Tämä 40-v Playboyhin kosikeltu viiden lapsen äiti
Nätti nainen ja kaunis vartalo, ei siinä mitään, mutta ihmettelen hypeä ympärillä. tiedän monta todella hyvännäköistä 40+ naista, lapsia tai ei. Aika ihmeelliseksi on mennyt jos äitiys ja ikä tarkoittaa ettei voi olla viehättävä ja jos on niin se on joku uutisoinnin arvoinen asia.
Kommentit (49)
Oliko tuo hirvittävän pitkä naiivi vuodatus sen äitylin suusta? Sehän on ihan maaninen tyhjäpää, kuulostaa teiniä typerämmältä. Mut heeeei, ilon kautta! Ja seksin, khihih! (Kukahan perheessä hoitaa lapset?)
Noh, minusta on hienoa että jaksaa olla positiivinen ja säteillä enemmän iloa kuin katkeruutta. Ja hän on kaunis ja viehättävä, näytän itse paljon vanhemmalta ja raihnaisemmalta näin saman ikäisenä. Tsemppiä vaan hänelle eteenkinpäin, että uskaltaa elää elämäänsä ja nauttia siitä.
Tuksulla on samanlaisia juttuja, kaikki pyörii seksin ympärillä ja senkin on Jumala antanut, joten miksi ei nauttia simpukka levällään joka kuppilan lattialuutuna. Mikä näitä naisia yhdistää, lahkolainen kasvatus lapsena ja seksin ylikorostaminen hyvässä ja pahassa? Tuksun lapsuuskoti kuuluu Livets Ord-Liikkeeseen, joka on menestysteologinen ja ulkonäkökeskeinen aate.
Tällaisen aloituksen kun tekee niin voisko myös laittaa linkin.
Kuka aikuinen nainen laittaa itsestään profiilikuvakseen tommosen herutuskuvan ilman paitaa?? :D
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 09:43"]
Mun on ihan pakko sanoa tämä tähän alkuun..SEKSUAALISUUS ON VALTAVA VOIMA!
Katsokaapa nyt ympärillenne…tai katsokaa itseänne. Kaikki me olemme täällä joko iloisen sattumanvaraisen tai sitten tarkoin harkitun seksuaalisen teon johdosta. Sitä ei voi kukaan käydä kiistämään.
Mutta mikä kumma siinä on, että yleensä sen yhden kerran jälkeen, joka on saanut uuden elämän alulle taikka varsinkin uuden elämän syntymän jälkeen, seksi ja seksuaalisuus muuttuu joksikin ihan muuksi. Sen pitäisi käsittääkseni kuolla. Tai no ei nyt ehkä ihan kuolla, mutta on se syytä piilottaa. Se pitää piilottaa vaatteiden alle, jotka peittävät tarpeeksi ja se on syytä piilottaa lapsilta, joille opetetaan, että seksi ja seksuaalisuus on lähtökohtaisesti hiukan likainen ja piilossa pidettävä asia. Josta ei oikeastaan edes saa puhua.
Tämä meidän nykymaailma on täynnä kaikkea kummallista.
Seksillä ja seksikkyydellä myydään vaikka ja mitä, tissejä siellä ja tissejä täällä, mutta kun mennään yksilötasolle, siitä tuleekin tuomittavaa.
Että sinäkin siinä, näytät seksikkältä, että kyllä pitäisi hävetä.
Eikä tämä koske vaan äitejä , kyllä niitä tyttäriä tuomitaan miltei yhtä kovalla kädellä, enkä puhu nyt lapsista, vaan naisista ylipäätään.
Seksikäs nainen on yksi suurimmista tuominnan ja halun kohteista, Kaksinaisuuden huipentuma.
Ei mun nyt ollut tarkoitus tarttua tähän aiheeseen tällä kertaa, seksiin siis, mun aihe oli tuominta.
Mutta pakkohan mun nyt on sanoa vielä pari sanaa.
Maailma hei..!… seksi on kaunista , seksi on ihanaa, seksi voi olla parhaimmillaan lähimpänä jumalaa, mihin ihminen fyysisyydessään pääsee. Enkä nyt sitten todellakaan puhu kirkon, seksin jo aikaa sitten tuominneesta isäukko-jumalasta, vaan siitä energiasta, joka meissä kaikissa virtaa.
Seksi ja meidän seksuaalisuus voi olla ihan yhtä pyhää ja kaunista kuin äitiys.
Juu, polttakaa mut vaikka roviolla, mutta niin se kyllä on. Tai paremminkin , niin se voisi olla. Se voisi olla, jos tämä farssinomainen kaksinaismoralismi saataisiin purettua.
Seksi ja seksuaalisuus on tuomittavaa, mutta tuominta ei pysty poistamaan sitä , että se on osa meitä. Se suuri ja valtava voima, täysin luonnollinen osa ihmistä. Miehet antavat sen voiman viedä itseään, usein ilman sydäntä ja naiset kasvavat uskomaan, että heidän seksuaalisuudessaan ja kehoissaan on jotain väärää.
Meissä on niin paljon. Tuominta, kasvatus, uskonto ja rakkauden puute saavat ihmisen sisään ison määrään pelkoa, häpeää, riittämättömyyttä ja niin, sitä tuomintaa. Tuomintaa, joka kohdistuu muihin, mutta myös ennenkaikkea itseen.
Ihmisen on vaikeinta rakastaa itseään puhtaasti hyväksyen. Ja ihminen ,joka ei rakasta Itseään, ei kykene täysin rakastamaan toisia, vaan näkee korjattavaa ja kontrollitavaa, kanavoi omaa epävarmuttaan muihin.
Mutta tuon lisäksi, meissä on rakkautta, iloa, onnea, viisautta, järkeä, hyväksyntää, huolenpitoa. Meissä on kauneutta ja kirkkautta, uskoa, toivoa ja vielä kerran sitä sitä rakkautta. Ja hyvät ihmiset, meissä on myös seksuaalisuus.
Seksuaalisuuden kun elää yhdistäen sen hyväksyntään, iloon, viisauteen, järkeen , kauneuteen , kirkkauteen, uskoon, toivoon ja vielä kerran rakkauteen siitä tulee meille loppumaton onnen lähde. Siitä tulee hyväksyttävä osa itseä ja myöskin toista.
Puhutaan siitä tuominnasta sitten toisen kerran:)
[/quote]
...bala blaa bla blaablabla bla bla blaa. Eihän tota jaksanut kunnolla edes lukea. Tekstin sisältö 1/5
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:30"]
https://www.facebook.com/susannajussila2
[/quote]
Voi kamala :D! Jos ei olisi tiennyt, niin voisi kuvitella tekstin ja tyylin perusteella että kyse on 14-vuotiaasta, ei 41... <3 <3 <3 ja vielä kerran <3 !
Mulle ei auennut ollenkaan se jahkailu seksistä. Luin tekstin ja lopussa mietin vain, että siis mitä häh? Eiköhän suurperheen mammalla ole vain ikäkriisi ja itse tyrkyttänyt itteeään Playboylle ja joku pikkukylän lehti ottanut yhteyttä "nooh, pistä nyt sit pari kuvaa tulemaan niin katellaan".