Mies heitti kynällä naamaan, mitä mieltä?
Olen vähän järkyttynyt, enkä oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. Riitelimme miehen kanssa, ja yhtäkkiä hän heitti täysiä kuulakärkikynän minua päin, osui korvan viereen, hyvä ettei silmään!! On kyllä ollut jotain viitteitä väkivaltaisuudesta aiemminkin, vaikka ei ole minua mitenkään koskaan satuttanut. Suutuin tietysti asiasta, ja mies vaan puolustelee itseään, että kun meni hermot, ja hänen mielestään teen asiasta liian suuren numeron. Mielipiteitä?
Kommentit (172)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:23"]
Olen vähän järkyttynyt, enkä oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. Riitelimme miehen kanssa, ja yhtäkkiä hän heitti täysiä kuulakärkikynän minua päin, osui korvan viereen, hyvä ettei silmään!! On kyllä ollut jotain viitteitä väkivaltaisuudesta aiemminkin, vaikka ei ole minua mitenkään koskaan satuttanut. Suutuin tietysti asiasta, ja mies vaan puolustelee itseään, että kun meni hermot, ja hänen mielestään teen asiasta liian suuren numeron. Mielipiteitä?
[/quote]
Miten kynän kävi?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:26"]
Tää taitaa olla mielenkiintoisin otsikko av:lla vähään aikaan.
[/quote]
Niin kuulostaahan se aika tyhmältä, mutta näin siis kävi, ja haluaisin kuulla mielipiteitä. Onko jonkun muun mies heitellyt jollain esineellä joskus? Mitä teitte? -ap-
[/quote]
On heittänyt. Ja se oli sitten siinä! En halunnut elää pelossa, mitä seuraavaksi.
Muista, että vakuutus ei korvaa jos kynä menee rikki
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:44"]
[/quote]
Entä jos naama menee? Silmä puhki tms?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:44"]
[/quote]
Entä jos naama menee? Silmä puhki tms?
[/quote]
Mies korvaa
On kyllä hauskaa, kun ihmiset jaksaa vitsailla perheväkivallalla.. Eivät varmaan itse ole kokeneet koskaan mitään. Hävetkää!
Huvittavaa.
Taannoin täällä oli ketju, jossa mammojen mielestä oli ihan ok naisen lyödä moottoritiellä autoa ajavaaa miestä hanskoilla naamaan, vaarantaen useita ihmishenkiä. Tämä siis oli mammojen mielestä ihan ok.
Nyt kynä on hipaissut naisen korvaa, niin mies on väkivaltainen hullu, josta tulee välittömästi erota.
Nainen voi toki heitellä astioilla, vaaseilla, haarukoilla yms.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:59"]
Huvittavaa.
Taannoin täällä oli ketju, jossa mammojen mielestä oli ihan ok naisen lyödä moottoritiellä autoa ajavaaa miestä hanskoilla naamaan, vaarantaen useita ihmishenkiä. Tämä siis oli mammojen mielestä ihan ok.
Nyt kynä on hipaissut naisen korvaa, niin mies on väkivaltainen hullu, josta tulee välittömästi erota.
[/quote]
Jos riidellään noin pahasti, niin eikö olisi järkevääkin erota? Outo tuo näkemys, että pitäisi vaan pysyä yhdessä ja vaikka repiä silmät toiselta päästä. Se on raakaa ajattelua ja pilaa elämänlaatua. Jos on erehtynyt kumppanin valinnassa niin se on onneksi mahdollista perua.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:04"]Nainen voi toki heitellä astioilla, vaaseilla, haarukoilla yms.
[/quote]
Toki
Että millä heittänyt, juomalasilla, ei pyydelty anteeksi eikä annettu.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:09"]
Huvittavaa.
[/quote]
Jos riidellään noin pahasti, niin eikö olisi järkevääkin erota? Outo tuo näkemys, että pitäisi vaan pysyä yhdessä ja vaikka repiä silmät toiselta päästä. Se on raakaa ajattelua ja pilaa elämänlaatua. Jos on erehtynyt kumppanin valinnassa niin se on onneksi mahdollista perua.
[/quote]
Kynä hipaisee korvaa = syy erota?
Palstan kaksinaismoralismista viestissäni oli kyse.
Useiden ihmishenkien vaarantaminen = hyväksyttävää, koska tekijä oli nainen.
Kynä hipaisee korvaa = mies on väkivaltainen hullu.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:21"]
Huvittavaa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
"Palstan kaksinaismoralismi" jokainen kirjoittaa tänne yksilönä ja omana itsenään, omia mielipiteitään, ei tämä ole mikään kommuuni.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:21"]
Huvittavaa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
"Palstan kaksinaismoralismi" jokainen kirjoittaa tänne yksilönä ja omana itsenään, omia mielipiteitään, ei tämä ole mikään kommuuni.
[/quote]
Tämä kaksinaismoralismi on kyllä jokaisessa ketjussa havaittavissa.
Mies on aina sika, pettäjä, väkivaltainen, hullu jnejne. Lisäksi miehiin kohdistuvalle naisten harjoittamalle väkivallalle lähinnä naureskellaan.
Aikamoista kommuunihenkeä te palstamammat kyllä osoitatte, mies on aina syyllinen ja sika, eikä naisissa ole koskaan mitään vikaa itsessään.
Olisikin mielenkiintoista nähdä tämänkin aloittajan miehen kertoma versio tapahtumasta.
Nainen on aina UHRI!
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:48"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:06"] Kyse ei ole siitä oliko väkivalta vakavaa vai ei.Kyse on miehen kyvystä hallita itsensä.Seuraavalla kerralla pitää lisätä panoksia kun mies ajattelee että no jos et viime kerrasta vielä oppinu niin..... [/quote] Ja mitä tekee seuraavalla kerralla nainen? Saa pilluhalvauksen ja puukottaa? [/quote]Mitenhän noin tilastollisesti? Kuinka moni mies tappanu vaimonsa ja toisinpäin.Että siinä sulle pilluhalvausta [/quote] Tässä sulle tilastoa. Mies on törkeässä parisuhdeväkivallassa naisia useammin uhrina. Puhumattaakaan lievästä ja henkisestä väkivallasta, josta miehet eivät juuri huutele. Törkeä parisuhdeväkivalta siis tarkoittaa sitä, että viranomaiset joutuvat tilanteeseen miltei pyytämättä puuttumaan. Naiset sen sijaan osaavat tehtailla aiheettomiakin ilmoituksia. [/quote] Laitatko linkin tähän tilastoon
[/quote]
http://yle.fi/uutiset/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin/5487134
[/quote]
Ja tämä idiootti se jaksaa viljellä tätä yhtä tilastopoikkemaa.
[/quote]
Tilastopoikkeamanhokija eksyi paikalle. Mitäs miesvihaajalle kuuluu?
Montako miestä itse olet hakannut sairaalakuntoon?
[/quote]
Tilastopoikkeamahan tuo onkin, eikä kerro väkivallan tekijän sukupuoltakaan. Etkö kestä totuutta? Meinaatko heittää kynällä?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:18"]
Ei se varmaan eron paikka ole, mutta kyllä mua pelottaa mitä lentää seuraavaksi, tai lyökö/tönii suutuspäissään.. Tiedän vielä, että on tappeluihin ainakin nuorempana joutunut. Kun olen kysynyt, onko ollut väkivaltainen koskaan naista kohtaan, niin vastaa jotenkin oudosti. Siis on sanonut että ei ole, mutta on ollut jotenkin epäuskottava.. -ap-
[/quote]
Olet miesvihaaja ja olet keksinyt koko tarinasi. Kerrontasi ei ole yhtään uskotavaa. Varsinkaan tämä postauksesi.
[/quote]
Sinä olet naisvihaaja. Tee palvelus kaikille ja vedä itsesi jojoon.
Tässä tuoreet tilastot perhe- ja lähisuhdeväkivallasta, niin ei tarvitse ikivanhoja tilastoja linkitellä: http://tilastokeskus.fi/til/rpk/2014/15/rpk_2014_15_2015-05-28_tie_001_fi.html
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:23"]
[/quote]
Höpö höpö .
Jätä se mies. Väkivalta tulee vain pahenemaan.
No eipä tuo mitään. Minun ex heitteli kirjoilla, astioilla, kengillä ja milloin milläkin jota käteen sattui, potki, löi, haukkui huutaen.
Kertaakaan en menettänyt hermojani, lopulta ymmärsin erota, ehkä joskus löydän vielä hellemmän naisen, saas nähdä.