Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

painan yli 200 kg ja syön pitsaa

Vierailija
22.07.2015 |

Ah tuplapepperoni perhepitsa! Kyllä maistuu!!!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Porvoossa vai missä kenties?

Vierailija
22/30 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran bussipysäkillä sairaalloisen lihavan miehen, joka söi JUUSTOA, siis juustokimpaletta söi. Hyi helvetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:00"]Näin kerran bussipysäkillä sairaalloisen lihavan miehen, joka söi JUUSTOA, siis juustokimpaletta söi. Hyi helvetti.
[/quote]

Mä otin joskus lennolle kermajuuston jämät mukaan, ihan kunnon kimpaleen siis. Turvatarkastuksen täti näytti vähän hämmentyneeltä kun se kysyi onko mulla juusto laukussa.

Vierailija
24/30 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:51"]Painan 77 kiloa ja syön banaania!
[/quote]
Sama paino, ja ajattelin pian syödä nakkeja ja luonnonjugua pähkinöillä. Pizza ois kyllä jees.

Vierailija
25/30 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa?

Vierailija
26/30 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 64kg ja juon kaljaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 48kg ja söin suklaakakkua iltapalaksi. Omskis oli nannaaa :P aamupalaksi jätin uuden palan :D

Vierailija
28/30 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vastaava työnjohtaja kuoli juuri kesken rakennusprojetimme. Oli samoissa painolukemissa. Rakasti viinereitä. Sulle voi helposti käydä samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon raskaana rv25, painan n 63kg ja vedin just puoli purkkia ben&jerryssiä. Ohmigosh.

Vierailija
30/30 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 65kg ja söin kakkua:)