Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon, että Sannin haastattelu MeNaisissa teki hänen uralleen stopin

Vierailija
24.07.2015 |

Olen toki tiennyt Sannin, mutta nyt jutun perusteella hänestä sai sellaisen kuvan, että en aio ainakaan koskaan enää hänen biisejään kuunnella, koska en ole niitä ennenkään kaksisena pitäny...

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:41"]

ette kehtaa myöntää että kuitenkin valitsisitte Sannin elämän omanne sijaan.

[/quote]

Minulla on varaa valkaista hampaani säännöllisesti..

Vierailija
122/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:03"]

Aina ku hodarit, ainaku Megan Fox kop, kop kop, kop, kop!

[/quote]

Joku saa syövän noista lyriikoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:41"]

ette kehtaa myöntää että kuitenkin valitsisitte Sannin elämän omanne sijaan.

[/quote]

Minulla on varaa valkaista hampaani säännöllisesti..

[/quote]

Sä et vaan kateuksissasi ymmärrä kulkea nuuska huulessa.

Vierailija
124/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mjaa,kävin juuri ostamassa tuon me naiset lehden kaupasta,missä oli sannin haastattelu.Tuoda,tuoda tuo haastattelu ei ollut mielestäni kyllä hetikään niinkään kärkevä mitä molemmat sanni ketjut täällä ovat antaneet ymmärtää.Tuli tässä mieleen että olemmekohan me AV:et joutuneet tässä hyvän provokaation uhreiksi.Sellainen tunne tuli meikäläiselle kun luin tuon Sannin haastattelun.Esim. tuo kaveri juttu on mielestäni kerrottu siinä sillälailla,että se tuntuisi jopa omasta näkökulmasta järkevältä.

Hemmetti,nyt tuntuu vähän siltä että jos olisi mahdollista kirjoittaa oma kommentti uudestaan tekisin sen mahdollisesti toisella tavalla.

Vierailija
125/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:46"]Sannilla on loistavia sanoituksia, arvostan hänen sanoituksiaan enemmän kuin hänen lauluääntään. Sannihan on todella nuori ja hän varmasti vielä on kysytty sanoittaja tulevaisuudessa
[/quote]
Aivan, todella syvällisiä sanoituksia... "Netflix-sarjoja syön purkista voisin siivota"... Kukaan ei ole koskaan kirjoittanut kauniimpia lyriikoita kuin hän.
[/quote]

Nuo sanoitukset ovat tosiaan melkoista puppua. Jos tämä on tällä hetkellä Suomen musiikin huippua niin huonolla tolalla on nykymusiikin taso.
[/quote]
Komppaan. Tosin, tämä on aika kansainvälinen ilmiö, ei tarvitse kuin silmäillä eri maiden top musiikki -listoja, joissa listan kärjessä on lähes poikkeuksetta jotain Nicki Minajin ulinaa ja räpätystä surkeilla sanoituksilla. Oikeasti melkein itkettää, miten surkeaa nykymusiikki on verrattuna aikaan ennen autotunea ja silloin, kun kirjotettiin oikeasti runollista ja pohtivaa tekstiä sekä kappaleita, joissa oli joku tarina tai ajatus taustalla...

Ja nykyään nämä Sannit ja vastaavat kategorioidaan taiteellisiksi superstaroiksi... Kappaleilla ei ole mitään järkevää sanomaa, kunhan vingutaan bilettämisestä, juomisesta ja vastakkaisesta sukupuolesta. Ei hyvää päivää, tulee myötähäpeä tuota ajatellessa.

Vierailija
126/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:05"]

Mä taas veikkaan, että tämä lehtijuttu ja syksyllä alkava Vain Elämää nostavat Sannin uran aivan mielettömälle tasolle. Joku täällä parjasi, että Sanni oli ylimielinen jarkko Tammisen show´ssa, no ei ollut, päinvastoin, hän oli tosi kiva! Samoin Hyvät ja Huonot Uutiset-ohjelmassa hän esiintyi edukseen. Ja kaunis on, todella kaunis!

[/quote]

Olen oikeastaan joka ainoasta asiasta sinun kanssasi eri mieltä. Mielestäni Sanni oli siinä showssa epämiellyttävän diiva, samoin lehtijutuissa, myös tuossa Me Naisten haastiksessa. Olen tavannut hänet kerran festareiden bäkkärillä järkkärinä itse olleena, ja kyllä oli nokka pystyssä eikä pitänyt meitä yhtään minään. Ulkonäöllä ei ole merkitystä musiikin teossa, mutta ei nyt mielestäni siinäkään mikään häikäisevä ole. 

Mutta mutta. Kumpikaan meistä ei ole oikeassa, nämä ovat mielipiteitä ja erilaisia tulkintoja samoista lehtijutuista. 

Vierailija
127/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kyllä kuvitella, että Sanninkin ura saa potkua (tai lisäaikaa) Vain Elämään johdosta, koska niin on käynyt suunnilleen kaikille. En voi silti mitenkään kuvitella että hän saisi minkäänlaista suosiota ikäistensä tai vanhempien keskuudessa.

Vierailija
128/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erinäisissä paikoissa ollut töissä ja tavannut julkkiksia, eikä kukaan ole ollut kauhean seurallinen ennen esiintymistään ja miksi pitäisikään. Ramppikuume vaivaa monia läpi elämän. Miksi heidän pitäisi henkilökuntaa ruveta mielistelemään?

Vierailija
129/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:38"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:07"]

Mitä ihmeen tynnyriinsä pystyynkuolleita aaveita täällä kirjoittaa? Ei muka ole kuulleetkaan Sannista - aika mahdotonta , ellei ole totaalisen pihalla kaikesta, mitä ympärillä tapahtuu. Kyllä teillä on vanhana vaikeata, kun ette tajua yhtään mistä toiset puhuvat, kun nuorenakin on noin vaikeeta pysyä kärryillä.

[/quote]

Kaikkia ei kiinnosta kaikenmaailman nobodyt.

[/quote]

Kerro toki mitä itse olit/olet saanut aikaan Sannin ikäisenä.

[/quote]

Miten minä sen voisin kertoa, kun en edes tiedä tämän Sannin ikää? Ja ei tarvitse kertoa, ei kiinnosta.

[/quote]

Kerro nyt vain, vaikka olisit minkä ikäinen, ei sillä ole merkitystä. Eikös se Sannikin ole jo lähempänä kolmeakymmentä, 25-27v, veikkaan.

[/quote]

Odotan edelleen tämän einsteinin saavutuksia. Pakkohan hänen on olla helvetin menestynyt, kun katsoo oikeudekseen dissata menestyneen muusikon ja artistin. Tosin kukaan oikeasti menestynyt ihminen ei tekisi niin, vaan kunnioittaisi toista samanlaista.

Vierailija
130/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:03"]

Sanni on jutun kuvien perusteella nuori ja hyvin kaunis perinteisellä tavalla, hän täyttää kaikki klassiset kauneusnormit: säännölliset piirteet, hyvä iho, pitkä tukka, hyvä vartalo jne. Jutussa pistikin silmään se, että Sannin sanottiin olevan koko olemukseltaan niin rohkea ja erityislaatuinen ja silmiinpistävä, että hän on sen takia saanut kärsiä ja että kaikki tuijottavat häntä. Se kuulosti erittäin epäuskottavalta ja ylimieliseltäkin. Olisin odottanut edes nuoren Marikon veroista näyttävyyttä, mutta ei. Pelkkä nätti tyttö.

[/quote]

Jutussa ei sanota mitään tuollaista, minulla on se lehti tässä edessäni eikä tuollaista tästä painoksesta löydy. Adjektiivia rohkea on käytetty, ei tuossa yhteydessä.

Vierailija
131/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:47"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:42"] Siis eikö täällä oikeasti ole yhtäkään järkevää jutun lukenutta paikalla joka voisi vain tiivistää objektiivisesti mitä sanni kertoi ja erityisesti syyn mistä käy ilmi että on diivaileva ja itseriittoinen? [/quote] Ongelma: jutussa ei ollut mitään diivailevaa tai itseriittoista! Olemme vain saaneet palstalle Jenni Vartiaista vihaavan rinnalle Sannia vihaavan tapauksen. Se oli juttu tytöstä, joka halusi tehdä musiikkia ja joka muutti yläasteen jälkeen pois kotoa mennäkseen Sibelius-lukioon. Siellä hän huomasi, että sai oppia ja osata, mitkä asiat kotikaupungissa Lohjalla oli ehdoton no-no. Sanni ryhtyi tekemään musiikkia yhdessä muiden kanssa ja kas - hänet ns. löydettiin. Eiköhän syynä ole musikaalisuus ja tosissaan tekeminen toisin kuin näillä kateellisilla. [/quote] Niinpä. Ei ole näkynyt tällaisia monen ketjun puolustuslitanioita Jennille vaikka viime yönä mammat esitti toiveita että hän kuolisi. Kyllä Sannin herkkä hipiä toki on tärkeämpi puolustaa. Tekopyhät ämmät!!! [/quote] Eihän täällä Jenniä kiusannut kuin yksi hullu. Sannia tuntuu kiusaavan moni av-mamma. Että sikäli kyllä Sannia pitää puolustaa.

[/quote]

Älä viitsi valehdella! Palstalla on satoja Jenni Vartiaista vihaavia, herjaavia ja halveksivia ämmiä. Turha syytellä yhtä henkilöä. Ja Sanniin kohdistuneet kritiikit ovat mitättömiä vrt Jennin tolkuton dissaaminen. Kts.toinen ketju älää enää tule tänne selittämään tuota valetta!!

[/quote]

Toi nyt on ihan naurettava väite anonyymipalstalla. Toki ei voi oikeasti väittää että kyseessä olisi myöskään vain yksi henkilö, mutta ne katkerimmat viestit ainakin kuulostavat aina saman tyypin kirjoittamilta.

Vierailija
132/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku selittää, mikä sannista tekee diivan? Nuori laulaja, joka ei oikein tiedä miten pitäisi olla julkisuudessa. En oikein välitä Sannin musiikista mutta ei se kyllä minun mielestäni diiva ole.

[/quote]

Totta. Diivalla on kuitenkin tietynlainen arvostus ja kunnioitus muita ihmisiä kohtaan, vaikka tunteekin oman arvonsa. Ei siis pelkästään negatiivinen titteli. Tällä kyseisellä artistilla taas on ainoastaan uskomattoman vääristynyt kuva itsestään ja taidoistaan. Se sitten ilmenee ylpeytenä ja koppavuutena. Tämä haastattelu oli yksi missä tämä kuvitelma omasta erinomaisuudesta tuli hyvin esille. Samoin Ruisrockissa kuvattu keikka, jossa lavalla oli laulutaidoton tyttönen pikkupöksyissä demonstroimassa aktia. Ja samassa yhteydessä tehty haastattelu, jossa pään sisällä oleva pissa haisi jopa tv-kuvan välityksellä.

Vierailija
133/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:59"]

Ainakin sanoi huomanneensa jo yläkoulussa olevansa parempi kuin muut. Ja koska on huippusuosittu, niin jokaisella on hänestä mielipide. Lähipiiri ei kuulemma ole kestänyt hänen suursuosiotaan.

[/quote]

Oho. Onpas se vinksahtanut pahasti.

Vierailija
134/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:50"]

Miksi te ihan oikeasti luulette että kukaan olis Sannille kateellinen? Vihaan mä Cheekiäkin mut en todellakaan haluaisi olla sen paikalla, nimenomaan päin vastoin. Mulla on paljon paljon muita oikeasti kauniita ja lahjakkaita naisia esikuvina, ja jos olisin kateellinen heille, en todellakaan osottaisi sitä vihaamalla. Miksi osottaisin? En ole katkera mistään kenellekään. Mutta tää Sanni. Ai että kun ottaa päähän. Ällöttävä, ylimielinen tyttö jolla on kamala lausumistyyli. Ja nimenomaan se mitä se luulee itestään, se varmaan ottaa kaaliin eniten :D

[/quote]

Ihmiset ovat useammin kateellisia sellaisille ihmisille, joita eivät pidä erityisen lahjakkaina, mutta jotka ovat kuitenkin saavuttaneet "vähemmän ansaitulta tuntuvaa" menestystä. Miksei menestys, myydyt levyt ja se että toinen toteuttaa unelmaansa olisi kateuden arvoista, vaikka et itse arvostaisikaan hänen musiikkiaan?

[/quote]

Miksi jokainen, joka ei tykkää jostain on automaattisesti kateellinen? Minkä takia sellaiselle, joka menestyy ilman ansiota oltaisiin kateellisia? Sehän on silti edelleen ihan p*ska. Sellainen hetken muotioikku, joita tulee ja menee. Ja joita kukaan ei muista. Se aiheutta korkeintaan myötähäpeää, varsinkin jos tämä menestynyt uskoo kybällä omaan erinomaisuuteensa eikä ymmärrä "menestyksensä" oikeaa syytä.

Vierailija
135/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:50"]Miksi te ihan oikeasti luulette että kukaan olis Sannille kateellinen? Vihaan mä Cheekiäkin mut en todellakaan haluaisi olla sen paikalla, nimenomaan päin vastoin. Mulla on paljon paljon muita oikeasti kauniita ja lahjakkaita naisia esikuvina, ja jos olisin kateellinen heille, en todellakaan osottaisi sitä vihaamalla. Miksi osottaisin? En ole katkera mistään kenellekään. Mutta tää Sanni. Ai että kun ottaa päähän. Ällöttävä, ylimielinen tyttö jolla on kamala lausumistyyli. Ja nimenomaan se mitä se luulee itestään, se varmaan ottaa kaaliin eniten :D
[/quote] Oletkohan sä miettinyt mistä toi viha kumpuaa? Muistuttaako Sanni jotain inhoamaasi ihmistä? Ei se ole normaalia vihata jotain noin paljon. Sekä Jennin vihaaja että Sannin vihaaja ovat yhtä sairaita.
[/quote]

Ei muistuta. Mä vaan yksinkertaisesti vihaan ylikaiken ylimielisiä ihmisiä. Ei siinä mitään jos se osais laulaa, mutta kun se ei osaa. Miksi se luulee osaavansa? Ei perkele kun on rasittava. Eikä mua ärsyttäis se jos se EI OLIS JOKA PAIKASSA!

Vierailija
136/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:50"]

Miksi te ihan oikeasti luulette että kukaan olis Sannille kateellinen? Vihaan mä Cheekiäkin mut en todellakaan haluaisi olla sen paikalla, nimenomaan päin vastoin. Mulla on paljon paljon muita oikeasti kauniita ja lahjakkaita naisia esikuvina, ja jos olisin kateellinen heille, en todellakaan osottaisi sitä vihaamalla. Miksi osottaisin? En ole katkera mistään kenellekään. Mutta tää Sanni. Ai että kun ottaa päähän. Ällöttävä, ylimielinen tyttö jolla on kamala lausumistyyli. Ja nimenomaan se mitä se luulee itestään, se varmaan ottaa kaaliin eniten :D

[/quote]

Ihmiset ovat useammin kateellisia sellaisille ihmisille, joita eivät pidä erityisen lahjakkaina, mutta jotka ovat kuitenkin saavuttaneet "vähemmän ansaitulta tuntuvaa" menestystä. Miksei menestys, myydyt levyt ja se että toinen toteuttaa unelmaansa olisi kateuden arvoista, vaikka et itse arvostaisikaan hänen musiikkiaan?
[/quote]

Voih nyt vittu. Pointti oli se, että sitä kateuskorttia ei tarvi aina heittää jos joku ei tykkää jostain.

Vierailija
137/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:07"]

Mitä ihmeen tynnyriinsä pystyynkuolleita aaveita täällä kirjoittaa? Ei muka ole kuulleetkaan Sannista - aika mahdotonta , ellei ole totaalisen pihalla kaikesta, mitä ympärillä tapahtuu. Kyllä teillä on vanhana vaikeata, kun ette tajua yhtään mistä toiset puhuvat, kun nuorenakin on noin vaikeeta pysyä kärryillä.

[/quote]

Kaikkia ei kiinnosta kaikenmaailman nobodyt.

[/quote]

Kerro toki mitä itse olit/olet saanut aikaan Sannin ikäisenä.

[/quote]

Miten minä sen voisin kertoa, kun en edes tiedä tämän Sannin ikää? Ja ei tarvitse kertoa, ei kiinnosta.

[/quote]

Kerro nyt vain, vaikka olisit minkä ikäinen, ei sillä ole merkitystä. Eikös se Sannikin ole jo lähempänä kolmeakymmentä, 25-27v, veikkaan.

Vierailija
138/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni on syntynyt 1993, vaikka uskoisin ihan teiniksi vielä.

Vierailija
139/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas veikkaan, että tämä lehtijuttu ja syksyllä alkava Vain Elämää nostavat Sannin uran aivan mielettömälle tasolle. Joku täällä parjasi, että Sanni oli ylimielinen jarkko Tammisen show´ssa, no ei ollut, päinvastoin, hän oli tosi kiva! Samoin Hyvät ja Huonot Uutiset-ohjelmassa hän esiintyi edukseen. Ja kaunis on, todella kaunis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi