painan yli 200 kg ja syön pitsaa
Kommentit (30)
Näin kerran bussipysäkillä sairaalloisen lihavan miehen, joka söi JUUSTOA, siis juustokimpaletta söi. Hyi helvetti.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:00"]Näin kerran bussipysäkillä sairaalloisen lihavan miehen, joka söi JUUSTOA, siis juustokimpaletta söi. Hyi helvetti.
[/quote]
Mä otin joskus lennolle kermajuuston jämät mukaan, ihan kunnon kimpaleen siis. Turvatarkastuksen täti näytti vähän hämmentyneeltä kun se kysyi onko mulla juusto laukussa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:51"]Painan 77 kiloa ja syön banaania!
[/quote]
Sama paino, ja ajattelin pian syödä nakkeja ja luonnonjugua pähkinöillä. Pizza ois kyllä jees.
Painan 48kg ja söin suklaakakkua iltapalaksi. Omskis oli nannaaa :P aamupalaksi jätin uuden palan :D
Meidän vastaava työnjohtaja kuoli juuri kesken rakennusprojetimme. Oli samoissa painolukemissa. Rakasti viinereitä. Sulle voi helposti käydä samoin.
Oon raskaana rv25, painan n 63kg ja vedin just puoli purkkia ben&jerryssiä. Ohmigosh.
Asutko Porvoossa vai missä kenties?