Mies haluaa hommata elisakoti paketin jotta katselisi minua
Kun on töissä. Siis semmoinen mikä hommataan yleensä eläimiä varten tai lapsia. Miehen kanssa oon puhunut, hänestä ois mukavaa kun voi kattella mua töistä kännykästä. En nyt ole varma suostunko, mutta suostuisitteko te itse? Ei vain kuulosta kovin mukavalta kun en voisi olla ns omassa rauhassa kotona vaan kamera tuijottaisi kokoajan. Mieheni ei tätä ymmärrä koska "eihän kukaan muu katsele" kuin hän muyta silti tuntuu musta epämukavalta.
Kommentit (92)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:23"]
Jos rakastat miestäsi, miksi et suostu? Jotenkin romanttinen ajatus, hän olisi aina läsnä yms.
[/quote]
Hyi.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:24"]
Mustasukkainen mies! Haluaa vahtia ettet petä häntä! JUOKSE VIELÄ KUN VOIT!!!!!!
[/quote]
Ei siihen tuommoista tarvitse. Itse pistin ajat sitten kameran eteiseen, lähettää minulle sähköpostin kuvan kanssa aina kun on liikettä eteisessä. En siis tuohon tarkoitukseen kuitenkaan, mutta soveluisi se siihenkin. Pointtina siis että sisäänkäyntien kuvaaminen riittäisi vieraiden miehien käyntien näkemisesksi.
Oho, tulipa kommenttivyöry nopeasti. En usko että tässä kyse mustasukkasuudesta, en ole ikinä pettänyt miestä ja meillä kaikki ok, mies vaan haluaisi katsella suoraan että kaikki ok ja siksi kun se olisi mukavaa. Ymmärrän tämän kyllä jos mietin pitempään mutta se oma rauha on kuitenkin aina eri asia, kun ei voi tietää millon se sieltä kattoo.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:24"]
Mustasukkainen mies! Haluaa vahtia ettet petä häntä! JUOKSE VIELÄ KUN VOIT!!!!!!
[/quote]
Ei siihen tuommoista tarvitse. Itse pistin ajat sitten kameran eteiseen, lähettää minulle sähköpostin kuvan kanssa aina kun on liikettä eteisessä. En siis tuohon tarkoitukseen kuitenkaan, mutta soveluisi se siihenkin. Pointtina siis että sisäänkäyntien kuvaaminen riittäisi vieraiden miehien käyntien näkemisesksi.
[/quote]
on niitä muitakin sisäänkäyntejä kuin ovi ;)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:24"] Mustasukkainen mies! Haluaa vahtia ettet petä häntä! JUOKSE VIELÄ KUN VOIT!!!!!! [/quote] Ei siihen tuommoista tarvitse. Itse pistin ajat sitten kameran eteiseen, lähettää minulle sähköpostin kuvan kanssa aina kun on liikettä eteisessä. En siis tuohon tarkoitukseen kuitenkaan, mutta soveluisi se siihenkin. Pointtina siis että sisäänkäyntien kuvaaminen riittäisi vieraiden miehien käyntien näkemisesksi. [/quote] on niitä muitakin sisäänkäyntejä kuin ovi ;)
[/quote]
Niin jos köydellä katolta vaikka, kuudennessa kerroksessa asutaan :)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:33"]Oho, tulipa kommenttivyöry nopeasti. En usko että tässä kyse mustasukkasuudesta, en ole ikinä pettänyt miestä ja meillä kaikki ok, mies vaan haluaisi katsella suoraan että kaikki ok ja siksi kun se olisi mukavaa. Ymmärrän tämän kyllä jos mietin pitempään mutta se oma rauha on kuitenkin aina eri asia, kun ei voi tietää millon se sieltä kattoo.
[/quote]
Tässä liikutaan kyllä tosi harmaalla alueella. Mieti, mitä seuraa, jos mies tottuu katselemaan sinua, mutta sinä haluatkin välillä laittaa kameran pois päältä, alat viettää aikaa kameran ulottumattomissa tai haluat lopettaa palvelun kokonaan? Onnistuisikohan noin vain? Entä jos kamera tallentaisi jotain sinänsä viatonta mutta vaikeasti tulkittavaa kuten naapurinmiehen sokeria lainaamassa? Joutuisit selittelemään viattomia arkisia askareitasi.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:30"]Tuossa ei voi olla taustalla mikään muu kuin kontrollointi ja sairaalloinen mustasukkaisuus. Sehän on nimensäkin mukaisesti valvontakamera. Kyllähän toiminnan voi naamioida vaikka miksi "en voi olla sinusta hetkeäkään erossa" -höpinäksi, mutta romantiikka nimenomaan kuolee silloin, kun toinen on koko ajan saatavilla. Jos kaipaatte toisianne miehen poissaollessa, ainahan voi avata Skype-yhteyden ikävän yllättäessä.
[/quote] hei tuota en tullut itsekkään ajatelleeksi! Kiitos, yritän tätä keinoa nyt että suostun avaamaan skypen aina kun ikävä tulee, eikä se ikävä varmaan tuu 40 kertaa päivässä tai sitten on joku jo pielessä, on kilometrin päässä töissä muutenkin. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:23"]Jos rakastat miestäsi, miksi et suostu? Jotenkin romanttinen ajatus, hän olisi aina läsnä yms.
[/quote]sinänsä juu, ja olin miettinyt suostuvani ehkä, mutta tilanteet joissa haluan olla ihan yksin, en tietäisi milloin mies katsoo kamerasta ja ahdistuisin kun ahdistaa normiasiasiatkin.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:24"]
[/quote]
[/quote]
on niitä muitakin sisäänkäyntejä kuin ovi ;)
[/quote] no ei kyllä meidän 6 kerroksessa ainakaan. Ap
Mieti tämä tilanne: Unohdat sen kameran, ja tanssit alasti tai jotain muuta noloa ja miehesi katselee samalla.
En suostuisi moiseen kyttäämiseen. Ero tulis välittömästi jos kämpästä löytyis kuvaavia kameroita.
Mä antaisin miehelle kaksi vaihtoehtoa: a) unohtaa, että on moista ehdottanutkaan tai b) hankkii asunnon, johon voi kameran asentaa mutta johon minä en todellakaan muuttaisi. En missään tapauksessa suostuisi moiseen kameraan.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:33"]Oho, tulipa kommenttivyöry nopeasti. En usko että tässä kyse mustasukkasuudesta, en ole ikinä pettänyt miestä ja meillä kaikki ok, mies vaan haluaisi katsella suoraan että kaikki ok ja siksi kun se olisi mukavaa. Ymmärrän tämän kyllä jos mietin pitempään mutta se oma rauha on kuitenkin aina eri asia, kun ei voi tietää millon se sieltä kattoo.
[/quote]
Tässä liikutaan kyllä tosi harmaalla alueella. Mieti, mitä seuraa, jos mies tottuu katselemaan sinua, mutta sinä haluatkin välillä laittaa kameran pois päältä, alat viettää aikaa kameran ulottumattomissa tai haluat lopettaa palvelun kokonaan? Onnistuisikohan noin vain? Entä jos kamera tallentaisi jotain sinänsä viatonta mutta vaikeasti tulkittavaa kuten naapurinmiehen sokeria lainaamassa? Joutuisit selittelemään viattomia arkisia askareitasi.
[/quote] olet kyllä oikeassa ja olen tuota miettinyt, ja kun kamera kuvaa olkkaria ja menen esim makkariin pariksi tunniksi nukkumaan jolloin kamera näyttää tyhjää olohuoneessa, että siitä ei tule mitään syytöksiä kun poistun huoneesta. En tiedä, pitää puhua miehen kanssa ja näyttää tämä keskustelu niin hän ehkä ymmärtää mitä muutkin ajattelisivat, toisaalta taas en jaksaisi jos siitä tulee riitaa, mutta puhuttava tästä on uudestaan. Te olette aikalailla kääntäneet mun pään jo sille että sitä ei kannata hommata. En oikein vaan tiedä miten viitsin kieltäytyä nätisti.
No se harmaa aluehan tuossa on juuri se, että sinä et voi tietää etkä myöskään päättää milloin mies katselee.
Miksi muutenkaan pitäisi aina olla edes sen Skype-yhteyden päässä?
Ilman sinun lupaasi hän ei voi sinua kuvata, eikä ketään muutakaan perheenjäsentä. Menee kotirauhan häirinnäksi jos kuvaa ilman lupaa. Älä siis suostu, jos tekee siitä huolimatta niin se on rangaistavaa.
Tuohon edelliseen viestiisi viitaten: Jos mies kerran katselisi sinua vain ikävän vuoksi niin miksi hän suuttuisi jos olisit pari tuntia nukkumassa? Vai eikö hän pystyisi olemaan edes paria tuntia katsomatta sinua? Miten kellään on ylipäätänsä aikaa töissä tuijotella jotain video kuvaa päivät pitkät..
Sinuna pakkaisin jo kamojani.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 16:53"]Mieti tämä tilanne: Unohdat sen kameran, ja tanssit alasti tai jotain muuta noloa ja miehesi katselee samalla.
[/quote]se olisi kyllä kieltämättä todella noloa ja on tullut mieleen.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:02"]Tuohon edelliseen viestiisi viitaten: Jos mies kerran katselisi sinua vain ikävän vuoksi niin miksi hän suuttuisi jos olisit pari tuntia nukkumassa? Vai eikö hän pystyisi olemaan edes paria tuntia katsomatta sinua? Miten kellään on ylipäätänsä aikaa töissä tuijotella jotain video kuvaa päivät pitkät..
Sinuna pakkaisin jo kamojani.
[/quote] niin, totta, en osaa tuohon vastata. Alkaa kyllä kuulostamaan hölmöltä.
AP, kerro meille saatko päivän aikana poistua kotoasi ilman että sinun pitää siihen kysyä lupaa tai selvittää jälkeenpäin missä olit ja kenen kanssa? Saatko tavata kavereitasi ilman että puhelin soi vartin välein ja sinua syyllistetään omasta ajasta ja kaivataan kotiin? Tunnetko tarvetta miellyttää miestä ja tunnet syyllisyyttä jos haluat sanoa ei johonkin ehdotukseensa? Vastaapa ihan rehellisesti.
Tuossa ei voi olla taustalla mikään muu kuin kontrollointi ja sairaalloinen mustasukkaisuus. Sehän on nimensäkin mukaisesti valvontakamera. Kyllähän toiminnan voi naamioida vaikka miksi "en voi olla sinusta hetkeäkään erossa" -höpinäksi, mutta romantiikka nimenomaan kuolee silloin, kun toinen on koko ajan saatavilla. Jos kaipaatte toisianne miehen poissaollessa, ainahan voi avata Skype-yhteyden ikävän yllättäessä.