Uskon, että Sannin haastattelu MeNaisissa teki hänen uralleen stopin
Olen toki tiennyt Sannin, mutta nyt jutun perusteella hänestä sai sellaisen kuvan, että en aio ainakaan koskaan enää hänen biisejään kuunnella, koska en ole niitä ennenkään kaksisena pitäny...
Kommentit (139)
Koettakaa nyt päättää onko tämä ihminen teille ihan yhdentekevä ja nobody vai ärsyttävä. Jos joku ihminen ärsyttää, hän ei silloin ole yhdentekevä.
Miten ihmeessä joku artisti voi aiheuttaa näin vahvoja tunteita? Hoh, hankkikaa elämä!!!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 11:55"]Koettakaa nyt päättää onko tämä ihminen teille ihan yhdentekevä ja nobody vai ärsyttävä. Jos joku ihminen ärsyttää, hän ei silloin ole yhdentekevä.
[/quote]
Av:lla käy satoja, ellei tuhansia ihmisiä. Tähän ketjuun on kommentoinut n. 100 henkilöä. Kaikilla ei voi olla sama mielipide. Koitatko itse vaikka käsittää asioita ympäröivästä maailmasta.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:34"]
Av.ltä opittua: jos joku ärsyttää sinua, on ärsytyksen kohteessa jotain, mitä itse kaipaat. On se sitten sinnikkyys, äly, ulkonäkö, itsekuri, rohkeus tms. mitä et itse välttämättä edes tiedosta. Ja tämä on totta.
Kannattaa mennä itseensä ja miettiä haluaisitko sinä, vihan ja ärtymyksen vallassa oleva kuitenkin salaa mielessäsi jotain ominaisuuksia sannilta, vaikka rohkeuden puhua itsestä hyvänä tai haluaisitko näyttää itsevarmalta, haluaisitko omalla sinnikkyydellä raivata tiesi kohti menestystä?
[/quote]
Juuri näin. Inhoan mamuraiskaajia. Mutta olen vain kateellinen, kun ne saa niin helposti pillua.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 11:55"]Koettakaa nyt päättää onko tämä ihminen teille ihan yhdentekevä ja nobody vai ärsyttävä. Jos joku ihminen ärsyttää, hän ei silloin ole yhdentekevä. [/quote] Av:lla käy satoja, ellei tuhansia ihmisiä. Tähän ketjuun on kommentoinut n. 100 henkilöä. Kaikilla ei voi olla sama mielipide. Koitatko itse vaikka käsittää asioita ympäröivästä maailmasta.
[/quote]Entä sitten? Täällä kyllä monet nimenomaan väittävät yhtäaikaa, että Sanni on yhtäaikaisesti ärsyttävä ja yhdentekevä. Esimerkiksi ap.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:53"]
muistaakseni sanni kertoi toimittajalle että oli karsinut kavereitaan koska on niin kiireinen ettei heille kaikille ollut aikaa,puhui myös luottamuspulasta.Sitten oli jotain juttua kouluajoilta,miten oli huomannut siellä olevansa parempi kuin muut.Mutta koska muut ei ollu hyväksyny asiaa niin oli vetäytynyt omiin oloihin.Sitten joku taisi edellisessä ketjussa vielä kertoa että oli ollut jossain pienessä mitättömässä sannin esiintymisessä,niin siellä oli sanottu että artisti olisi kieltänyt itsensä kuvaamisen.
En tiedä?täytyy mennä kauppaan josko sieltä saisi lehden ja koko haastattelun luettavaksi.Ilmeisesti haastattelu on ollut monisivuinen,eikä me naiset ilmeisesti julkaise koko haastattelua netissä.
Minusta hän ei ole niin suosittu kuin annetaan ymmärtää,eikä kappaleet ole mitään erityisen hyviä,hiukan myös kuulostaa että nuotin vierestä menee ainakin joskus.Laulutuntien ottaminen voisi olla hyvä ratkaisu hänelle.
[/quote]
Missään kohtaa ei muuten sano, että olisi parempi kuin muut, vaan että hänen omia unelmia poljettiin alas vanhassa porukassa tms. Mulla on se lehti ihan täällä kotona, voin tarkistaa. Ei mikään munkaan varsinainen suosikki tämä Sanni, mutta suurin osa täällä on ilmeisesti lukenut ihan eri haastattelua kuin minä. Ainakin näiden virheiden perusteella.
Jos av-mammojen mielestä nämä sanoitukset ovat suurta taidetta ja nerokasta upeaa runoutta, olette varmasti päästänne vialla!
Pojat feat. Tippa-T
SANNI
aina ku pihvi, aina ku megan fox, kop kop kop kop kop
pojat ei puhu ne juo bissee ja hameen alle ne vilkuilee,
pojat ei zumbaa ne nostelee ja kerää rukseja cv:seen.
tää kutsu tarkoittaa vaan yhtä asiaa, hei beibi tule tänne niin tutustutaan
aina ne pojat hakkaa ovee, pojat pojat hakkaa ovee
pojat pojat hakkaa ovee pojat pojat haluu
pojat hakkaa ovee, pojat pojat hakkaa ovee
aina ku siskot, aina ku hodari, kop kop kop kop kop
pojat haluu ladan tai bmw:een, ne haluu kylille kyysäilee,
pojilla menee aina tunteisiin, kun niiden kiekko ei mee mun maaliin,
kyl sä tiiät ah, et mun pitäis scoraa, supernovaa,
tän illan superlovaa, tiputan tuopin jos toisenki alas hei tänään ei mietitä huomista,
vaa sittenku en muista ees omaa nimeä mä aion nousta täs tuolista,
minkä mä sil voin et mä haluu sitä tuusulaa sori beibi et saa multa ruusuja,
en mä rakkaudenosotuksii kuulutaa, mä kittaan kaljaa ja hampaita puudutan,
nuoren pelaajan pitää päästä ajamaa, pam pam ku mä paukutan mun vasaraa
Apua noi lyriikat XDDDD vitsi mikä supersanottaja
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:30"]
Kateus se kateus :D Erittäin kaunis ja lahjakas nuori nainen, joka on kaikkien miesten ihailun ja himon kohde. Miten lihava av-mamma voisi olla tuntematta polttavaa kateutta? No ei mitenkään, LOL!!
[/quote] Lahjakas, kyllä, mutta että erittäin kaunis ja kaikkien miesten himon kohde... Noup. http://image.issuu.com/140603060929-c6ccee5f006a9c7822acfb69571a028c/jpg/page_1.jpg
[/quote]
Nimenomaan EI ole lahjakas mutta kaunis kyllä.
Hys hys, täällähän todettu olevan suurikin sanataituri lyriikoiden suhteen xD xD Siis voi luoja xD xD
Pojat hakkaa, niinpä niin. Sama kuin miesartisti laulaisi tytöistä, jotka aina jakavat...lehtiä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:39"]
Ei kaikkien tarvitse kaikista tykätä. Itse pidän Sannia ylimielisenä kusilissuna (jo ennen MN haastattelua) jonka sanoitukset ovat järjettömiä ja lapsellisia. Mutta en silti hauku teitä jotka häntä fanitatte.
[/quote]
Mutta Sannia haukut ihan heittämällä... nii
Luin sen haastattelun silloin mutta ei se nyt erityisesti jäänyt mieleen. Miten voikaan jotakuta joku nuori neiti noin ärsyttää. Vissiin Suomessa ei kellään sais olla määrätietoisuutta eikä hyvää itsetuntoa tai heti on muka hirvee ihminen.
Ei se nyt niin ärsyttävä ole. Lauluäänestä en tykkää mutta noin muuten en ainakaan löydä mitään erityistä vihattavaa.
Olin katsomassa Sannia baarikeikalla viime viikolla. Hän tuli sisään baariin samaan aikaan, kun me seisoimme jonossa. Pysähtyi ovelle, moikkasi pokeja ja hymyili ujosti ikään kuin pohtien, tunnistetaanko hänet illan esiintyjäksi. Ei vaikuta kovin ylimieliseltä.
Itse olen Sannin ikäluokkaa, ja sanoitukset ovat mielestäni hyviä siksi, että ne ovat ajankuva. Netflix-sarjat ja Greyn Anatomia ovat ikäluokkani arkipäivää, enkä näe syytä, miksi niiden sanoitusten tulisi olla ajankohtaisia vaikkapa 2080-luvulla. En myöskään väittäisi Pojat-kappaleen olevan järkevä tai syvällinen, mutta sitä on hauska tanssia tai hoilailla ja naureskella kavereiden kanssa. Siitä biisistä noin puolet sattuu olemaan sitä paitsi Tippa-T:n tekstiä eikä Sannin omaa.
Kun ahdistuin kevään pääsykoeurakasta, löin luurit korville ja kuuntelin Sannin Supernovaa. "Valintojen maailma/ Tuijotan tienviittoja/ Oikee vaatii luonnetta/ Väärä on se hauska/ Puolikas tupakka/ Sisko en oo viel koukussa/ Hei, ketä mä huijaan?/ Lopetan taas huomenna/ Oon lattialle hajonnut vaasi/ Nuoralla kävelevä sabotaasi/ Täytyy leikkaa et voi liimata/ Ja vuotaa et voi oppia" Se, että joku osaa kirjoittaa biisin niin, että moni tuntee sen omakseen, on taito. Sannilla todisteena kirjoitustaidosta taitaa olla edellä mainittujen taitavien kielikuvien lisäksi vielä äidinkielen laudatur, mikä monilta täällä kirjoittelevilta edellisten viestien perusteella taitaa puuttua. Medianlukutaidossa on ainakin parantamisen varaa, kun Me Naiset -lehden artikkeli on vääntäytynyt noin monenlaisiin muotoihin.
En pitänyt Sannista hänen uransa alkuaikoina lähinnä siksi, että koneella tehty musiikki häiritsi minua. Sen takia keikoilla biiseistä tulee osia playbackina, mutta niinhän tulee kaikilla muillakin. Musiikkimakuni on kuitenkin muuttunut kaikkiruokaisemmaksi, ja keikoilla Sanni esiintyy erittäin energisesti ja pätevästi. Ei voinut se viimevikkoinen keikkakaan olla helppo setti, kun eturivissä oli parikymppisiä erittäin humaltuneita naisia, jotka yrittivät koko ajan koskea Sannia ja huutaa laulun päälle. Eniten tässä ihmettelen, miksi ihmiset huutelevat tänne, mikäli eivät satu pitämään jostakin julkisuuden henkilöstä. Ennen moiset keskustelut käytiin perheen kanssa kahvipöydässä, eikä kenelläkään ollut tarvetta minkäänlaiseen lietsontaan tai joukkovihaan yksittäisiä ihmisiä kohtaan.
Kuten Anssi Kela julkaisi Facebookissa, Sannista saattaa tulla ensi syksyn hitti. Kuten Paula Vesalasta viime syksynä: PMMP-fanit kyllä tiesivät hänen äärettömän monialaisen lahjakkuutensa, jota muut eivät olleet päässeet näkemään, kun kasvattivat sisällään niin vahvoja antipatioita joidenkin yksittäisten biisien, haastattelujen tai esiintymisten myötä. Ehkä tässäkin keskustelussa on päässyt käymään näin? Enpä tiedä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:41"]
"Ainoa syy, miksi kukaan vihaa sinua, on se että hän haluaisi olla kuin sinä". Kateellisten panettelua, Sanni on lahjakas ja nuori nainen, joka uskaltaa olla erilainen välittämättä muiden mielipiteistä :) Sanni on yksi Suomen suurimmista tähdistä at the moment, mutta ette kehtaa myöntää että kuitenkin valitsisitte Sannin elämän omanne sijaan.
[/quote]
Älä jauha paskaa. Tässä maailmassa vihaan eniten eläinrääkkääjiä ja lapsenraiskaajia - tuon viiden pennin filosofiasi mukaan tämä siis tarkoittaa, että haluaisin sisimmässäni itse kiduttaa viattomia eläimiä ja hyväksikäyttää lapsia. Olet oksettava.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:08"]
No miksi?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:08"]
Kyllä ääni muuttuu kellossa kun Sanni itkee Vain elämäässä ja huomaatkin miten herkkä ja symppis Sanni on pohjimmiltaan. Ensi vuonna tähän aikaan laulat mukana kun kuuntelet Pave Maijasen versiota Sannin jostain kappaleesta. Usko mua.
[/quote] Ööö... No kai nyt Pavea kuuntelee kuka vaan ja millon vaan? Ihan sama laulaako se omiaan vai covereita, kyllä mulle kelpaa!
Ihan mielenkiinnosta luin kyseisen Me Naiset lehden haastattelun, enkä millään saanut ko. artistista sitä "kusippäähännousseendiivan" kuvaa, mitä täällä on annettu ymmärtää. Kyseessä oli aivan tavallinen artistin henkilökuva, jossa jos jokin häiritsi niin toimittajan kummallisen vanhakantainen ja "tanttamainen" kirjoitustyyli.
Sannin musiikista ei sen ihmeenpää mielipdettä ole. Pääsääntöisesti kuitenkin arvostan artisteja jotka kykenevät itse kirjoittamaan materiaalinsa.
Kyllä, olen kateellinen av-mamma. Minäkin haluan noi upeat hampaat, kauniin keltaisen/sinisen liuskatukan, ihanasti lässyttävän lauluäänen sekä ennenkaikkea tuon ASENTEEN ❤