Uskon, että Sannin haastattelu MeNaisissa teki hänen uralleen stopin
Olen toki tiennyt Sannin, mutta nyt jutun perusteella hänestä sai sellaisen kuvan, että en aio ainakaan koskaan enää hänen biisejään kuunnella, koska en ole niitä ennenkään kaksisena pitäny...
Kommentit (139)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:03"]Aina ku hodarit, ainaku Megan Fox kop, kop kop, kop, kop!
[/quote]
Oon aina kuullu sen "ai naku hodari? Ai naku megan fox ?" :-D
Ainakin minun tuttuihini tuo haastattelu vetosi, Sanni on niin aito ja ihana kun on loistava itsetunto ja ymmärtää oman arvonsa. Samat ihmiset tosin rakastavat Cheekiä jo pelkän asenteen puolesta, joten toi ylimielinen braggailu vaan puree toisiin.
Ihmeellistä, että tähänkin viitsis joku vastata. Oli vaan toteava... AP
Voi kuulkaa, pitäkää Sanninne, olette pissalissunne ansainneet.
Mitäs siinä haastattelussa nyt on ollut, kun kaikkialla (av:lla) noin jauhetaan?
Sannilla on loistavia sanoituksia, arvostan hänen sanoituksiaan enemmän kuin hänen lauluääntään. Sannihan on todella nuori ja hän varmasti vielä on kysytty sanoittaja tulevaisuudessa
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:45"]
Mitäs siinä haastattelussa nyt on ollut, kun kaikkialla (av:lla) noin jauhetaan?
[/quote]
Mene ostamaan lehti alle 5e äläkä vingu täällä.
Sanni Me Naisten haastattelussa -ketju lähti jo poistoon :D Voi jessus. Siellä kävi ainakin yhden valkoritari(ttare)n näppis kuumana. Kaikki keskustelijat olivat hänen mielestään kamalia koulukiusaaja- hiekkapillu-av-mammoja, joiden käytös oli kuin isisillä konsanaan :D Vaikka ihmiset lähinnä hämmästeli että a.) kuka on tämä Sanni? b.) onpas diivan elkeet jo nuorelle naiselle ehtinyt kehittyä ja c.) musiikki ei oikein iske eikä uppoa.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:45"]Mitäs siinä haastattelussa nyt on ollut, kun kaikkialla (av:lla) noin jauhetaan?
[/quote]
Totuus Sannin ajattelumaailmasta
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:25"]
Ihmeellistä, että tähänkin viitsis joku vastata. Oli vaan toteava... AP
[/quote]Teit kuitenkin ihan oman aloituksen.
Minä taas arvostan Sannia entistä enemmän, koska hän on tehnyt jotain sellaista, mistä av-mammat eivät ole edes kuulleet eli töitä saavuttaakseen unelmansa! Musiikkinsa on tähän asti ollut minulle yhdentekevää vaan ei ole enää, koska nyt tietää, että se on tehty ammattitaitoisesti ja osaavasti. Ihan toisin kuin mitä perus-av-mamma on ikinä viitsinyt tehdä.
Harvoin on lukenut noin itserakkaasta ja ylimielisestä nuoresta naisesta. Ei mikään ihme, jos ei ole ollut kotikulmillaan pidetty. Kukaan ei tykkää ylpeistä ihmisistä ja vielä vähemmän sellaisista ,joilla ei edes ole millä ylpeillä. Tuota nasaalihonotusta ei tarvitse kuulla radiosta edes vahingossa vuotta pidempään.
kertokaa ny siitä haastattelusta enemmän. en osta lehtee!! Mikä siinä Sanni-diivassa hiertää?
Aina ku hodarit, ainaku Megan Fox kop, kop kop, kop, kop!
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:18"]
Whatever jealous women say, in the minds of men the legacy of her youthful crotch, butt and chest will live on forever.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Truer words have never been spoken.
[/quote]Today we'll celebrate the life and areolas of Sanni.
-Mies 29v + 1v-
onpa nyt ulkopuolinen olo kun en pääse sisään Sannin inside juttuun koska en osta tyhmää lehteä! :D
No mitä se Sanni sitten sanoi? Voin kyllä uskoa, että Sanni on hieman täynnä itseään, koska jo hänen julkaisemansa musiikki kertoo jotain itsekritiikin puutteesta.
Ainakin ipadilla on ilmainen näköiskehti menaisiin, lukekaa siitä näköislehdestä haastattelu
Mitä Sannin musiikkiin tulee, radiosta/netistä kuunneltuna ei uskoisi kuin kova on livenä :-)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:18"]
Whatever jealous women say, in the minds of men the legacy of her youthful crotch, butt and chest will live on forever.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Truer words have never been spoken.