Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadutko sitä, että tuli tehtyä lapsi/lapset?

Vierailija
24.07.2015 |

Ja miksi kadut?

Annetaan tässä ketjussa ääni tälle tabulle aiheelle.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan katunut vähääkään, en hetkeäkään, päin vastoin harmittaa etten saanut enempää kuin yhden (vitkuttelin päätöstä koska luulin, että lapset olisivat kamalia ja lapsiperhearki helvettiä - no eipä todellakaan ollut!). Ihmettelen miksi jotkut ihmiset tekevät lapsia ja sitten katuvat, eikö sitä olisi voinut miettiä etukäteen? Eipä olisi kiva lapsena tietää, että vanhempasi katuu sinun olemassa oloasi.

Vierailija
2/67 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:48"]

Kadun. Lapset ovat 24v ja 27v ja kadun, että tein heidät. Kohta on varmaan lapsenlapsiakin. Elämäni meni hukkaan lasten kanssa. Ilman heitä olisin saanut totetuttaa itseäni ja matkustaa ja keskittyä parisuhteeseen ja työhön. Nyt olen 56v ja koen elämäni olevan pilalla ja lasten pilanneen elämäni.

Toivottavasti eivät tee niitä lapsenlapsia ja ainakaan minulle tuo niitä hoidettavaksi.

[/quote]

Ohhoh! Toivottavasti olet provo. Tai sitten ei ole tainnut omena kauas puusta pudota, en ole ikinä tavannut noin negatiivista ihmistä. Ehkä lapsesi ovat samaa sorttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Ainoa mitä lasten suhteen kadumme on se, ettemme tehneet aikoinaan haaveilemaamme neljättä.

Vierailija
4/67 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kadun jos on huonompia päiviä. Meillä onneksi parisuhde on loistava ja mies on hyvä isä joka osallistuu lasten hoitoon mutta itseäni välillä ahdistaa lasten kitinä ja se ettei ole vapaa-aikaa niin paljon ja muutenkin koko äitiys. En halua että kukaan ois riippuvainen musta.

Vierailija
5/67 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään! Parasta elämässä. :) Haaveilen että saataisiin vielä iltatähti (kolmas lapsi), sitten meidän perhe olisi täydellinen.

Vierailija
6/67 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Meillä on toistaiseksi vain yksi lapsi.

Vierailija
7/67 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katunut hetkeäkään. :)

Vierailija
8/67 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat paras asia mitä ex ukko on saanut aikaan! En kadu hetkeäkään.

Vierailija
9/67 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun. en koko ajan, mutta kadun. Nuorena tehty ja silloin luuli lasten parantavan parisuhteen ongelmia. Nyt ei ole parisuhdetta ja kaksi lasta, joilla paljon ongelmia.

Vierailija
10/67 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:46"]

Itse lapset ovat täydellisiä, mutta avioliittomme on pelkkää kulissia nykyään. Ilman lapsia pääsisin vaimosta eroon. Toki sen voi tehdä nytkin, mutta arki toimii periaatteessa ihan hyvin, joten aion sinnitellä vielä jonkin aikaa.

[/quote]

En halua varastaa ketjua itse aiheelta, mutta toteaisin sinulle että lapset kärsivät tuollaisessa perheessä. Ole vastuullinen ja eroa.
[/quote]
Miksi kärsivät? Ei meillä ole väkivaltaa tai riitoja tms. Elämme kuten kämppikset. Aion odotella kunnes lapset ovat vähän isompia.
[/quote]Tietääkö tai ajatteleeko vaimosi samoin? Tietysti jos ei ole seksiä pitäis tajuta ja tod.näk.vaimosikin käy muualla....

Vierailija
11/67 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä nähdä tässä ketjussa, että ne jotka vastaavat katuvansa, saavat yläpeukkuja, ja ne, jotka vastaavat että eivät kadu, saavat alapeukkuja. WTF?

Onko se jotenkin hienoa tai tavoiteltavaa katua lapsiaan?

Vierailija
12/67 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kadu.Vaikka joskus lapsiperhearki onkin raskasta niin hyvät hetket voittavat ne sata nolla.

Vierailija
13/67 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun. Lapset ovat 24v ja 27v ja kadun, että tein heidät. Kohta on varmaan lapsenlapsiakin. Elämäni meni hukkaan lasten kanssa. Ilman heitä olisin saanut totetuttaa itseäni ja matkustaa ja keskittyä parisuhteeseen ja työhön. Nyt olen 56v ja koen elämäni olevan pilalla ja lasten pilanneen elämäni.

Toivottavasti eivät tee niitä lapsenlapsia ja ainakaan minulle tuo niitä hoidettavaksi.

Vierailija
14/67 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:47"]

Aika jännä nähdä tässä ketjussa, että ne jotka vastaavat katuvansa, saavat yläpeukkuja, ja ne, jotka vastaavat että eivät kadu, saavat alapeukkuja. WTF?

[/quote]

Itse annan yläpeukkua kiitokseksi rohkeudesta myöntää todelliset tunteensa vaikeassa asiassa. 

Vierailija
15/67 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:46"]

Itse lapset ovat täydellisiä, mutta avioliittomme on pelkkää kulissia nykyään. Ilman lapsia pääsisin vaimosta eroon. Toki sen voi tehdä nytkin, mutta arki toimii periaatteessa ihan hyvin, joten aion sinnitellä vielä jonkin aikaa.

[/quote]

En halua varastaa ketjua itse aiheelta, mutta toteaisin sinulle että lapset kärsivät tuollaisessa perheessä. Ole vastuullinen ja eroa.
[/quote]
Miksi kärsivät? Ei meillä ole väkivaltaa tai riitoja tms. Elämme kuten kämppikset. Aion odotella kunnes lapset ovat vähän isompia.
[/quote]Tietääkö tai ajatteleeko vaimosi samoin? Tietysti jos ei ole seksiä pitäis tajuta ja tod.näk.vaimosikin käy muualla....
[/quote]
Eipä välttämättä. Äläpä yleistä. Meillä harvemmin seksiä, koska mua, vaimoa vaan nappaa. Silti en käy vieraissa. Eikä mieskään. Seksiä vaan ei ole.

Vierailija
16/67 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan on välähdyksiä, että voi kun ei olis lasta... mutta se välähdys on vain noin muutaman sekunnin mittainen. Kohtahan tuo jo muuttaa pois, että nopeasti aika on mennyt ja kaikenlaisesta selvitty yhdessä ja uusi aika alkaa. En osaa kuvitella elämää ilman tuota roikaletta <3 , olisi varmaan aika tylsää tai ehkä tyhjää...

Vierailija
17/67 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun, mutta en tule koskaan kertomaan sitä kenelläkään ääneen.

Vierailija
18/67 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:51"]

[/quote]

Itse annan yläpeukkua kiitokseksi rohkeudesta myöntää todelliset tunteensa vaikeassa asiassa. 

[/quote]

Ja se katumattomuushan ei tietenkään voi olla todellinen tunne?

Vierailija
19/67 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Toki voi olla, mutta sitähän ei ole vaikea kertoa ääneen, eikö totta.

Vierailija
20/67 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Toki voi olla, mutta sitähän ei ole vaikea kertoa ääneen, eikö totta.

[/quote]

Ihmettelinkin lähinnä, miksi sitä pitää alapeukuttaa, että ihminen ei kadu lapsiaan?