Tämä 40-v Playboyhin kosikeltu viiden lapsen äiti
Nätti nainen ja kaunis vartalo, ei siinä mitään, mutta ihmettelen hypeä ympärillä. tiedän monta todella hyvännäköistä 40+ naista, lapsia tai ei. Aika ihmeelliseksi on mennyt jos äitiys ja ikä tarkoittaa ettei voi olla viehättävä ja jos on niin se on joku uutisoinnin arvoinen asia.
Kommentit (49)
http://static.iltalehti.fi/viihde/juttu4susanna207Jh_503_vi.jpg
Just. Kun joku ottaa yhteyttä yksärillä fb.n kautta ja ilmoittaa olevansa playboyn kuvaaja, niin mammat heti kilvan lähettää tällaisia kuvia itsestään johonkin random-osoitteeseen ja soittaa iltasanomiin, että hei, mää pääsen playboyhin.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:37"]Minäkin ensimäistä juttua lukiessani koin positiivisena hänet. Hyvännäköinen nainen jne.. Mutta kun tämä kolmas juttu jo, että aletaan kertomaan, kuinka seksi sitä ja tätä ja polttakaa roviolla vain, jos hän kirjoittaa, että seksi on tärkeää ja muut naiset lopettaa seksin lasten teon jälkeen ja kyllä hän on seksi sitä ja tätä ja blaa blaa Tuli niin nää tukiaiset ja muut julkkistyrkyt mieleen. [/quote] Tämä. Ihan samat ajatukset! On todellakin kaunis nainen ja olin jopa vähän innoissani että ihanaa kun ison perheen äiti on noin rohkea ja lähtee mukaan tollaseen ja muutenkin, onhan hän oikeasti todella kaunis ja seksikäs nainen! Mutta kyllä tuli vähän tyrkky fiilis sen viimeisimmän jutun jälkeen. Ja se kirjoitus siitä seksistä oli jotenkin niin huono ja vähän sillä tyylillä kirjoitettu, että pääasia että saa huomiota ja olevinaan jotain "kiellettyä" ja "tabu" joka herättää keskustelua.... Noh, minusta se teksti oli vaan todella kömpelö.
[/quote]
Mutta onhan tämä mamma rohkea ja osaa antaa uutta näkökantaa ihmisille, että HEI, SEKSI ON HIENOA JA VOIMAVARA. Kukaan muu meistä mammoista ei varmaan ole tajunnut sitä, että seksi voi olla kivaa :DD
t. yks suurperheen äiti kans, joka nyt ei ole noin timmissä kunnossa, mutta nauttii miehensä kanssa seksistä täysillä.
Ps. ekan miehen kanssa ei nähtävästi seksi ole oikein maistunut, kun on eronnut (onko muuten lapset samalle miehelle) ja vasta mennyt uusiin naimisiin
Seuraava otsikko iltasanomissa meille, jotka kauhistelemme, miltä hänen lapsista tuntuu tämä julkisuus ja kannattaako oikeasti lähettää alastonkuviaan satunnaiseen sähköpostiosoitteeseen.
KATEELLISET JA LÄSKIT NAISET PARJAAVAT MINUA, KUN OLEN NIIN SEKSIKÄS JA HYVÄNNÄKÖINEN
En saa hänen blogisivuaan auki. Onko lopettanut sen kohua herättäneen ja rohkean seksikirjoituksen jälkeen
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:04"]
En saa hänen blogisivuaan auki. Onko lopettanut sen kohua herättäneen ja rohkean seksikirjoituksen jälkeen
[/quote]
Facebooksivuilla tuo kirjoitus on kokonaisuudessaan. Blogisivusto liittyy ilmeisesti jotenkin tuohon Täysii-juttuun ja ei kyllä ole auennut täälläkään.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:37"]Minäkin ensimäistä juttua lukiessani koin positiivisena hänet. Hyvännäköinen nainen jne.. Mutta kun tämä kolmas juttu jo, että aletaan kertomaan, kuinka seksi sitä ja tätä ja polttakaa roviolla vain, jos hän kirjoittaa, että seksi on tärkeää ja muut naiset lopettaa seksin lasten teon jälkeen ja kyllä hän on seksi sitä ja tätä ja blaa blaa Tuli niin nää tukiaiset ja muut julkkistyrkyt mieleen. [/quote] Tämä. Ihan samat ajatukset! On todellakin kaunis nainen ja olin jopa vähän innoissani että ihanaa kun ison perheen äiti on noin rohkea ja lähtee mukaan tollaseen ja muutenkin, onhan hän oikeasti todella kaunis ja seksikäs nainen! Mutta kyllä tuli vähän tyrkky fiilis sen viimeisimmän jutun jälkeen. Ja se kirjoitus siitä seksistä oli jotenkin niin huono ja vähän sillä tyylillä kirjoitettu, että pääasia että saa huomiota ja olevinaan jotain "kiellettyä" ja "tabu" joka herättää keskustelua.... Noh, minusta se teksti oli vaan todella kömpelö.
[/quote]
Teksti oli suoraan sanoen yksinkertainen ja naivi. Ei mitenkään looginen. Jos ei tietäisi kirjoittajaa aikuiseksi naiseksi, voisi luulla lukevansa teinin vuodatusta.
Tunnen vaasasta myös tällaisen tapauksen. Joku jumppaohjaaja ja radiojuontaja, kenellä on kuvia vähissä jumppavaatteissa vähän joka paikassa. Esittelee treenattua kroppaansa ja heruttaa kehuja itselleen.
Olen jo odotellut, että koska on alastonkuvien vuoro, kun ihmiset ei enää jaksa kehua häntä. Pakko repäistä jotain, että pääsee iltasanomiin ja kunnolla julkisuuteen
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:47"]
Musta nainen on lähinnä kuluneen näköinen, kauniiksi ei voi ikinä sanoa. Silarit tietysti jne. Kohu laantuu pian.
[/quote]
sitten otetaan isommat silarit, että pääsee seiskan keskiaukeamalle
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:56"]
Playboy muka lähestyi, mutta ei oo mitään sovittu, Portugalinko se nyt oli, joo ihan varmaan kaikki uskoo tuonkin, ja vielä ikäloppu ämmä joka ihan täysi tavis. Mitähän seuraavaksi huoh näitä.
[/quote]
Venetsiasta ei ole tarjottu sopimusta, mutta oli itse keksinyt lähettää sinne kuviaan ja tyrkyttää itseään.
Multa on mennyt tällainen ohi, mistä löytää hänen kuvansa, nimi?
Samanlainen lohmoleukaperä kuin Tarja Turunen.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:45"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:42"]
Mun mielestä upea nainen, viiden lapsen äiti ja mikä vatsa! Mulla vaan kaksi lasta, eikä lähelläkään noissa mitoissa! Sitäpaitsi hänellä on todella kaunis kasvojen luusto, kaunis nainen!
[/quote]
en kyllä ymmärrä miksi täytyy olla kaunis ennen playboyn photoshoppia.
[/quote]
Koska paskasta ei saa konvehtia edes Photoshopilla.
Älkää alistako äitiä. Kannustakaa Playboyn kanteen. Hyvät Siskot!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:47"]
Musta nainen on lähinnä kuluneen näköinen, kauniiksi ei voi ikinä sanoa. Silarit tietysti jne. Kohu laantuu pian.
[/quote]
"Kauniiksi ei voi ikinä sanoa" - totesi Silja Siiderivalas ja avasi uuden sipsipussin.
Todella kaunis ja seksikäs nainen, peittoaa 99% ikätovereistaan mennen tullen.
M39
Aika maukas perse. Eipä juuri muuta
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 09:07"]
Aika maukas perse. Eipä juuri muuta
[/quote]
Ja oivaltanut, että seksi ja miehelle antaminen on hienoa. Tätä ei suomalaiset siiderivalaat ymmärrä, vaan lopettaa seksin, kun ovat saaneet nyhdettyä mieheltä siemenet lapseen. Sitten voi panna jalat ristiin.
Mun on ihan pakko sanoa tämä tähän alkuun..SEKSUAALISUUS ON VALTAVA VOIMA!
Katsokaapa nyt ympärillenne…tai katsokaa itseänne. Kaikki me olemme täällä joko iloisen sattumanvaraisen tai sitten tarkoin harkitun seksuaalisen teon johdosta. Sitä ei voi kukaan käydä kiistämään.
Mutta mikä kumma siinä on, että yleensä sen yhden kerran jälkeen, joka on saanut uuden elämän alulle taikka varsinkin uuden elämän syntymän jälkeen, seksi ja seksuaalisuus muuttuu joksikin ihan muuksi. Sen pitäisi käsittääkseni kuolla. Tai no ei nyt ehkä ihan kuolla, mutta on se syytä piilottaa. Se pitää piilottaa vaatteiden alle, jotka peittävät tarpeeksi ja se on syytä piilottaa lapsilta, joille opetetaan, että seksi ja seksuaalisuus on lähtökohtaisesti hiukan likainen ja piilossa pidettävä asia. Josta ei oikeastaan edes saa puhua.
Tämä meidän nykymaailma on täynnä kaikkea kummallista.
Seksillä ja seksikkyydellä myydään vaikka ja mitä, tissejä siellä ja tissejä täällä, mutta kun mennään yksilötasolle, siitä tuleekin tuomittavaa.
Että sinäkin siinä, näytät seksikkältä, että kyllä pitäisi hävetä.
Eikä tämä koske vaan äitejä , kyllä niitä tyttäriä tuomitaan miltei yhtä kovalla kädellä, enkä puhu nyt lapsista, vaan naisista ylipäätään.
Seksikäs nainen on yksi suurimmista tuominnan ja halun kohteista, Kaksinaisuuden huipentuma.
Ei mun nyt ollut tarkoitus tarttua tähän aiheeseen tällä kertaa, seksiin siis, mun aihe oli tuominta.
Mutta pakkohan mun nyt on sanoa vielä pari sanaa.
Maailma hei..!… seksi on kaunista , seksi on ihanaa, seksi voi olla parhaimmillaan lähimpänä jumalaa, mihin ihminen fyysisyydessään pääsee. Enkä nyt sitten todellakaan puhu kirkon, seksin jo aikaa sitten tuominneesta isäukko-jumalasta, vaan siitä energiasta, joka meissä kaikissa virtaa.
Seksi ja meidän seksuaalisuus voi olla ihan yhtä pyhää ja kaunista kuin äitiys.
Juu, polttakaa mut vaikka roviolla, mutta niin se kyllä on. Tai paremminkin , niin se voisi olla. Se voisi olla, jos tämä farssinomainen kaksinaismoralismi saataisiin purettua.
Seksi ja seksuaalisuus on tuomittavaa, mutta tuominta ei pysty poistamaan sitä , että se on osa meitä. Se suuri ja valtava voima, täysin luonnollinen osa ihmistä. Miehet antavat sen voiman viedä itseään, usein ilman sydäntä ja naiset kasvavat uskomaan, että heidän seksuaalisuudessaan ja kehoissaan on jotain väärää.
Meissä on niin paljon. Tuominta, kasvatus, uskonto ja rakkauden puute saavat ihmisen sisään ison määrään pelkoa, häpeää, riittämättömyyttä ja niin, sitä tuomintaa. Tuomintaa, joka kohdistuu muihin, mutta myös ennenkaikkea itseen.
Ihmisen on vaikeinta rakastaa itseään puhtaasti hyväksyen. Ja ihminen ,joka ei rakasta Itseään, ei kykene täysin rakastamaan toisia, vaan näkee korjattavaa ja kontrollitavaa, kanavoi omaa epävarmuttaan muihin.
Mutta tuon lisäksi, meissä on rakkautta, iloa, onnea, viisautta, järkeä, hyväksyntää, huolenpitoa. Meissä on kauneutta ja kirkkautta, uskoa, toivoa ja vielä kerran sitä sitä rakkautta. Ja hyvät ihmiset, meissä on myös seksuaalisuus.
Seksuaalisuuden kun elää yhdistäen sen hyväksyntään, iloon, viisauteen, järkeen , kauneuteen , kirkkauteen, uskoon, toivoon ja vielä kerran rakkauteen siitä tulee meille loppumaton onnen lähde. Siitä tulee hyväksyttävä osa itseä ja myöskin toista.
Puhutaan siitä tuominnasta sitten toisen kerran:)
Ennemmin tuota Playboyn sivuilta tsiikailee, kuin Susanna (ikipissis) Penttilää. Mutta kuluneen näköinen todellakin on, muistuttaa tuota miss Helsinkiä, josta paljon kohistiin juuri kuluneisuuden vuoksi, kun on sentään vasta jotain parinkympin päälle. T: Silja Sidukkavalas ja avaa kolmannen sipsipussin hörpäten LIGHTvirvoketta päälle.
Eihän sitä mihinkään kosiskella, vaan on itse tyrkyttänyt kuviaan eri maiden lehtiin
Playboy muka lähestyi, mutta ei oo mitään sovittu, Portugalinko se nyt oli, joo ihan varmaan kaikki uskoo tuonkin, ja vielä ikäloppu ämmä joka ihan täysi tavis. Mitähän seuraavaksi huoh näitä.