Pitääkö miehenkin perua konsertti kuumeen takia?
Saimme vanhemmiltani lahjaksi konserttiliput. Minä olen kuumeessa. Mies haluaa konserttiin vaikka minä en pääse. Minä olisin halunnut mennä yhdessä eikä yksittäin. Liput voisi myydä. Mies aikoo nyt miettiä, onko hän siihen valmis. Miten te tekisitte meidän tilanteessamme?
Kommentit (169)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:00"]Miksei mies voisi mennä jonkun kaverinsa kanssa?
[/quote]
Ap, tähän olisi mielenkiintoista saada kommenttisi.
No höh, mies menee kaverinsa kanssa. Tai sä otat kuumelääkettä ja menet mukaan. Sieltä pääsee pois lepäämään jos ei jaksa.
Mies menee vaikka jonkun kaverinsa kanssa, ja sinä jäät kotiin sairastamaan. Tietenkin.
Sinä jäät kotiiin, mies lähtee. Mies voi ottaa kaverin mukaan joka sitten maksaa lipun, tai ainakin osan hinnasta sinulle. En menisi kieltämään toista lähtemästä, mieskin kuitenkin odottanut konserttiin pääsyä. Menette sitten yhdessä seuraavana vuonna, ei se ole niin vakavaa.
Minkälainen mies sulla on muutenkaan jos pystyt sitä estämään lähtemästä jonnekin? Meillä vastaavassa tilanteessa mies menis kaverinsa kanssa ja se olis sillä selvä (paitsi mies ei varmaan olis niin selvä). Ei parisuhteessa rajata toisen menemisiä. Oletko bändin fani, tyyliin vuosia odottanut keikkaa? Silloin harmittaisi todella. t:Panteran missanut kaksi kertaa ja nyt sitä ei enää näe ikinä.
Tottakai mies voi mennä silti. Älä ole itsekäs. Jos oot kuumeessa ja todennäköisesti nukut, niin miksi ihmeessä miehen pitäis kotona olla?
Jos et MILLÄÄN jaksa lähteä, niin miehelle kaveri mukaan! Terveessä parisuhteessa toista ei kielletä menemästä konserttiin. Jos on jotain pettämistä tms. taustalla, niin mieskin varmaan ymmärtää esim. tulla ajoissa kotiin, olla selvin päin jne. Siis mikä se ongelma nyt onkin, niin ymmärtää ottaa sen huomioon, mutta neljän seinän sisälle et toista voi lukita!
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:50"]Olen niin kipeä etten voi lähteä. Kyseessä on festarit jossa ei paljon istuskella. Naapurin Pirkkoa en toivo mieheni seuraksi. Ap
[/quote]
No kai siellä voi ostua jos ei jaksa seistä?
[/quote]
Elikkäs istua
[/quote]
Eikun astua, hih hih
Antaisin oman lippuni miehelle ja sanoisin, että mee jonkin kaverin kanssa. Toivoisin kuitenkin, että mennään yhdessä johonkin toiseen konserttiin.
Oletko sinä todella niin kamalan kipeä, että miehen on jäätävä hoitamaan sinua eikä voi jättää sinua konsertin ajaksi yksin?
Luulisi hänen löytävän jostain seuralaisen, että ei tarvitse mennä konserttin yksin. Eihän se millään tavalla estä sitä, että kävisitte sitten toisen kerran yhdessä.
Tässä on kyse myös siitä että Asumme eri paikkakunnilla. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:28"]Tässä on kyse myös siitä että Asumme eri paikkakunnilla. Ap
[/quote]
Kuinka se vaikuttaa? Toivoisitko miehen olevan sinua hoitamassa sinun luonasi?
Ja olisin toivonut meidän näkevän pitkästä aikaa eikä niin että mies on yksin konsertissa ja minä yksin eri paikkakunnalla kipeänä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:31"]
Toivoisin. Ap
[/quote]
Siis nyt oikeesti!
Taidat ollakin mies.
mies menee kaverinsa tms kanssa ja kuvaa koko keikan? tai soittaa keikalta sulle jotta sä kuulet kanssa. keikka on huomenna. koita parantua huomiseksi! syöt vitamiineja ja saunot ja nukut paljon.
Mies menee kaveerinsa kanssa ja tulee sen jälkeen pitämään sinua kädestä kiinni?! Miksei sinulle mikään kelpaa mitä ehdotetaan?! Mieskö olisi pitänyt haukkua täysin kelvottomaksi kun ei ole aikuista ihmistä pitämässä kädestä kiinni?!
Ei pidä! Et ole lapsi enää niin et tarvitse lapsenvahtia.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:58"]Myytte sinun lipun ja mies menee yksin. Muita pulmia? [/quote] Ei se nyt noin yksinkertaista voi olla.
[/quote]
Se on juurikin niin yksinkertaista, mikä tässä on ongelma? Olet vain katkera kun et itse pääse, ja nyt haluat riistää mieheltäsikin ilonpidon.