Pitääkö miehenkin perua konsertti kuumeen takia?
Saimme vanhemmiltani lahjaksi konserttiliput. Minä olen kuumeessa. Mies haluaa konserttiin vaikka minä en pääse. Minä olisin halunnut mennä yhdessä eikä yksittäin. Liput voisi myydä. Mies aikoo nyt miettiä, onko hän siihen valmis. Miten te tekisitte meidän tilanteessamme?
Kommentit (169)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:07"]
Minä en mieheni lippuja maksele jos olen itse kipeä. Eikä niitä rahoja oteta yhteisistä rahoista. Mies maksakoon omansa jos kerran valitsee konsertin. Yhteisillä rahoilla tehdään yhteisiä juttuja. Ap
[/quote]Eikös ne liput ollut lahja sinun vanhemmiltasi, ethän sinä niitä ole maksanut.
[/quote]
Kyllä mutta ne olivat lahja meille molemmille ja minun vanhemmiltani. En ottaisi hänen vanhempiensa antamaa lahjaa vain omaan käyttööni vaan ostaisin oman lipun, jos mies ei pääsisi.
[/quote]
Niin. Lahja teille MOLEMMILLE. Puolet ja puolet. Yksi lippu sinulle ja yksi miehellesi. Miksi sinä saat päättää mitä teet miehesi osuudella lahjasta? Oman lippusi voit aivan hyvin myydä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:43"]
Isäni sanoi että tehkää jotakin Yhdessä. Mies oli fine sen kanssa että myydään liput ja laitetaan raha matkakassaan. Nyt on kaikilla hyvä mieli. :)
[/quote]Aloituksessa sanoit, että mies haluaa mennä keikalle yksin. Nyt onkin muka fine, että liput myydään.
[/quote]
Halusi yksin kun minä sairastuin. Hän ostaa oman lipun ja saamme yhteiseen matkakassaan rahaa.
[/quote]
Pihiys kun yhdistyy ahneeseen...
[/quote]
Kyllä.tässä maailmassa on oma puolensa pidettävä. Ei harmita sitten jos tulee ero. Ap
[/quote]
Joo ja maailmassa kannattaa olla myös antelias, ystävällinen ja mukava omia läheisiänsä kohtaan, myös sitä omaa rakasta. Saattaa muuten tulla se ero aika äkkiä ja sitten sinua harmittaa.
Taidat olla muuten pahemminkin sairas, ei tuo kuumeen aihauttamalta kuulosta. Voipi olla että miehes lähtee vähän pitemmälle kohta ja ihan yksin...
Kirjoitustyyli on täsmälleen sama kuin sillä inttäjällä, joka joka ketjussa väittää kivenkovaan yleistä mielipidettä vastaan.
Ei oo totta! Kohta saa ap yksin kerryttää "meidän " matkakassaa jos mies yhtään saa järkeä päähän
Ap ei voi olla nelikymppinen. Ei ikinä. Edes omat teinipoikani eivät ole noin lapsellisia ja itsekkäitä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:08"]
Mittaahan kuume jos olisi jo laskenut. Pääsette sitten yhdessä miehen kanssa keikalle.
[/quote]
Aika ärhäkältä vaikuttaa ap, eli ei kauheen kipeä voi olla?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:07"]
Minä en mieheni lippuja maksele jos olen itse kipeä. Eikä niitä rahoja oteta yhteisistä rahoista. Mies maksakoon omansa jos kerran valitsee konsertin. Yhteisillä rahoilla tehdään yhteisiä juttuja. Ap
[/quote]Pikkasen ihmetyttää (vai onko tää selitetty, en ihan kaikkia viestejä oo lukenut niin tarkkaan) että miten niin tällä pariskunnalla on yhteinen talous/rahat vaikka asuvat eri paikkakunnilla? Tai siis niin kai että mikä on miehen on yhteistä ja muijalla on omat rahat (ja isin rahat)?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:43"]
Isäni sanoi että tehkää jotakin Yhdessä. Mies oli fine sen kanssa että myydään liput ja laitetaan raha matkakassaan. Nyt on kaikilla hyvä mieli. :)
[/quote]Aloituksessa sanoit, että mies haluaa mennä keikalle yksin. Nyt onkin muka fine, että liput myydään.
[/quote]
Halusi yksin kun minä sairastuin. Hän ostaa oman lipun ja saamme yhteiseen matkakassaan rahaa.
[/quote]
Pihiys kun yhdistyy ahneeseen...
[/quote]
Kyllä.tässä maailmassa on oma puolensa pidettävä. Ei harmita sitten jos tulee ero. Ap
[/quote]
Taitaa tosiaan olla hyvä ratkaisu, että asutte erillänne jo valmiiksi.