Miehen entiset hoidot ahdistaa :(
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, haluan nyt itsekin avautua. Mieheni, jota syvästi rakastan ja joka kohtelee minua nykyään kuin kukkaa kämmenellään, oli tavatessamme vielä liian "nuori" ja kypsymätön eikä kyennyt vakiintumaan. Olimme vähän aikaa seksisuhteessa ja sitten homma jäi. Tapasimme pari vuotta myöhemmin uudelleen, ja mies halusi tuolloin heti vakavaan suhteeseen kanssani. Olemme nyt olleet jo pari vuotta naimisissakin, eikä minulla ole mitään syytä epäillä miestäni mistään. Ongelma on minun korvieni sisässä. Minua ahdistaa ajatukset kaikista niistä miehen entisistä hoidoista, joita hänen oli ikään kuin "pakko" vielä kokeilla ennenkuin hän oli valmis vakiintumaan. Olen sivulauseissa kuullut ja saanut muualta ymmärtää, että esim. erään työkaverinsa kanssa ehti siinä välissä säätää, samoin muutaman kaverinsa. Sellaisia ihmisiä siis, joiden kanssa väkisinkin joutuu myös tänä päivänä silloin tällöin tekemisiin. Useimmiten jaksan olla ajattelematta asiaa, mutta esimerkiksi viime lauantaina pippaloissa minua alkoi vain suunnattomasti ahdistaa, ja ajattelin vain koko ajan, "onkohan mies pannut tuota taikka tuotakin, tuo on ainakin paljon kauniinpi kuin minä..." Mikä avuksi? Miehen mielestä olen "suloinen" ja "mustis", jos otan asian puheeksi, mutta ei hän ole onnistunut sanomaan minulle mitään sellaista joka saisi ajatukseni asian suhteen rauhoittumaan.
Kommentit (42)
Ihan alkoi ahdistaa kun luki tätä ketjua. Joo, itsekin joutunut moisiin tilanteisiin ja joutunut vetämään sitten rajan siihen, että jos tällaisissa porukoissa on tarvetta pyöriä, niin minä en voi kuulua siihen kuvioon.
Ei se todellakaan mene noin.millainen mies oikeasti kuvittelee että panemalla satoja naisia hän on joka naisen haluama alfa uros ja nainen joka panre satoja miehiö on loppuun jyystetty kolo.hah.samaa se molemmin puolin on.käytetty tavara on käytetty.mitään uutta et pysty enää jakamaan kaiken kokeneiden kanssa vaan voit tyytyä olemaan sen yhden kanssa tai et.mitään erityistä ei sellaisen kanssa saa joka on kaikkia ja kaikkea pannut.sori!voit olla valittu et haluttu