Pitääkö miehenkin perua konsertti kuumeen takia?
Saimme vanhemmiltani lahjaksi konserttiliput. Minä olen kuumeessa. Mies haluaa konserttiin vaikka minä en pääse. Minä olisin halunnut mennä yhdessä eikä yksittäin. Liput voisi myydä. Mies aikoo nyt miettiä, onko hän siihen valmis. Miten te tekisitte meidän tilanteessamme?
Kommentit (169)
Mies menee naapurin Pirkon kanssa. Problem solved.
No riippuu kuumeesta jos vähän ja tuntuis et jaksaisin mennä pariksi tunniksi ottaisin särkylääkettä ja menisin konserttiin jos en jaksais sit mies vois mennä ihan yksikseen.
Olen niin kipeä etten voi lähteä. Kyseessä on festarit jossa ei paljon istuskella. Naapurin Pirkkoa en toivo mieheni seuraksi. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:50"]Olen niin kipeä etten voi lähteä. Kyseessä on festarit jossa ei paljon istuskella. Naapurin Pirkkoa en toivo mieheni seuraksi. Ap
[/quote]
No kai siellä voi ostua jos ei jaksa seistä?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:50"]Olen niin kipeä etten voi lähteä. Kyseessä on festarit jossa ei paljon istuskella. Naapurin Pirkkoa en toivo mieheni seuraksi. Ap
[/quote]
No kai siellä voi ostua jos ei jaksa seistä?
[/quote]
Elikkäs istua
Ei voi istua sillä se on festari ja siellä myös sataa ja on kylmä. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:55"]Ei voi istua sillä se on festari ja siellä myös sataa ja on kylmä. Ap
[/quote]
Jassåå no ehkä sun pitää sit jäädä himaan
Acdc? Mäkin oon kipeä, mut huomenna mennää joka tapauksessa :D
Miks miehen pitää kärsiä jos sä oot kipee? Ottaa kaverin mukaan ja menee sen kanssa.
Konsertti on kyllä vähän eri juttu kun konsertti :D
Sairaana hoida itseäsi kotona. Jos kerran mies haluaa mennä, niin miksei menisi?
Minkä hintainen se lippu oli? Tuskin taloutenne siihe kaatuu, vaikkei toista lippua saisikaan annettua jollekin. Tosin itse ehdottaisin, että mies kysyisi vaikka kaveriaan mukaan.
Mies menee ja pyytää jonkun kaverinsa mukaan. Ensi kerralla sitten menette yhdessä.
Myytte sinun lipun ja mies menee yksin. Muita pulmia?
Ac/dc tuskin niin monesti vierailee Suonessa että miehen kannattaisi jäädä sun kuumeen takia odottamaan ensi kertaa....
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:58"]Myytte sinun lipun ja mies menee yksin. Muita pulmia?
[/quote]
Ei se nyt noin yksinkertaista voi olla.
Miksei mies voisi mennä jonkun kaverinsa kanssa?
Tottakai mies menee. Mitä helvettiä nyt taas
Särkylääkettä naamaan ja baanalle.. ei se voi olla niin vaikeaa..