Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auts! Olen unohtanut salasanat, pitkä loma

Vierailija
08.08.2015 |

takana. En muista työkoneeni salasanaa, en myöskään puhelimen salasanaa.

Maanantaina töihin!

opettaja

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista.

Vierailija
2/15 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasanat pitääkin aina kirjoittaa lapulle, joka teipataan siihen koneen kanteen kiinni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydestä sakotetaan. Salasanojen kirjoittaminen muistiin johonkin varmaan paikkaan ei varmaan olisi ollut temppu eikä mikään.

Vierailija
4/15 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu kävi minulle työsähköpostin kanssa, onneksi sain jo uuden salasanan. Täällä lomaillaan vielä viikko.

terveisin toinen ope, joka voisi kyllä lomailla vielä useammankin viikon 

Vierailija
5/15 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Viime syksynä koneelle salasana tuli jostain selkäytimestä, nyt työsähköposti on lakannut toimimasta, joten siitä pitää joka tapauksessa soitella.

Vierailija
6/15 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa!

Vierailija
7/15 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina taitaa olla kaupungin tietohallinnossa kiireitä:)

Vierailija
8/15 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla wilman tunnukset hukassa. t.ekaluokkalaisen äiti

Vierailija
9/15 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans melkein joka vuosi sama juttu. Mut eikö se ole onnistuneen loman merkki...
Sama muuten oppilaiden nimien kanssa. Taas tehdään istumajärjestyksiä "mahd. sijaisten takia"
Toinen ope (yläkoulu)

Vierailija
10/15 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka syksyisiä PEBKAC-ongelmia joihin mikrotukihenkilöt harmi kyllä joutuvat varautumaan. Olisi meilläkin oikeita töitä.

Vierailija
11/15 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:13"]Joka syksyisiä PEBKAC-ongelmia joihin mikrotukihenkilöt harmi kyllä joutuvat varautumaan. Olisi meilläkin oikeita töitä.
[/quote]
Turha valittaa kun käskette keksiä salasanoiksi mahdollisimman vaikeasti muistettavia ja kiellätte kirjoittamasta niitä ylös tai käyttämästä muualle.

Vierailija
12/15 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:10"]

Noloa!

[/quote]

mitä ihmeen noloa siinä on? Eka kerta, kun minulle käy näin, mutta tämä on tosi yleistä :) 10-11 viikon aika poissa työpaikalta tekee ihmeitä :) Ja työjuttujen unohtaminen on merkki onnistuneesta lomasta, eikös?

Omat oppilaani saavat ainakin rentoutuneen, levänneen, innostuneen ja tarmoa täynnä olevan open :) Ihana ollut lomailla, mutta mukava päästä taas töihin. Onko muuten muilla opeilla sama juttu, että kun elokuu alkaa, alkaa pään sisällä mylly pyöriä: ideoita, ajatuksia, suunnitelmia? Joka vuosi sama juttu, tuleva lukuvuosi suunniteltu jo pitkälle, vaikka makoilenkin vielä mökin terassilla.

Vierailija
13/15 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:13"]Joka syksyisiä PEBKAC-ongelmia joihin mikrotukihenkilöt harmi kyllä joutuvat varautumaan. Olisi meilläkin oikeita töitä. [/quote] Turha valittaa kun käskette keksiä salasanoiksi mahdollisimman vaikeasti muistettavia ja kiellätte kirjoittamasta niitä ylös tai käyttämästä muualle.

[/quote]Yhyy, kun käyttäjiä itkettää, kun pitää noudattaa tietoturvaa. Ja sitten kun se salasana olisi "kukkanen" ja joku olisi päässyt käyttäjän tilille, niin vasta itkettäisiinkin.

Vierailija
14/15 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on Windows niin ei muuta kuin Cain&Abel raksuttamaan. Toivottavasti salasanasi on tyyliä passw0rd :D

Vierailija
15/15 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma on ollut kaikinpuolin onnistunut. Pää on nollautunut täysin töihin liittyvistä asioista. Viimeisen viikon olen alkanut miettimään suunnitelmia tulevalle syksylle. Ihanaa taas päästä töihin, levänneenä ja latautuneena.

Muistan opiskelijoiden nimet.

ap