Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa hommata elisakoti paketin jotta katselisi minua

Vierailija
21.07.2015 |

Kun on töissä. Siis semmoinen mikä hommataan yleensä eläimiä varten tai lapsia. Miehen kanssa oon puhunut, hänestä ois mukavaa kun voi kattella mua töistä kännykästä. En nyt ole varma suostunko, mutta suostuisitteko te itse? Ei vain kuulosta kovin mukavalta kun en voisi olla ns omassa rauhassa kotona vaan kamera tuijottaisi kokoajan. Mieheni ei tätä ymmärrä koska "eihän kukaan muu katsele" kuin hän muyta silti tuntuu musta epämukavalta.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, että haluaa nähdä kaiken olevan ok, on pelkkä tekosyy. Trust me. Oletan teidän olevan aikuisia ihmisiä - kumpikaan teistä ei siis tarvitse lapsenvahtia tai lupaa olla ja elää kuten tahtoo.

Vierailija
62/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 03:21"]Tuo, että haluaa nähdä kaiken olevan ok, on pelkkä tekosyy. Trust me. Oletan teidän olevan aikuisia ihmisiä - kumpikaan teistä ei siis tarvitse lapsenvahtia tai lupaa olla ja elää kuten tahtoo.
[/quote] Sama ajatus, ja itselläkin on kokemusta tuollaisista miehistä, normaali ehdotus tuo ei ole, ajattelisin heti jos joku kysyisi minulta tai ehdottais edes saman kysymyksen mitä apn mies, että mitä helvettiä oikein, yrittääkö joku mua saada epäilemään omaa hyvinvointia, jos siis pätevää syytä ei asiaan olisi. Ja turhat tarkistelut ilman syytä kannattaa aina kyseenalaistaa. Eräs mies oli jatkuvasti musta huolissaan, ja osoitti sellaista huolta, mikä paukkui itsellä yli ja hämmennyin kovasti siitä, että miten joku pyörämatka tai tavallinen meno johonkin huolestuttaa toisen, hämmensi minut ja tajusin, että siinä ei ole mitään logiikkaa edes, ja sillä miehellä voitas sekin tuli esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kaikkia naisia lukemaan netistä: Hämärryttämisestä, uhriutuminen on toinen aihe, ja läheisriippuvuus. Hämärryttäminen sinänsä mielenkiintoinen, siis kaikkia ketä kiinnostaa pitää omista rajoista huoli.

Vierailija
64/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:24"]Itse ainakin tuijottaisin kameraa hullunkiilto silmissä monta tuntia putkeen paikallaan ja sen jälkeen harrastaisin seksiä jonkun pehmopupun kanssa pellepuku päällä ja pistäisin sitten kameran peittoon.
[/quote]

Mun naurusta ei tuu loppua...

Vierailija
65/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:57"]

No se harmaa aluehan tuossa on juuri se, että sinä et voi tietää etkä myöskään päättää milloin mies katselee. Miksi muutenkaan pitäisi aina olla edes sen Skype-yhteyden päässä?

[/quote]

Ei siinä ole mitään harmaata. Kenenkään ei ole pakko suostua omassa kodissaan jonkun muun kameravalvontaan oli sitten naimisissa tai missä liitossa tahansa.
[/quote] sanoi edelleen syyksi sen että on mukava että voi kattoa että kaiki ok ja muutenkin. Jos kamera on päällä kokoajan niin ei tartte soitella tai mitään, näkee suoraan.
[/quote]

Miksi pitäisi soitella? Mitä näkee? Että olet kotona? Outoa. :D

Vierailija
66/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se mies soittelee sulle työpäivän aikana oletko kotona? Kun mä olin työtön ja mies töissä, ei sitä voinut vähempää kiinnostaa missä mä sen töiden aikana liihotin, ei siis kytännyt ja varmistellut olenko odottamassa häntä kotona, vai alasti kaupan käytävällä jonglööraamassa...

Vierailija
67/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et suostu! Ei ole tervettä! Miksi sen pitää edes tietää mitä sä päivisin teet? SUN elämä, SUN menot, miksi se mies niitä tarkkailee? Vai onko sulla jokin vamma tms. ettet pärjää yksin, ja sen takia mies kokoajan varmistelee onko kaikki ok? Muuten tuo menee täysin yli mun ymmärryksen.

Vierailija
68/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan lopettaisin tuollaisen kysymyksen jälkeen jopa siihen puhelimeen vastaamisen miehen työpäivien aikana. Jos on tärkeää asiaa laittakoot viestillä. Mua ahdistaisi ajatus siitä, että joku, oli se sitten oma mies, äiti tai sisar, haluaisi jatkuvasti tietää missä mä olen mitä tekemässä kenen kanssa. Hyi.

Vierailija
69/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:25"]

Joo toki, sit sikailet oikein kunnolla... kaivat nenää ja persettä oikein antaumuksella kameran eessä. 

[/quote]

Oishan se kätevä, vois työkavereilleenkin esitellä.
[/quote] Naurettava koko ajatus, nainen netti kameran äärellä ja mies vallan huipulla, tulee mieleen lähinnä oman kumppanin stalkkaus.

Vierailija
70/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 03:49"]Et suostu! Ei ole tervettä! Miksi sen pitää edes tietää mitä sä päivisin teet? SUN elämä, SUN menot, miksi se mies niitä tarkkailee? Vai onko sulla jokin vamma tms. ettet pärjää yksin, ja sen takia mies kokoajan varmistelee onko kaikki ok? Muuten tuo menee täysin yli mun ymmärryksen.
[/quote] nimenomaan :) ei omista menoista tarvi raportoida kumppanille kaikkea

Vierailija
71/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo kukaa ehdottanu kameralla hyylämistä kuin ehkä netin kautta (skypessä) ja sitäkin kautta juttelua ja omasta tahosta!! ja joo on ehdotettu kun seurustelin niin netti seksiä, en suostunu!

Vierailija
72/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 03:03"]Munex oli piilottanut nauhurin kämppään mun tietämättä. Oli äänittänyt sillä, kun olin kotona yksin. Mitvit... Olin ihan äimänkäkenä kun asia selvisi. Se yritti myös rajoittaa yhteydenpitoani perheeseen ja kavereihin. Jätin sen hyvin,äkkiä. Mihinkään kontrolloiviin toimiin ei pidä suostua. Eikö miehesi luota sinuun, ap, vai miksi sen pitää soitella töistä tietääkseen, että kaikki on ok? Mikä on tämä "kaikki", mikä pitää olla ok? Mikset käy vaikka ulkona tai kaupungilla kun mies on töissä? Pitääkö sun olla päivät kotona odottamassa sitä?
[/quote] Miten sun yhteydenpitoa rajoitettiin? Haluaisin kuulla esimerkkejä tai tilanteita? Entä onko jo ku muun kumppani tai ex yrittäny rajoittaa tai sulkea neljän seinän sisään? Oikean rakkaan kuuluu kannustaa ulos kotoa ja muutenki luoda positiivisia ajatuksia toiseen :) :) :)

Vierailija
73/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä omat puolet!!!!

Vierailija
74/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:23"]Jos rakastat miestäsi, miksi et suostu? Jotenkin romanttinen ajatus, hän olisi aina läsnä yms.
[/quote]sinänsä juu, ja olin miettinyt suostuvani ehkä, mutta tilanteet joissa haluan olla ihan yksin, en tietäisi milloin mies katsoo kamerasta ja ahdistuisin kun ahdistaa normiasiasiatkin.
[/quote] Haluatko kertoa tarkemmin asioita mitkä ahdistaa? Tässä on tullut paljon kommentteja, ja monelta ihmiseltä miksi ei ole hyvä asia tuo miehen ehdotus. Jos haluat avata ajatuksia enemmän, tämähän on anonyyminä niin kerro ihmeessä :)

Vierailija
75/92 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
76/92 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luultavasti suostuisin. Mä muutenkin naureskelen vaan miehen touhuille ja annan sen pitää päänsä. Meillä on sen verran iso kämppä että kameroita saisi olla tosi paljon että pysyisi selvillä mitä puuhaan. Ja osaisin kyllä laittaa ne pois päältä tai heittää pyyhkeen päälle jos en haluaisi, että mua katsellaan. Mieheni ei ole yhtään kontrolloiva, hän luultavasti ihan oikeesti haluaisi vaan nähdä, miten pitkä blondi tukkani kulloinkin laskeutuu - 20 avioliittovuoden jälkeen kasvatin sen hänen mielikseen.

Vierailija
77/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:58"]

hän luultavasti ihan oikeesti haluaisi vaan nähdä, miten pitkä blondi tukkani kulloinkin laskeutuu 

[/quote]Jotenkin outo ajatus. Työnanatajakin mielellään varmaan maksaa tuollaisesta työpanoksesta.

Vierailija
78/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juttelin vaikka oman siskon kanssa puhelimessa, niin ex yritti koko ajan olla kuuloetäisyydellä ja hääri ympärillä häititsemässä. Sama, jos viestittelin jonkun kaverin tai siskon kanssa. Kyseli, että onko pakko koko ajan jonkun kans juoruta ja että mun pitäis vähentää puhelimessa olemista ja olla enemmän sen kans. Silloin mulla ei ollut älypuhelinta vielä. Enkä tosiaankaan edes puhunut paljon puhelimessa, ehkä kerran/pari viikossa. Jos halusin käydä kavereilla, niin kysyi, onko pakko mennä ja kyseli hirveen tarkasti, mitä on tehty. Jos se oli mukana, niin pälyili mun kavereita eikä juuri puhunut niille. Kyseli kotona, mitä mikäkin niiden sanominen oli tarkoittanut. Epäili, että ne on arvostelleet häntä. Hirveen epävarma ja mustasukkainen se oli eikä luottanut muhun, vaikka mitään väärää en tehnyt. Lopulta se tarttui mun käsivarteen ihan liian lujaa, kun olin kuulemma sanonut jotain väärää tai nauranut sille. Käskin mennä hoitoon tai lähden. Se ei mennyt, niin lähdin.
T. Se salakuunneltu

Vierailija
79/92 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi olet päivät pitkät kotona? Lasten kanssako? Mainitsit nyt ahdistuneisuuden. Ehkä mies pelkää että vahingoitat itseäsi yksin ollessasi. Oletko itsetuhoinen?

Vierailija
80/92 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up