Millaisen naisen haluaa noin 30-45-vuotias työssäkäyvä sinkkumies?
Jostain syystä minuun ottavat yhteyttä vain nuorehkot mt-eläkeläiset ja sellaiset, jotka haluaisivat alkaa elellä siivelläni. Mietin tässä, onko "vika" minussa vai ovatko työssäkäyvät sinkkumiehet äärimmäisen harvinaisia tuossa ikäluokassa.
Kommentit (75)
Kaikki hyvät on jo viety. Niin se on tosin miehilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siis työssäkäyviä ja jokseenkin normaaleja, parisuhdetta toivovia ole lainkaan jäljellä? Mulle kävisi mies suunnilleen ikäluokassa 30-50 vuotta. Pitääkö mennä Tinderiin tai oikealle deittipalstalle vai eikö kunnon sinkkumiehiä löydä muualta?
Ap
Suosittelen välttelemään miehiä ja olemaan yksin. t: Työssäkäyvä M32
Parisuhteet on kyl jo nähty tuohon ikään mennessä, mieluummin juo kaljaa ja pieree omissa oloissaan, kuin alkaa pierua pidätteleväksi absolutistiksi.
Mä olen työtön, niin rikas, tai sanotaanko varakas. Olis kiva lojua sängyssä päivät pitkät ja helliä toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siis työssäkäyviä ja jokseenkin normaaleja, parisuhdetta toivovia ole lainkaan jäljellä? Mulle kävisi mies suunnilleen ikäluokassa 30-50 vuotta. Pitääkö mennä Tinderiin tai oikealle deittipalstalle vai eikö kunnon sinkkumiehiä löydä muualta?
Ap
En tunne yhtäkään. Ei niitä varmaan oo...
18-25-vuotiaan instabeiben.
En oo kyllä sinkku, töissä tai 30-45-vuotias, mutta tuollaisen haluaisin. Varmaan moni muukin.
t: Pertti53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kyllä ole vapaana tuossa iässä enää normaaleja miehiä. Tinderissä on vain näitä rumpuja ja pelimiehiä, normaalit ovat olleet jo pitkään parisuhteessa ja jos vapautuvat vaihtavat yleensä lennossa toiseen naiseen.
Moni tuon ikäinen haluaa vain seksisuhteen. Olen itsekin tässä pitkän parisuhteen jälkeen kun jo jonkun aikaa ollut sinkkuna että enpä mä enää tarvitse miestä, paitsi ehkä just siihen panolle. Niitä kyllä löytää. Yksin on hyvä eikä kenkää tarvii elätellä ketään. Parisuhteet on passé
t. kolmekymppinen "jo parisuhde-elämän" kokenut nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kyllä ole vapaana tuossa iässä enää normaaleja miehiä. Tinderissä on vain näitä rumpuja ja pelimiehiä, normaalit ovat olleet jo pitkään parisuhteessa ja jos vapautuvat vaihtavat yleensä lennossa toiseen naiseen.
Selvä homma. Taidan etsiä miehen ulkomailta siis. Olen hoikka, koulutettu, kivaluonteinen ja ihan kohtalaisen näköinen. Vaan enpä kelpaa kenellekään edes keskiverrolle tai siis niitä keskivertoja ei edes ole sinkkuina.
Aika ihmeellistä on elämä nykyisin. Silloin, kun olin lapsi/teini, niin tosiaan kolme-nelikymppisetkin saattoivat vielä pariutua. Nykyään lienee mahdotonta.
Ap
Oman ikäisen mukavan rennon naisen jonka kanssa mökkeillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
*rumpuja = rupuja eli alkoholisteja, työttömiä, elämänkoululaisia, mt-ongelmaisia
Kannattaa olla yksin, eikä tuollaisten kanssa, ettet pääse hengestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Moni tuon ikäinen haluaa vain seksisuhteen. Olen itsekin tässä pitkän parisuhteen jälkeen kun jo jonkun aikaa ollut sinkkuna että enpä mä enää tarvitse miestä, paitsi ehkä just siihen panolle. Niitä kyllä löytää. Yksin on hyvä eikä kenkää tarvii elätellä ketään. Parisuhteet on passé
t. kolmekymppinen "jo parisuhde-elämän" kokenut nainen
Siis mä menetin neitsyytenikin suhteellisen myöhään eli 23-vuotiaana. Olen harrastanut todella vähän seksiä elämäni aikana. Tykkäisin läheisyydestä ym. kovasti, vaan ilmeisesti junani meni jo. Olisi pitänyt tajuta aktivoitua kumppanin etsintään nuorempana, mutta kukaan ei muistuttanut asiasta ajoissa, enkä itsekään ihastunut kuin sellaisiin saavuttamattomiin lähinnä.
Ap
Lapsettoman.
Kaikesta muusta voidaan neuvotella, mutta ehdottomasti pitää olla lapseton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Selvä homma. Taidan etsiä miehen ulkomailta siis. Olen hoikka, koulutettu, kivaluonteinen ja ihan kohtalaisen näköinen. Vaan enpä kelpaa kenellekään edes keskiverrolle tai siis niitä keskivertoja ei edes ole sinkkuina.
Aika ihmeellistä on elämä nykyisin. Silloin, kun olin lapsi/teini, niin tosiaan kolme-nelikymppisetkin saattoivat vielä pariutua. Nykyään lienee mahdotonta.
Ap
"En kelpaa kenellekään" = miehet eivät lähesty kaupassa, kadulla, kirjastossa, kahvilassa jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pitääkö olla tänään töissä, vai haittaako kun vielä 3kk virkavapaata, kun kokeilen muita juttuja?
Työkeikkoja viikonloppuisin. Lisäksi seurailen avoimen yli-opiston opintoja, joku pitäisi napata, talous- ja kieliopiskelujen alueelta. Ja aasialainen kieli, josta aion jonkun pisteen napata, on jo hallussa, pitäisi saada helppo nakki.
Mulle kävisi ulkomaalaissyntyinenkin mies. Tarvitsisin ehkä postimyyntisulhasen siis. Mistä maasta voisin yrittää? Eurooppa ja Aasia kiinnostaisivat itseäni. Haluaisin hoitaa tämän ongelmani pois päiväjärjestyksestä pian ja tutustua johonkin äkkiä ja päästä viettämään romanttisia koti-iltoja yhdessä. ❤
Ap
22 vuotiaan. Suomalainen mies on sellainen. Katsokaa ulkomailta miehet.
Kertakäyttöisen.