Mies heitti kynällä naamaan, mitä mieltä?
Olen vähän järkyttynyt, enkä oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. Riitelimme miehen kanssa, ja yhtäkkiä hän heitti täysiä kuulakärkikynän minua päin, osui korvan viereen, hyvä ettei silmään!! On kyllä ollut jotain viitteitä väkivaltaisuudesta aiemminkin, vaikka ei ole minua mitenkään koskaan satuttanut. Suutuin tietysti asiasta, ja mies vaan puolustelee itseään, että kun meni hermot, ja hänen mielestään teen asiasta liian suuren numeron. Mielipiteitä?
Kommentit (172)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:18"]
Ei se varmaan eron paikka ole, mutta kyllä mua pelottaa mitä lentää seuraavaksi, tai lyökö/tönii suutuspäissään.. Tiedän vielä, että on tappeluihin ainakin nuorempana joutunut. Kun olen kysynyt, onko ollut väkivaltainen koskaan naista kohtaan, niin vastaa jotenkin oudosti. Siis on sanonut että ei ole, mutta on ollut jotenkin epäuskottava.. -ap-
[/quote]
Niin, kerro toki mitä ITSE sanoit tai teit, ennenkuin kynä hipaisi korvaasi?
Olet viaton pulmunen toki asiassa?
Voihan ne hermot menettää totaalisesti ku riitelee, minäkin oon heittänyt tavaran suoraan tietokoneen näyttöön ku suutuin, mutta en raivostuksissakaan koskaan oo heittänyt mitään miestäni päin, eikä hän minua. Jonkun sortin kontrolli pitäis olla, ja ehkä ei erota vielä tuosta syystä, mutta kyllä tuollaisen pitäisi mietittyttää miestäsi ja teidän tulisi tosissaan keskustella asiasta. Eihän toinen voi mitätöidä ja puolustella tapahtunutta jos sinä olet kokenut sen uhkaavaksi. Voit kertoa hänelle, että mielestäsi teko oli inhottava ja sai sinut pelästymään. Hän voi sitten kertoa oman kantansa, mutta ei toista saa satuttaa ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:20"]
Ei se varmaan eron paikka ole, mutta kyllä mua pelottaa mitä lentää seuraavaksi, tai lyökö/tönii suutuspäissään.. Tiedän vielä, että on tappeluihin ainakin nuorempana joutunut. Kun olen kysynyt, onko ollut väkivaltainen koskaan naista kohtaan, niin vastaa jotenkin oudosti. Siis on sanonut että ei ole, mutta on ollut jotenkin epäuskottava.. -ap-
[/quote]
[/quote]
Riideltiin. Molemmat loukkasi toinen toisiaan. Mä en heittänyt miestäni kynällä. -ap-
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:26"]
[/quote]
[/quote]
Riideltiin. Molemmat loukkasi toinen toisiaan. Mä en heittänyt miestäni kynällä. -ap-
[/quote]
Just. Joku sanomisesi ylitti miehesi sietokyvyn rajan. Vähättele toki omaa osuuttasi asiaan.
Uhrituahan te naiset osaatte, ja teissä ei ole koskaan mitään vikaa.
Puolisoni heitti minua joskus riidan aikana sellaisella hierontaliimatuubilla silmään. En pystynyt 3 päivään lukemaan kirjaa, koska silmä ei tarkentanut ja rivit näkyi kahtena. M34
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:35"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:23"] Olen itse ollut väkivaltaisessa suhteessa ja juuri noin pienestä se alkoi.Mutta tuossakin tietynlainen koskemattomuuden raja on ylitetty ja väkivalta pahenee kerta kerralta.Ole fiksumpi kuin minä ja lähde. [/quote] Se on juurikin tämä koskemattomuuden rajan ylitys.. On jotenkin hyväkskäytetty olo. En osaa selittää. Olen vaan tosi pettynyt. Etenkin kun mies ei yhtään osaa olla pahoillaan asiasta, puolustelee vaan itseään. -ap- [/quote] Niin, itse oli siis riitaan ihan syytön, ja olet vain viaton , kultainen uhri, ja miehesi on paha? Kerropa mitä itse teit, että sait miehen heittämään kynällä? [/quote]Syyllistäminen? No joo.Ehkä sit kandee muuttua tossukaksi.Kävele villasukissa, hissuttele, älä ole eri mieltä, älä kritisoi.Ole hiljaa ja nöyrä.Ehkä sit kaikki menee hyvin.Tai sitten ei....Miestähän voi tämmönenkin alkaa siepata kun susta ei oo vastusta.
[/quote]
Hienoa uhriutumista.
[/quote]
Et ilmeisesti itse ole kokenut sitä, kun tavarat lentelee kohti tai kun autolla ajetaan kahta sataa ja ohitellaan. Tilanteessa, jossa kaikki on ollut ihan normaalisti, ja sitten yhtäkkiä käy noin. Sitä alkaa varoa kaikkea, automaattisesti. Nimimerkki mattoveitsen tielle osunut, kun olin toisella puolen asuntoa touhuamassa omia juttuja. Mutta mäkään en ole pois osannut, kun osa päästä sanoo, että nää on ihan pieniä juttuja.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:35"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:23"] Olen itse ollut väkivaltaisessa suhteessa ja juuri noin pienestä se alkoi.Mutta tuossakin tietynlainen koskemattomuuden raja on ylitetty ja väkivalta pahenee kerta kerralta.Ole fiksumpi kuin minä ja lähde. [/quote] Se on juurikin tämä koskemattomuuden rajan ylitys.. On jotenkin hyväkskäytetty olo. En osaa selittää. Olen vaan tosi pettynyt. Etenkin kun mies ei yhtään osaa olla pahoillaan asiasta, puolustelee vaan itseään. -ap- [/quote] Niin, itse oli siis riitaan ihan syytön, ja olet vain viaton , kultainen uhri, ja miehesi on paha? Kerropa mitä itse teit, että sait miehen heittämään kynällä? [/quote]Syyllistäminen? No joo.Ehkä sit kandee muuttua tossukaksi.Kävele villasukissa, hissuttele, älä ole eri mieltä, älä kritisoi.Ole hiljaa ja nöyrä.Ehkä sit kaikki menee hyvin.Tai sitten ei....Miestähän voi tämmönenkin alkaa siepata kun susta ei oo vastusta.
[/quote]
Hienoa uhriutumista.
[/quote]
Et ilmeisesti itse ole kokenut sitä, kun tavarat lentelee kohti tai kun autolla ajetaan kahta sataa ja ohitellaan. Tilanteessa, jossa kaikki on ollut ihan normaalisti, ja sitten yhtäkkiä käy noin. Sitä alkaa varoa kaikkea, automaattisesti. Nimimerkki mattoveitsen tielle osunut, kun olin toisella puolen asuntoa touhuamassa omia juttuja. Mutta mäkään en ole pois osannut, kun osa päästä sanoo, että nää on ihan pieniä juttuja.
[/quote]
Ota kuitenkin henkivakuutus mutta älä miehen eduksi.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:23"]Olen vähän järkyttynyt, enkä oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. Riitelimme miehen kanssa, ja yhtäkkiä hän heitti täysiä kuulakärkikynän minua päin, osui korvan viereen, hyvä ettei silmään!! On kyllä ollut jotain viitteitä väkivaltaisuudesta aiemminkin, vaikka ei ole minua mitenkään koskaan satuttanut. Suutuin tietysti asiasta, ja mies vaan puolustelee itseään, että kun meni hermot, ja hänen mielestään teen asiasta liian suuren numeron. Mielipiteitä?
[/quote]
Miehesi teki väärin ja toki hänen pitäisi se ymmärtää ja pyytää anteeksi. MUTTA ei sitä silti tuollaisen takia eroamista kannata edes miettiä.
.
Koita sinä pysyä asiallisena ja kerro hänelle, ettet voi tuollaista hyväksyä ja että miltä sinusta tuntuu. Pyydä myös itse häneltä anteeksi, kun (/jos) olet riidellessä loukannut häntä. Joillain se puolustusreaktio on vaan sitä vahvempi, mitä syyllisemmäksi itsensä tuntee (ainakin itellä on näin) ja tilannetta helpottaa silloin se, että asiasta keskustellaan rauhallisesti ja toista kunnioittaen.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:48"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:06"] Kyse ei ole siitä oliko väkivalta vakavaa vai ei.Kyse on miehen kyvystä hallita itsensä.Seuraavalla kerralla pitää lisätä panoksia kun mies ajattelee että no jos et viime kerrasta vielä oppinu niin..... [/quote] Ja mitä tekee seuraavalla kerralla nainen? Saa pilluhalvauksen ja puukottaa? [/quote]Mitenhän noin tilastollisesti? Kuinka moni mies tappanu vaimonsa ja toisinpäin.Että siinä sulle pilluhalvausta [/quote] Tässä sulle tilastoa. Mies on törkeässä parisuhdeväkivallassa naisia useammin uhrina. Puhumattaakaan lievästä ja henkisestä väkivallasta, josta miehet eivät juuri huutele. Törkeä parisuhdeväkivalta siis tarkoittaa sitä, että viranomaiset joutuvat tilanteeseen miltei pyytämättä puuttumaan. Naiset sen sijaan osaavat tehtailla aiheettomiakin ilmoituksia. [/quote] Laitatko linkin tähän tilastoon
[/quote]
http://yle.fi/uutiset/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin/5487134
[/quote]
Ja tämä idiootti se jaksaa viljellä tätä yhtä tilastopoikkemaa.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Just. Joku sanomisesi ylitti miehesi sietokyvyn rajan. Vähättele toki omaa osuuttasi asiaan.
Uhrituahan te naiset osaatte, ja teissä ei ole koskaan mitään vikaa.
[/quote]
Saako sinun fyysiseen koskemattomuuteen kajota, jos sanomisesi ei miellytä vastapuolta? Saako heittää kynällä? Entä lautasella? Tai vaikka veitsellä? Mihin vedät rajan?
Ero on ainoa ratkaisu. En olisi hetkeäkään väkivaltaisen ihmisen kanssa. Seuraava kerta tulee varmasti ja se on taatusti pahempi.
Ennen heitettiin akka akkunasta. Nyt heitetään kynällä. Pojasta on polvi huonontunut.
Voi olla kylläkin kulttuuripiirien tappelua tuo.
Provotkin voisi olla pontevampia...
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:48"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:06"] Kyse ei ole siitä oliko väkivalta vakavaa vai ei.Kyse on miehen kyvystä hallita itsensä.Seuraavalla kerralla pitää lisätä panoksia kun mies ajattelee että no jos et viime kerrasta vielä oppinu niin..... [/quote] Ja mitä tekee seuraavalla kerralla nainen? Saa pilluhalvauksen ja puukottaa? [/quote]Mitenhän noin tilastollisesti? Kuinka moni mies tappanu vaimonsa ja toisinpäin.Että siinä sulle pilluhalvausta [/quote] Tässä sulle tilastoa. Mies on törkeässä parisuhdeväkivallassa naisia useammin uhrina. Puhumattaakaan lievästä ja henkisestä väkivallasta, josta miehet eivät juuri huutele. Törkeä parisuhdeväkivalta siis tarkoittaa sitä, että viranomaiset joutuvat tilanteeseen miltei pyytämättä puuttumaan. Naiset sen sijaan osaavat tehtailla aiheettomiakin ilmoituksia. [/quote] Laitatko linkin tähän tilastoon
[/quote]
http://yle.fi/uutiset/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin/5487134
[/quote]
Ja tämä idiootti se jaksaa viljellä tätä yhtä tilastopoikkemaa.
[/quote]
Tilastopoikkeamanhokija eksyi paikalle. Mitäs miesvihaajalle kuuluu?
Montako miestä itse olet hakannut sairaalakuntoon?
[/quote]
Olet miesvihaaja ja olet keksinyt koko tarinasi. Kerrontasi ei ole yhtään uskotavaa. Varsinkaan tämä postauksesi.
Parisuhdetauon paikka. Mies halusi satuttaa. Ensi kerralla se on jo veitsi tmv.
Jos on mies niin antaa sinun heittää kanssa kynällä täysiä naamaan.
Tää taitaa olla mielenkiintoisin otsikko av:lla vähään aikaan.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:26"]
Tää taitaa olla mielenkiintoisin otsikko av:lla vähään aikaan.
[/quote]
Niin kuulostaahan se aika tyhmältä, mutta näin siis kävi, ja haluaisin kuulla mielipiteitä. Onko jonkun muun mies heitellyt jollain esineellä joskus? Mitä teitte? -ap-