Mies haluaa hommata elisakoti paketin jotta katselisi minua
Kun on töissä. Siis semmoinen mikä hommataan yleensä eläimiä varten tai lapsia. Miehen kanssa oon puhunut, hänestä ois mukavaa kun voi kattella mua töistä kännykästä. En nyt ole varma suostunko, mutta suostuisitteko te itse? Ei vain kuulosta kovin mukavalta kun en voisi olla ns omassa rauhassa kotona vaan kamera tuijottaisi kokoajan. Mieheni ei tätä ymmärrä koska "eihän kukaan muu katsele" kuin hän muyta silti tuntuu musta epämukavalta.
Kommentit (92)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:32"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:24"]
Mustasukkainen mies! Haluaa vahtia ettet petä häntä! JUOKSE VIELÄ KUN VOIT!!!!!!
[/quote]
Ei siihen tuommoista tarvitse. Itse pistin ajat sitten kameran eteiseen, lähettää minulle sähköpostin kuvan kanssa aina kun on liikettä eteisessä. En siis tuohon tarkoitukseen kuitenkaan, mutta soveluisi se siihenkin. Pointtina siis että sisäänkäyntien kuvaaminen riittäisi vieraiden miehien käyntien näkemisesksi.
[/quote]
Eikö tuollainen täytä sähköpostin hetkessä turhalla roskalla? Kuka noita kuvia jaksaa sähköpostista katsella?
Aloittajan miehellä varmaan on jo kamerat ja mikrofonit siellä kämpässä kyttäämässä. Kuvaakohan pervo myös seksinne? Tuollainen kyttäyshalu on sairaus ja tämä ehdotus tehdä sitä (myös) luvan kanssa on yritystä tehdä siitä muka normaalia toimintaa, mitä se ei todellakaan ole. Mies tietää varmasti itsekkin että päässä viiraa ja pahasti, joten tuo lupa kuvaamiseen rauhoittaisi hänen omaa mieltään.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:32"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:24"]
Mustasukkainen mies! Haluaa vahtia ettet petä häntä! JUOKSE VIELÄ KUN VOIT!!!!!!
[/quote]
Ei siihen tuommoista tarvitse. Itse pistin ajat sitten kameran eteiseen, lähettää minulle sähköpostin kuvan kanssa aina kun on liikettä eteisessä. En siis tuohon tarkoitukseen kuitenkaan, mutta soveluisi se siihenkin. Pointtina siis että sisäänkäyntien kuvaaminen riittäisi vieraiden miehien käyntien näkemisesksi.
[/quote]
Eikö tuollainen täytä sähköpostin hetkessä turhalla roskalla? Kuka noita kuvia jaksaa sähköpostista katsella?
[/quote]
Sille oma s-posti tili tietysti, ei siihen tule mitään muuta kun näitä, ja tarkemmat kuvat palvelimelle. Toinen kamera kuvaa autopaikkaa, siis jos liikettä sen ympärillä. Aikoinaan pistin kun ulkomaille lähdin, asuin silloin yksin samassa kämpässä. Mökilläkin on nyt kamera, voi käydä milloin vaan katsomassa että millainen peuraperhe siinä pihalla pyörii.
Menee sairauden puolelle.... Jos mun ukko mulle tollasta ehdottais olisin jo soittanut valkotakkiset ja miettinyt että kenen ihmeen kanssa olenkaan?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:06"]AP, kerro meille saatko päivän aikana poistua kotoasi ilman että sinun pitää siihen kysyä lupaa tai selvittää jälkeenpäin missä olit ja kenen kanssa? Saatko tavata kavereitasi ilman että puhelin soi vartin välein ja sinua syyllistetään omasta ajasta ja kaivataan kotiin? Tunnetko tarvetta miellyttää miestä ja tunnet syyllisyyttä jos haluat sanoa ei johonkin ehdotukseensa? Vastaapa ihan rehellisesti. [/quote] menemme aina yhdessä kun on yhteiset kaveritkin. Joskus kaverit tulee käymään, kaupassa käyn joskus, ei soi puhelin. Muuten olemme pääasiassa kotona. :) Ap
[/quote]
:(
[/quote]miksi surunaama:(?
[/quote] kai sinulla ap oli ystäviä ennen seurustelua? Onko mies saanut sinut hylkäämään heidät?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:30"] [quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:06"]AP, kerro meille saatko päivän aikana poistua kotoasi ilman että sinun pitää siihen kysyä lupaa tai selvittää jälkeenpäin missä olit ja kenen kanssa? Saatko tavata kavereitasi ilman että puhelin soi vartin välein ja sinua syyllistetään omasta ajasta ja kaivataan kotiin? Tunnetko tarvetta miellyttää miestä ja tunnet syyllisyyttä jos haluat sanoa ei johonkin ehdotukseensa? Vastaapa ihan rehellisesti. [/quote] menemme aina yhdessä kun on yhteiset kaveritkin. Joskus kaverit tulee käymään, kaupassa käyn joskus, ei soi puhelin. Muuten olemme pääasiassa kotona. :) Ap [/quote] :( [/quote]miksi surunaama:(?
[/quote]
Tuo kuulostaa prikulleen samalta kuin 90-vuotiaan mummoni elämä. Ymmärrän kyllä sen valvontakamerankin, jos ap on 90-vuotias. Tiedä vaikka kaatuisi, eikä pääse enää ylös.
Jo alkaa femakkojen feromonimyrky yltymään. Miksi te pullaa mässyttävät sohvankuluttajat luulette, että mies raivostuisi jos naisensa ei olisi koko aikaa kameran edessä?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:09"]
Jo alkaa femakkojen feromonimyrky yltymään. Miksi te pullaa mässyttävät sohvankuluttajat luulette, että mies raivostuisi jos naisensa ei olisi koko aikaa kameran edessä?
[/quote]
Todennäköisesti nainen olisi jatkuvasti kameran edessä kotonaan. Kameroita on todennäköisesti kämpässä nyt jo ja useita. Todennäköisesti naisen liikkeet on seurannassa myös puhelimen paikannusohjelmien avulla, joten mies kyllä tietää missä hän menee silloin kun ei ole kameran edessä.
Tuosta nyt vaan haisee sairaaloinen kontrollointi kilometrien päähän. Mistään muusta tuollaisessa ei voi olla kyse.
Kuulostaa"hiukkasen" oudolle. Miksi pitäisi alkaa valvonnan alle?
Edesmennyt mieheni vihjaili puoliksi vitsinä että asentaa autooni seurantalaitteen ja alkaa stalkata jos ero tulee. Eron jälkeen alkoikin sitten vihjailu toisen miehen ampumisesta jos tulee toinen...
Ja kaikki tämä perustuu olettamuksiin?
Itse ainakin tuijottaisin kameraa hullunkiilto silmissä monta tuntia putkeen paikallaan ja sen jälkeen harrastaisin seksiä jonkun pehmopupun kanssa pellepuku päällä ja pistäisin sitten kameran peittoon.
Niin niitä noitavainojakin aikanaan tehtiin. Joku oletti jonkin ehkä mahdollisesti kenties tehneen jotain tai ainakin jos ei ollut tehnyt niin oli sitä suunnitellut. Roviolle vain, eikös juu.
No ite en suostuisi, voi olla vilpittömät aikeet, mutta järkevä ehdotus tuo ei oo, en tajua .it en jotku ihmiset ei käsitä eroa kontrolloimisella => voihan miellyttäminenkin ja siihen sisälle tehty ehdotus pukea sanoihin, että asiasta ei tuu hullun kuvaa ja ehdotus on vilpitön, sillon ongelma on sillä ehdot tavalla, en ymmärrä miksi apn miehen pitäisi tietää joka liikkeestä mitä toinen kotona tekee. Tuo menee yli jo ja jos kysyt neuvoa ja et tiedä miten kieltäytyä mieheltä ehdotuksesta, valitettavasti mieleen tulee miellyttäminen ja joo ei tarvi miellyttää miestä ja suostua sen ehdotukseen, voi vapaasti kieltäytyä.Tuo on tai olisi ainakin oman kotirauhan rikkomista, ellei selkeätä syytä tai sairastapausta ole itsellä, ja kannattaa nyt hyvä nainen huomioida, että sen ehdotuksen täytyy tulla sinulta, ei mieheltä.pitäisin todellakin outona jos oma mies ehdot taisi tuommoista, eihän sillä miehellä ole itsellä tarve varmistella itselle jotain.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:09"]
[/quote]
Todennäköisesti nainen olisi jatkuvasti kameran edessä kotonaan. Kameroita on todennäköisesti kämpässä nyt jo ja useita. Todennäköisesti naisen liikkeet on seurannassa myös puhelimen paikannusohjelmien avulla, joten mies kyllä tietää missä hän menee silloin kun ei ole kameran edessä.
Tuosta nyt vaan haisee sairaaloinen kontrollointi kilometrien päähän. Mistään muusta tuollaisessa ei voi olla kyse.
[/quote] samaa mieltä, mikä idea ja pointti tuossa on? Miksi pitäis asentaa joku kamera johonkin? Kukaan normaali ihminen ei ehdota kameralla valvontaa kotiin, ellei oo riski jostain muusta (varkaista) jne. Kannattaa naisena pitää huoli omasta tilasta, eikä luopua itsestä miehen vuoksi, ja vaikka kuinka mukava osaa olla, ei ne hullut ja läheisriippuvat osaa käsitellä tai ymmärtää itsekkään niiden kipeitä taipumuksia...yhden tutun ystävää näistä mies "tarkkaili" auton kautta...ja arvaa oliko se mies selittänyt itselle että siinä olisi mitään pahaa? Ei koska se ei luultavasti ymmärtänyt sitä ite, ainut että se nainen oli vaan ahdistunut sen seurassa, eikä tiennyt, että ei oo normaalia. Tulee valitettavasti mieleen "eristäminen" niinku täällä joku sanoi.
Munex oli piilottanut nauhurin kämppään mun tietämättä. Oli äänittänyt sillä, kun olin kotona yksin. Mitvit... Olin ihan äimänkäkenä kun asia selvisi. Se yritti myös rajoittaa yhteydenpitoani perheeseen ja kavereihin. Jätin sen hyvin,äkkiä. Mihinkään kontrolloiviin toimiin ei pidä suostua. Eikö miehesi luota sinuun, ap, vai miksi sen pitää soitella töistä tietääkseen, että kaikki on ok? Mikä on tämä "kaikki", mikä pitää olla ok? Mikset käy vaikka ulkona tai kaupungilla kun mies on töissä? Pitääkö sun olla päivät kotona odottamassa sitä?
Soita ja kysy joltain mtt-ammattilaiselta asiasta, kerro niin kuin asia on, että mieheni haluaa valvoa/tarkkailla minua kameran kautta töistä, kun olen kotona? Onko tämä normaalia, koen tämän epämukavaa. Arvaa mitä siellä sanottaisiin: Kuulostaa epäilyttävältä, kärsii ko miehesi jostain psyykkisestä sairaudesta? Oletko voinut huonosti hänen seurassaan? Sinun ei tarvitse tehdä mitään mitä et halua. Epämukava olo, kuten kerroit jo aloitusviestissä kertoo jo paljon, ja se että koit kysymyksen niin outona, että et tiedä mitä siihen vastata. Erikoinen on ehdotus, ja vaikka osa täällä pilkkaa ja sanoo, että eihän siinä mitään, mutta jos itse koet ( koska oma tuntemus parhaiten kertoo) koet epämukavaa ehdotuksen, niin parisuhteestakin on oikeus kieltäytyä kaikesta epämiellyttävästä. Älä suostu! Ei tuo ole oikein, eikä kukaan ihminen halua kameroita omaan kotiinsa, järjetön ehdotus, ja vaikka se olisi seksuaalisessa mielessä, mutta et koe sitä itse miellyttävän, voit hyvin kieltäytyä. Ei parisuhteessa tarvitse suostua kaikkeen.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:23"]Jos rakastat miestäsi, miksi et suostu? Jotenkin romanttinen ajatus, hän olisi aina läsnä yms.
[/quote]
ROMANTTINEN?! Toivottavasti sä et koskaan järjestä tolla logiikalla romanttisia ylläreitä rakkaallesi. Saattaa olla aika äkkiä entinen rakas.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:57"]
No se harmaa aluehan tuossa on juuri se, että sinä et voi tietää etkä myöskään päättää milloin mies katselee. Miksi muutenkaan pitäisi aina olla edes sen Skype-yhteyden päässä?
[/quote]
Ei siinä ole mitään harmaata. Kenenkään ei ole pakko suostua omassa kodissaan jonkun muun kameravalvontaan oli sitten naimisissa tai missä liitossa tahansa.
[/quote] sanoi edelleen syyksi sen että on mukava että voi kattoa että kaiki ok ja muutenkin. Jos kamera on päällä kokoajan niin ei tartte soitella tai mitään, näkee suoraan.
[/quote] Kuulostaa siltä, että vietät jo valmiiksi kotona paljon aikaa ja jos kyse ei ole vanhuksista, tai muuten sairaasta, etkä ole miehelle osoittanut, että et pärjää kotona, eikä siihen ole syytä siihen, niin mihin sitä kameraa oikein tarvii. Ahdistava koko ehdotus. Ja karsastaisin koko miestä tuon jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 03:13"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:23"]Jos rakastat miestäsi, miksi et suostu? Jotenkin romanttinen ajatus, hän olisi aina läsnä yms.
[/quote]
ROMANTTINEN?! Toivottavasti sä et koskaan järjestä tolla logiikalla romanttisia ylläreitä rakkaallesi. Saattaa olla aika äkkiä entinen rakas.
[/quote] Pikemminkin pelottava ajatus, outo, heräisi kysymys omasta toiminkyvystä, että onko joku kyseenalaistanut oman itsenäisyyden. Typeriä nämä jotku vastaukset täällä mitä annetaan ihmisille.
up