Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukrainassa saa pitää lemmikkiä pommisuojassa

Vierailija
28.02.2022 |

https://www.reddit.com/r/cats/comments/t3dv43/our_lady_was_pretty_calm_…

Palstatr o llit, keksikää uusi pelottelunaihe kuin: "Ette saa ottaa lemmikkejä väestönsuojiin, ähäkutti!"

Myös metrotunneleissa ihmisillä on ollut lemmikkejä mukanaan.

Kommentit (339)

Vierailija
1/339 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Suomessa ei saa. En sitten tiedä, jos jonkun yksittäisen kerrostalon häkkikellarissa ketään ei haittaa jos joku tuo vaikka koiran sinne, niin tuskinpa sitä kukaan valvoo.

Vierailija
2/339 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys, että suomalaiset kukkahattutädit ovat tätä vastaan.

"Ei saa tuoda koiraa, mitä jos täällä on allergisia!"

Only in Finland.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/339 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää sit muuttaa Ukrainaan.

Suomen Pelastusalan keskusjärjestö https://www.spek.fi/turvallisuus/varautuminen-ja-paloturvallisuus/vaest…

"16. Saako lemmikkejä ottaa mukaan väestönsuojaan?

Eläimiä ei saa viedä väestönsuojiin edes poikkeustilanteessa. Jos ihmisiä kehotetaan suojautumaan väestönsuojiin, lemmikkieläimet voi suojata sisälle asuntoihin."

Vierailija
4/339 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella että suomalaisesta väestösuojasta lentävät pihalle lemmikkien lisäksi myös itkevät vauvat, juoksentelevat lapset ja kaikki jotka ovat pesseet vaatteensa hajustetulla pesuaineella tai (syntien synti) laittaneet jotain tuoksua.

Vierailija
5/339 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siinä vaiheessa jos tosi tilanne tulee ei siinä paljon lupaa kysellä. Sinne tullaan turvaan vaikka jollain olisi hajuvettä. Suomalaisten lapsi- ja koiravihamielisyys on outoa, esim keskisessä Euroopassa on ihan normaalia nähdä koiria joka paikassa, kahviloissa jne. Ihme kun ne kaikelle allergiset on aina Suomessa. Vai voisiko olla eri suojat tyyliin allergiasuojat, lapsivapaat suojat koronapassillisten suojat jne. Miettikää kun joku iso lapsiperhe jossa koliikkivauva tulee samaan suojaan lapsia vihaavan kanssa.

Joskus tuntuu että Suomessa on asiat liian hyvin kun täällä voi kaikki vihata kaikkia

Vierailija
6/339 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei saa.

Kuluttaa ilmaa ja aiheuttaa allergiaa.

Vierailija
7/339 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi että niissä on tilaa. Ei ole mikään pannuhuone.

Vierailija
8/339 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän jään sitten kotiin kissojen ja koiran kanssa, he ovat osa perhettä! En hylkää lemmikkejäni sodassakaan! Nämä lemmikit ovat antaneet mulle toivoa vaikeina aikoina kun olen sairastanut. Ei tulisi mieleenkään jättää niitä taakse! 

Vierailija
9/339 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi kuvitella että suomalaisesta väestösuojasta lentävät pihalle lemmikkien lisäksi myös itkevät vauvat, juoksentelevat lapset ja kaikki jotka ovat pesseet vaatteensa hajustetulla pesuaineella tai (syntien synti) laittaneet jotain tuoksua.

Onhan se astmaatikkoja kohtaan törkeää uittaa vaatteensa jossain Omossa. Itselläni ei ole astmaa tai mitään hengitysongelmia ja silti ottaa keuhkoista kun bussiin astuu joku, jonka vaatteet on pyykätty Omo Deluxe superkukkaishajupommilla.

Vierailija
10/339 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän jään sitten kotiin kissojen ja koiran kanssa, he ovat osa perhettä! En hylkää lemmikkejäni sodassakaan! Nämä lemmikit ovat antaneet mulle toivoa vaikeina aikoina kun olen sairastanut. Ei tulisi mieleenkään jättää niitä taakse! 

Sitten jäät. Ei sua kukaan pakota suojautumaan.

Vierailija
11/339 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:))))

Vierailija
12/339 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mulla on oikeasti ollut aikoja, kun olen joka päivä miettinyt itseni t.appamista ja koirat ovat olleet ainoa syy, jonka takia olen pysynyt elossa.

Vierailija
13/339 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Pamahdetaan sitten vaikka porukalla ilmaan, mutta en ikimaailmassa voisi itse vain häipyä ja jättää eläimiäni hätääntyneinä kotiin.

Vierailija
14/339 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun pitäisi valita että pelastanko naapurin vai naapurin koiran, valitsisin ehdottomasti koiran.

Vierailija
15/339 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenet koirat kissat puput rotat siellä oujee ihmisillä ole mitään todellisuudentajua. Aina yli tunteellisuus edellä. Nappi ottaan sillä se ratkeaa elukka ongelmat.

Vierailija
16/339 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka siellä elukoitten paskan käryssä haluaisi olla suojassa.

jos siellä paska haisee, niin ihmisen paska. ja sun omahyväisyys.

Vierailija
17/339 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minun pitäisi valita että pelastanko naapurin vai naapurin koiran, valitsisin ehdottomasti koiran.

Nyt valoja päälle. Koira on vain eläin, ei koskaan ihmishengen arvoinen!

Vierailija
18/339 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vähä-älyinen per seenre ikäpe rsu.

Suomessa lemmikkieläimiä EI SAA tuoda väestönsuojiin.

Vierailija
19/339 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näistä jäis yksikään eläimiään suojelemaan. Tosipaikan tullet ovat ekana väestösuojan oven kahvassa.

Vierailija
20/339 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka siellä elukoitten paskan käryssä haluaisi olla suojassa.

jos siellä paska haisee, niin ihmisen paska. ja sun omahyväisyys.

Ei ihmiset pasko lattialle. Tosin en sinusta tiedä oletko elukkasi kaltainen.

Ai väestönsuojissa on vessanpönttöjä kaikille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan