Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon, että Sannin haastattelu MeNaisissa teki hänen uralleen stopin

Vierailija
24.07.2015 |

Olen toki tiennyt Sannin, mutta nyt jutun perusteella hänestä sai sellaisen kuvan, että en aio ainakaan koskaan enää hänen biisejään kuunnella, koska en ole niitä ennenkään kaksisena pitäny...

Kommentit (139)

Vierailija
101/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:45"]

Sanni oli aiemmin tv:ssä sen imitaattorin, Jarkko Tamminen vai mikä,lie, ohjelmassa. Sitä ennen olin tykännyt Sannin videoista ja biiseistä, mutta tuossa ohjelmassa hän antoi itsestään niin leuhkan vaikutelman, että oksat pois.

Voihan olla, että häntä jännitti niin paljon, että vaikutti lesolta, en tiedä, mutta kehonkieli ja puheet olivat kuin Euroopan omistajalla.

[/quote]

Tässä se tiivistelmä tulikin, joka pätee myös tuohon MN-haastatteluun.

Vierailija
102/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:50"]Miksi te ihan oikeasti luulette että kukaan olis Sannille kateellinen? Vihaan mä Cheekiäkin mut en todellakaan haluaisi olla sen paikalla, nimenomaan päin vastoin. Mulla on paljon paljon muita oikeasti kauniita ja lahjakkaita naisia esikuvina, ja jos olisin kateellinen heille, en todellakaan osottaisi sitä vihaamalla. Miksi osottaisin? En ole katkera mistään kenellekään. Mutta tää Sanni. Ai että kun ottaa päähän. Ällöttävä, ylimielinen tyttö jolla on kamala lausumistyyli. Ja nimenomaan se mitä se luulee itestään, se varmaan ottaa kaaliin eniten :D
[/quote] Oletkohan sä miettinyt mistä toi viha kumpuaa? Muistuttaako Sanni jotain inhoamaasi ihmistä? Ei se ole normaalia vihata jotain noin paljon. Sekä Jennin vihaaja että Sannin vihaaja ovat yhtä sairaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:36"] Hei Sanni on tosi nuori ja sanoittaa itse biisinsä. Mikä ajaa aikuiset naiset vihaamaan? [/quote] Sanni on myös aikuinen nainen. Tosin on hassua miten Sannin biisejä vihataan niin paljon, esim. joillain ihan suosituilla suomiräppäreillä tai suomalaisilla englanniksi levyttävillä artisteilla on vähintään yhtä hölmöjä sanoituksia. [/quote] Naisen viha sattuu. Se tuntuu pahalta että toinen on nuori ja kaunis. Nimettömänä on helpottavaa päästää se krotiili sängyn alta pois. Omat rypyt ja selluliitti ei harmita niin paljon kun saa joukkohyökätä yhdessä muiden kanssa toisen kimppuun. Anteeksi tämä inhorealistinen analyysi.

[/quote]

Mä olen kyllä törmännyt Sannin dissaukseen ihan miestenkin taholta. Ja toisaalta Antti Tuiskukin oli tosi dissattu ainakin uransa alkuaikoina. Tosin hän ei ainakaan silloin käsittääkseni kirjoittanut sanoituksiaan itse mutta silti dissattiin samalla tavalla hölmöjä biisejä ja lauluääntä.

Vierailija
104/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista eniten huvittaa se, että ihan asiallisen kritiikin tai mielipiteen julkaisemisen jälkeen jotkut ihmiset jaksavat tulla huutelemaan kateelliseksi ja pätemään, "ettei varmasti ole menestynyt elämässään niin kuin Sanni ja ruudun takana istuu takuuvarmasti ruma ja lihava akka".

Menestyminen elämässä on suhteellista: jotkut ovat onnellisia luodessaan uraa, jotkut voivat kokea menestyvänsä erilaisten harrastusten parissa. Joku voi elää unelmaansa ihan tavallisena perheenäitinä ja joku voi olla saavuttanut paljon vaikkapa tieteiden parissa. Ja se "ruma, ylipainoinen akka" voi ihan yhtä lailla olla elämäänsä helvetin tyytyväinen ja saavuttanut vaikka mitä hienoa omalla tasollaan. Kaikki eivät keiku iltapäivälehtien otsikoissa eikä tarvitsekaan, se ei ole mikään ainoa menestyksekkään elämän tunnusmerkki.

Vierailija
105/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:42"]

Siis eikö täällä oikeasti ole yhtäkään järkevää jutun lukenutta paikalla joka voisi vain tiivistää objektiivisesti mitä sanni kertoi ja erityisesti syyn mistä käy ilmi että on diivaileva ja itseriittoinen?

[/quote]

Ongelma: jutussa ei ollut mitään diivailevaa tai itseriittoista! Olemme vain saaneet palstalle Jenni Vartiaista vihaavan rinnalle Sannia vihaavan tapauksen. Se oli juttu tytöstä, joka halusi tehdä musiikkia ja joka muutti yläasteen jälkeen pois kotoa mennäkseen Sibelius-lukioon. Siellä hän huomasi, että sai oppia ja osata, mitkä asiat kotikaupungissa Lohjalla oli ehdoton no-no. Sanni ryhtyi tekemään musiikkia yhdessä muiden kanssa ja kas - hänet ns. löydettiin. Eiköhän syynä ole musikaalisuus ja tosissaan tekeminen toisin kuin näillä kateellisilla.

[/quote]

Niinpä. Ei ole näkynyt tällaisia monen ketjun puolustuslitanioita Jennille vaikka viime yönä mammat esitti toiveita että hän kuolisi. Kyllä Sannin herkkä hipiä toki on tärkeämpi puolustaa. Tekopyhät ämmät!!!
[/quote] Eihän täällä Jenniä kiusannut kuin yksi hullu. Sannia tuntuu kiusaavan moni av-mamma. Että sikäli kyllä Sannia pitää puolustaa.

Vierailija
106/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:50"]

Miksi te ihan oikeasti luulette että kukaan olis Sannille kateellinen? Vihaan mä Cheekiäkin mut en todellakaan haluaisi olla sen paikalla, nimenomaan päin vastoin. Mulla on paljon paljon muita oikeasti kauniita ja lahjakkaita naisia esikuvina, ja jos olisin kateellinen heille, en todellakaan osottaisi sitä vihaamalla. Miksi osottaisin? En ole katkera mistään kenellekään. Mutta tää Sanni. Ai että kun ottaa päähän. Ällöttävä, ylimielinen tyttö jolla on kamala lausumistyyli. Ja nimenomaan se mitä se luulee itestään, se varmaan ottaa kaaliin eniten :D

[/quote]

Aamen.

Vierailija
107/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sanoi huomanneensa jo yläkoulussa olevansa parempi kuin muut. Ja koska on huippusuosittu, niin jokaisella on hänestä mielipide. Lähipiiri ei kuulemma ole kestänyt hänen suursuosiotaan.

Vierailija
108/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:50"]

Miksi te ihan oikeasti luulette että kukaan olis Sannille kateellinen? Vihaan mä Cheekiäkin mut en todellakaan haluaisi olla sen paikalla, nimenomaan päin vastoin. Mulla on paljon paljon muita oikeasti kauniita ja lahjakkaita naisia esikuvina, ja jos olisin kateellinen heille, en todellakaan osottaisi sitä vihaamalla. Miksi osottaisin? En ole katkera mistään kenellekään. Mutta tää Sanni. Ai että kun ottaa päähän. Ällöttävä, ylimielinen tyttö jolla on kamala lausumistyyli. Ja nimenomaan se mitä se luulee itestään, se varmaan ottaa kaaliin eniten :D

[/quote]

Ihmiset ovat useammin kateellisia sellaisille ihmisille, joita eivät pidä erityisen lahjakkaina, mutta jotka ovat kuitenkin saavuttaneet "vähemmän ansaitulta tuntuvaa" menestystä. Miksei menestys, myydyt levyt ja se että toinen toteuttaa unelmaansa olisi kateuden arvoista, vaikka et itse arvostaisikaan hänen musiikkiaan?

Vierailija
109/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:45"]

Mitäs siinä haastattelussa nyt on ollut, kun kaikkialla (av:lla) noin jauhetaan?

[/quote]

Mene ostamaan lehti alle 5e äläkä vingu täällä.

[/quote]

Entä jos kysyjä on vaikka kesämökillä kaukana kaupoista tai sattuu asumaan syrjäseudulla, josta ei noin vain pääse lehteä ostamaan?

Vierailija
110/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni on jutun kuvien perusteella nuori ja hyvin kaunis perinteisellä tavalla, hän täyttää kaikki klassiset kauneusnormit: säännölliset piirteet, hyvä iho, pitkä tukka, hyvä vartalo jne. Jutussa pistikin silmään se, että Sannin sanottiin olevan koko olemukseltaan niin rohkea ja erityislaatuinen ja silmiinpistävä, että hän on sen takia saanut kärsiä ja että kaikki tuijottavat häntä. Se kuulosti erittäin epäuskottavalta ja ylimieliseltäkin. Olisin odottanut edes nuoren Marikon veroista näyttävyyttä, mutta ei. Pelkkä nätti tyttö.

Vierailija
111/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin ainoastaan tuon 2080-luvulla biisin siitä kun 15-vuotiaan puukotussurma tapahtui niin lehdessä veljen muistokirjoituksena oli teksti että "kaipaan sua vielä 2080-luvulla". Ihmettelin tuota, mutta selvisi että kyseessä onkin biisi.
Tänään yhdistin Sannin ensi kertaa koko kappaleeseen tuon MeNaiset-julkisuuden jälkeen.

Ehkä jonkin sortin julkkis lapsien ja teinien parissa, mutta siinäpä se taitaa sitten ollakkin. Oikeasti Pikku Kakkosen juontajatkin on vähintään yhtä suuria julkkiksia kun tämä Sanni, ja voi olla että lapset katsoo pitkään kun näkee livenä.
Huhhuh.

Vierailija
112/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:59"]

Ainakin sanoi huomanneensa jo yläkoulussa olevansa parempi kuin muut. Ja koska on huippusuosittu, niin jokaisella on hänestä mielipide. Lähipiiri ei kuulemma ole kestänyt hänen suursuosiotaan.

[/quote]

Luin jutun, eikä siinä muistaakseni käytetty sanoja: "huippusuosittu" eikä "suursuosio". Ainakaan Sannin itsensä sanomina.

Vierailija
113/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:47"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:42"] Siis eikö täällä oikeasti ole yhtäkään järkevää jutun lukenutta paikalla joka voisi vain tiivistää objektiivisesti mitä sanni kertoi ja erityisesti syyn mistä käy ilmi että on diivaileva ja itseriittoinen? [/quote] Ongelma: jutussa ei ollut mitään diivailevaa tai itseriittoista! Olemme vain saaneet palstalle Jenni Vartiaista vihaavan rinnalle Sannia vihaavan tapauksen. Se oli juttu tytöstä, joka halusi tehdä musiikkia ja joka muutti yläasteen jälkeen pois kotoa mennäkseen Sibelius-lukioon. Siellä hän huomasi, että sai oppia ja osata, mitkä asiat kotikaupungissa Lohjalla oli ehdoton no-no. Sanni ryhtyi tekemään musiikkia yhdessä muiden kanssa ja kas - hänet ns. löydettiin. Eiköhän syynä ole musikaalisuus ja tosissaan tekeminen toisin kuin näillä kateellisilla. [/quote] Niinpä. Ei ole näkynyt tällaisia monen ketjun puolustuslitanioita Jennille vaikka viime yönä mammat esitti toiveita että hän kuolisi. Kyllä Sannin herkkä hipiä toki on tärkeämpi puolustaa. Tekopyhät ämmät!!! [/quote] Eihän täällä Jenniä kiusannut kuin yksi hullu. Sannia tuntuu kiusaavan moni av-mamma. Että sikäli kyllä Sannia pitää puolustaa.

[/quote]

Älä viitsi valehdella! Palstalla on satoja Jenni Vartiaista vihaavia, herjaavia ja halveksivia ämmiä. Turha syytellä yhtä henkilöä. Ja Sanniin kohdistuneet kritiikit ovat mitättömiä vrt Jennin tolkuton dissaaminen. Kts.toinen ketju älää enää tule tänne selittämään tuota valetta!!

Vierailija
114/139 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ketjut on Sanoman ovelaa piilomainintaa. ;)

Vierailija
115/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee Sannista väistämättä sellainen kuva, että hän on itse saattanut olla jonkin tason koulukiusaaja aikoinaan. Tuskin tuntee empatiaa muita ihmisiä kohtaan, tuntuu pitävän itseään ja "rohkeaa tyyliään" muiden yläpuolella.

Mielestäni pastellinvärisissä hiuksissa, suoralippaisessa lippiksessä ja revityissä minishortseissa ei ole mitään uniikkia ja rohkeaa, samantyylisiä teinejä kävelee kadulla vastaan tusinoittain.

Vierailija
116/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ainoa syy, miksi kukaan vihaa sinua, on se että hän haluaisi olla kuin sinä". Kateellisten panettelua, Sanni on lahjakas ja nuori nainen, joka uskaltaa olla erilainen välittämättä muiden mielipiteistä :) Sanni on yksi Suomen suurimmista tähdistä at the moment, mutta ette kehtaa myöntää että kuitenkin valitsisitte Sannin elämän omanne sijaan.

Vierailija
117/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:56"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:03"]Aina ku hodarit, ainaku Megan Fox kop, kop kop, kop, kop! [/quote] Oon aina kuullu sen "ai naku hodari? Ai naku megan fox ?" :-D

[/quote]

Tämänkö tämä suunnattoman taitava ja menestynyt artisti on kynäillyt? Voi luoja.

Vierailija
118/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:56"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:03"]Aina ku hodarit, ainaku Megan Fox kop, kop kop, kop, kop! [/quote] Oon aina kuullu sen "ai naku hodari? Ai naku megan fox ?" :-D

[/quote]

Tästäkö me nyt ollaan oikein porukalla kateellisia?

Vierailija
119/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:34"]

Av.ltä opittua: jos joku ärsyttää sinua, on ärsytyksen kohteessa jotain, mitä itse kaipaat. On se sitten sinnikkyys, äly, ulkonäkö, itsekuri, rohkeus tms. mitä et itse välttämättä edes tiedosta. Ja tämä on totta.

Kannattaa mennä itseensä ja miettiä haluaisitko sinä, vihan ja ärtymyksen vallassa oleva kuitenkin salaa mielessäsi jotain ominaisuuksia sannilta, vaikka rohkeuden puhua itsestä hyvänä tai haluaisitko näyttää itsevarmalta, haluaisitko omalla sinnikkyydellä raivata tiesi kohti menestystä?

[/quote]

Juuri näin. Inhoan mamuraiskaajia. Mutta olen vain kateellinen, kun ne saa niin helposti pillua.

[/quote]

Jep. Niin minäkin.

N37

Vierailija
120/139 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:46"]Sannilla on loistavia sanoituksia, arvostan hänen sanoituksiaan enemmän kuin hänen lauluääntään. Sannihan on todella nuori ja hän varmasti vielä on kysytty sanoittaja tulevaisuudessa
[/quote]
Aivan, todella syvällisiä sanoituksia... "Netflix-sarjoja syön purkista voisin siivota"... Kukaan ei ole koskaan kirjoittanut kauniimpia lyriikoita kuin hän.
[/quote]

Nuo sanoitukset ovat tosiaan melkoista puppua. Jos tämä on tällä hetkellä Suomen musiikin huippua niin huonolla tolalla on nykymusiikin taso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme