Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä lahjaksi 85 vuotiaalle mummolle?

Vierailija
09.10.2012 |

ehdotuksia?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2012 klo 21:36"]

ehdotuksia?

[/quote]

Meidän mummi on noin 10 vuotta vanhempi.

Sai mm. herkkukorin, pullon konjakkia, lapsenlapsen julkaiseman kirjan, kuvakirjan toisen lapsenlapsen perheen vuoden tapahtumista sekä taulun. 

Vierailija
2/57 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lahjoista voisi olla joku hyvä runo mummosta ja mummo-pehmolelu, esimerkiksi Tilda pupu kuin tämä: http://soffia.fi/news/pupu_mummo/2014-03-08-16 Sellainen lahja sitten aina muistuttaa lapsien rakkaudesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin omalleni uuden rannekellon. Huomasin, että kun näkö ei ollut enää mikään kovin hyvä, hän ei nähnyt kellostaan aikaa, niin ostin isommalla ja selkeämmällä kellotaululla varustetun kellon, mummo oli kovin iloinen.

Vierailija
4/57 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin samanikäiselle mieheni tädille dvd-elokuvia ja kirjan. Ja vien kesällä ravintolaan syömään, kun tapaamme. 

Vierailija
5/57 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät lämpimät sisätossut

Jos näkee vielä lukea, kirja

Jos ei näe lukea, äänikirja

Musiikki CD

Jos näkee lukea, jonkun lehden vuosikerta

Lämmin hartiahuivi

Punaviinipullo tai cherry pullo

Mukava oloasu

Kukkia

Jos on vielä aktiivinen ja harrastaa jotain ja asuu kotona, niin jotain harrastuksiin tai mielenkiinnonkohteisiin liittyvää.

Teatteriliput (jos siinä kunnossa, että teatterissa vielä käy)

Konserttiliput

Vierailija
6/57 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut myös jalkahoidon joka joulu,juuri tuosta syystä ettei saa leikattua varpaankynsiä. Olen myös äitienpäivälahjaksi ikkunanpesun ja siivouksen. Mummolla ikää 86

Vierailija
7/57 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut myös jalkahoidon joka joulu,juuri tuosta syystä ettei saa leikattua varpaankynsiä. Olen myös äitienpäivälahjaksi ikkunanpesun ja siivouksen. Mummolla ikää 86

Vierailija
8/57 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on pitänyt erityisesti 90-vuotislahjaksi ostamastani lahjakortista kosmetologille. Pääsi ensimmäistä kertaa elämässään hoitoon. On sotaveteraani.

Lisäksi olen useimmiten ostanut hänelle päivä- ja yövoiteet. On pitänyt niistäkin.

Ja kerran ostin parfyymin.

Vierailija
9/57 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin lahjakorttiin vielä, että kuljetukset hoitoon ja pois sieltä kuuluvat lahjaan :)

Vierailija
10/57 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein pari viikkoa sitten 85-vuotislahjaksi kaksi iloista ja touhukasta kuvaa päivänsankarista kauniissa kehyksissä. (ne oli otettu noin 6-vuotta sitten) Lahjasta pidettiin todella paljon, sillä se toi mieleen hyviä muistoja menneestä. :) Päivänsankari kehui lahjaa moneen otteeseen.

En kestä lapsuuden kuvianikaan, kun tulee niin paha olo ajan kulusta

Vierailija
11/57 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex poikaystävän mummo olis kehunut tuttiakin, jos sellainen olis paketista tullut...

Vierailija
12/57 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani piti koko vuoden esillä antamaani poikakalenteria, äitiäni kyllä hieman hävetti asia...

Myös konjakki ja pienet herkut maistuivat.

Olen kuullut jonkun antaneen lahjaksi kirjekuoria joissa oli mummon nimi, osoite ja postimerkit valmiina ja jakoi ne kirjekuoret mummon sukulaisille niin että mummo saisi lähikuukausina paljon postia sukulaisilta.

Vierailija
13/57 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolle, rakkautta, hellyyttä, kuuntelua, ymmärtämystä ja silitys / suukko poskelle..:) 

Vierailija
14/57 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummolle äitienpäiväksi Marimekon paketin eli siinä oli Unikko-sukat, huivi, pyyhe, lautasliinoja ja vielä joku Marimekon juttu, en muista mikä. Tykkäsi kovin, koska haluaa aina laittautua jos lähtee jonnekin.

Hyväkuntoinen on vielä, eli tykkää liikkua ihmisten ilmoilla, teatterissa, näyttelyissä, kahviloissa jne.

Vierailija
15/57 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minä olen vienyt viime aikoina sellaisen ihanan pehmeän hartiahuivin. Ei ollut edes kovin kallis. Konjakkipullo on aina takuuvarma.

Vierailija
16/57 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä tavaroita voi hautaan mukanaan viedä.

tuntuu, että jos tuon ikäisille sukulaiset ostaa esim. aalto vaaseja ym, että he ikäänkuin tieten ostavat ne "itselleen perinnökseen"---kuten joku vanhus kerran tv:ssäkin sanoi.

eikö olisi jokin mukava henkilökohtainen hemmotteluhoito tms? jotain, joks on henkilökohtaista, ja apua jaksamiseen? tuottamaan hyvää oloa?

Vierailija
17/57 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä tavaroita voi hautaan mukanaan viedä.

tuntuu, että jos tuon ikäisille sukulaiset ostaa esim. aalto vaaseja ym, että he ikäänkuin tieten ostavat ne "itselleen perinnökseen"---kuten joku vanhus kerran tv:ssäkin sanoi.

eikö olisi jokin mukava henkilökohtainen hemmotteluhoito tms? jotain, joks on henkilökohtaista, ja apua jaksamiseen? tuottamaan hyvää oloa?

Vierailija
18/57 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suhteestasi mummoon.

Mun mummoni olisi tykännyt näistä, kun vielä eli: Lahjakortti jalkahoitoon, lämpimät villasukat, tossut tai shaali, tuoksukynttilöitä, suklaata ja vihreitä kuulia- marmeladikarkkeja

Vierailija
19/57 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein pari viikkoa sitten 85-vuotislahjaksi kaksi iloista ja touhukasta kuvaa päivänsankarista kauniissa kehyksissä. (ne oli otettu noin 6-vuotta sitten)

Lahjasta pidettiin todella paljon, sillä se toi mieleen hyviä muistoja menneestä. :) Päivänsankari kehui lahjaa moneen otteeseen.

Vierailija
20/57 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset