobodyt.
[/quote]
Kerro toki mitä itse olit/olet saanut aikaan Sannin ikäisenä.
[/quote]
Miten minä sen voisin kertoa, kun en edes tiedä tämän Sannin ikää? Ja ei tarvitse kertoa, ei kiinnosta.
Kiusaamisesta sen verran, että Sannia harmitti ettei päässyt tyttöjen "röökiporukoihin" mukaan koska oli parempi kuin he.
Siis eikö täällä oikeasti ole yhtäkään järkevää jutun lukenutta paikalla joka voisi vain tiivistää objektiivisesti mitä sanni kertoi ja erityisesti syyn mistä käy ilmi että on diivaileva ja itseriittoinen?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:42"]
Kiusaamisesta sen verran, että Sannia harmitti ettei päässyt tyttöjen "röökiporukoihin" mukaan koska oli parempi kuin he.
[/quote]
Mikä oli totta, sen röökiporukan koulumenestys oli surkea.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:39"]
Minä olen nainen ja olen kokenut kiusaamista vain naisten taholta. Oikeutatko sinä kiusaamisen vetoamalla siihen, että se ei ole mitään sotien rinnalla? Tiedätkö mitä tuhoa kiusaaminen voi aiheuttaa?
[/quote]
Minä olen nainen ja olen kokenut kiusaamista vain miesten/poikien taholta.
Ja kiusaamisen lisäksi raiskauksen.
Tiedätkö itse mitä se voi aiheuttaa.
Minun mielestäni on ihan ok keskustella ja kritisoida esiintyvän artistin työstä, tässä tapauksessa siis Sannin kompetenssista muusikkona ja lauluntekijänä/sanoittajana. En itsekään tykkää, että huudellaan "se on vaan pikkupimppa ja runkkumatskua ukoille!". Kritiikki työstä on eri asia kuin kritiikki ulkonäöstä tai muutoin henkilökohtaisuuksiin menosta. Ja Sannin työ on nyt niiden biisien teko ja esittäminen, kyllä niitä pitää voida kritisoida (sitähän musiikkilehtien kriitikotkin tekevät). Minusta hänen musiikkinsa on kevyttä ja tekotaiteellista, sanoitukset ovat kömpelöitä ja todella naiveja, mutta toisaalta likalla on ikää vasta sen 20+. Lisäksi jossakin biisissä mainittu Netflix on esimerkki niistä asioista, jotka ovat liikaa aikaan sidottuja, ts. eivät kestä aikaa. 10 vuoden päästä voi kuulostaa tosi pöllöltä. Vähän sama kuin nyt kuulisi biisin, jossa lauletaan jostakin myspacesta tai irc-galleriasta :D
Sanni oli aiemmin tv:ssä sen imitaattorin, Jarkko Tamminen vai mikä,lie, ohjelmassa. Sitä ennen olin tykännyt Sannin videoista ja biiseistä, mutta tuossa ohjelmassa hän antoi itsestään niin leuhkan vaikutelman, että oksat pois.
Voihan olla, että häntä jännitti niin paljon, että vaikutti lesolta, en tiedä, mutta kehonkieli ja puheet olivat kuin Euroopan omistajalla.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:36"]
[/quote]
Sanni on myös aikuinen nainen. Tosin on hassua miten Sannin biisejä vihataan niin paljon, esim. joillain ihan suosituilla suomiräppäreillä tai suomalaisilla englanniksi levyttävillä artisteilla on vähintään yhtä hölmöjä sanoituksia.
[/quote] Naisen viha sattuu. Se tuntuu pahalta että toinen on nuori ja kaunis. Nimettömänä on helpottavaa päästää se krotiili sängyn alta pois. Omat rypyt ja selluliitti ei harmita niin paljon kun saa joukkohyökätä yhdessä muiden kanssa toisen kimppuun. Anteeksi tämä inhorealistinen analyysi.
Siis eikö täällä oikeasti ole yhtäkään järkevää jutun lukenutta paikalla joka voisi vain tiivistää objektiivisesti mitä sanni kertoi ja erityisesti syyn mistä käy ilmi että on diivaileva ja itseriittoinen?
[/quote]
Ongelma: jutussa ei ollut mitään diivailevaa tai itseriittoista! Olemme vain saaneet palstalle Jenni Vartiaista vihaavan rinnalle Sannia vihaavan tapauksen. Se oli juttu tytöstä, joka halusi tehdä musiikkia ja joka muutti yläasteen jälkeen pois kotoa mennäkseen Sibelius-lukioon. Siellä hän huomasi, että sai oppia ja osata, mitkä asiat kotikaupungissa Lohjalla oli ehdoton no-no. Sanni ryhtyi tekemään musiikkia yhdessä muiden kanssa ja kas - hänet ns. löydettiin. Eiköhän syynä ole musikaalisuus ja tosissaan tekeminen toisin kuin näillä kateellisilla.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:30"] Kateus se kateus :D Erittäin kaunis ja lahjakas nuori nainen, joka on kaikkien miesten ihailun ja himon kohde. Miten lihava av-mamma voisi olla tuntematta polttavaa kateutta? No ei mitenkään, LOL!! [/quote] Miesten runkkumateriaalina oleminen ei ole sellainen meriitti, jolla yhtään kenenkään kannattaisi kehuskella. Ja vielä vähemmän siitä kukaan on kateellinen. [/quote] Kuka aikuinen nainen käyttää sanaa "runkkumateriaali"? Itse olen paljon Sannia vanhempi ja vihaan kaikista eniten maailmassa naisten ilkeyttä ja kateutta.
[/quote]
Miksi asioista ei voi puhua niiden oikeilla nimillä? Ja edelleen, kukaan ei ole moisesta kateellinen.
Miksi te ihan oikeasti luulette että kukaan olis Sannille kateellinen? Vihaan mä Cheekiäkin mut en todellakaan haluaisi olla sen paikalla, nimenomaan päin vastoin. Mulla on paljon paljon muita oikeasti kauniita ja lahjakkaita naisia esikuvina, ja jos olisin kateellinen heille, en todellakaan osottaisi sitä vihaamalla. Miksi osottaisin? En ole katkera mistään kenellekään. Mutta tää Sanni. Ai että kun ottaa päähän. Ällöttävä, ylimielinen tyttö jolla on kamala lausumistyyli. Ja nimenomaan se mitä se luulee itestään, se varmaan ottaa kaaliin eniten :D
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:47"]
[/quote]
Ongelma: jutussa ei ollut mitään diivailevaa tai itseriittoista! Olemme vain saaneet palstalle Jenni Vartiaista vihaavan rinnalle Sannia vihaavan tapauksen. Se oli juttu tytöstä, joka halusi tehdä musiikkia ja joka muutti yläasteen jälkeen pois kotoa mennäkseen Sibelius-lukioon. Siellä hän huomasi, että sai oppia ja osata, mitkä asiat kotikaupungissa Lohjalla oli ehdoton no-no. Sanni ryhtyi tekemään musiikkia yhdessä muiden kanssa ja kas - hänet ns. löydettiin. Eiköhän syynä ole musikaalisuus ja tosissaan tekeminen toisin kuin näillä kateellisilla.
[/quote]
Niinpä. Ei ole näkynyt tällaisia monen ketjun puolustuslitanioita Jennille vaikka viime yönä mammat esitti toiveita että hän kuolisi. Kyllä Sannin herkkä hipiä toki on tärkeämpi puolustaa. Tekopyhät ämmät!!!
Jos Sannin vihaajat kokevat olevansa niin hurjasti tämän yläpuolella, niin miksi ihmeessä emme ole kuulleet heidän saavutuksistaan? Missä ovat Sannin yläasteaikaiset luokkakaverit - tekemässä tiedettä, tekemässä lauluja ja levyttämässä, kirurgeina pelastamassa ihmishenkiä... Vai te-toimiston listoilla pakoilemassa töitä?