Pitääkö miehenkin perua konsertti kuumeen takia?
Saimme vanhemmiltani lahjaksi konserttiliput. Minä olen kuumeessa. Mies haluaa konserttiin vaikka minä en pääse. Minä olisin halunnut mennä yhdessä eikä yksittäin. Liput voisi myydä. Mies aikoo nyt miettiä, onko hän siihen valmis. Miten te tekisitte meidän tilanteessamme?
Kommentit (169)
Mitä vittua nyt taas oikeesti??? Onks jotkut ihmiset oikeesti niin lapsellisia kun ap?
Molemmilla on omat tilit ja lisäksi on yhteinen tili. Ja yhteiseltä maksetaan yhteiset jutut ja asunnot ym. Asumme töiden takia eri paikkakunnilla ap
Päästitkö miehen keikalla? Ja oletteko vielä yhdessä?
Mies lähti keikalle ja olemme onnellisesti yhdessä. Mun lippu myytiin ja mies laittaa oman lippunsa hinnan yhteiselle tilille. Ap
Vihdoinkin jotain järkeä aloittajalta tähän ketjuun.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:42"]Ei oo ap
[/quote] Miksei?
Meinaatko että oikea ap ei ole päästänyt miestään keikalle?
Ap, jos tämä on totta, olet todella nolo tapaus..Eikö sinulla käy mielessä iloita siitä, että miehesi pääsee keikalle? Ei sinulla ole mitään vakavaa sairautta, vaan FLUNSSA!!! Jos itselläni olisi ukko flunssassa ja itselläni lippu, menisin tietenkin enkä todellakaan olettaisi, että minun pitäisi mennä ukkoa "hoitamaan" tai hänen seurakseen.
Minulla on keuhkokuume. Tämä flunssa ja kuume jatkui ja jatkui ja tänään sain diagnoosin. Olen todella kipeä ja vuodelevossa. Hyvä että mies pääsi keikalle. Ap.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:52"]Minulla on keuhkokuume. Tämä flunssa ja kuume jatkui ja jatkui ja tänään sain diagnoosin. Olen todella kipeä ja vuodelevossa. Hyvä että mies pääsi keikalle. Ap.
[/quote]
Ai nyt se hyvä. Et tunne itseäsi taloudellisesti hyväksikäytetyksi tai et ole pettynyt mieheesi kun ei jäänyt hoivaamaan?
Isoksi yhdessä yössä!
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 15:48"]Mitä vittua nyt taas oikeesti??? Onks jotkut ihmiset oikeesti niin lapsellisia kun ap?
[/quote]
Tiedän yhden nelikymppisenä naisen, joka tukee aloittajasta mieleen.
Eli jos naispoloinen ei jostain syystä pääsekään ennalta sovittuun tapaamiseen mukaan, ei muidenkaan pitäisi tavata. Esim. ollaan porukalla menossa syömään, niin illanvietto pitäisi perua, kun tälle yhdelle tulikin este, koska muuten tästä yhdestä on kurjaa olla kotona, kun tietää muilla olevan hauskaa.
Lapsellisuus siis ei häviä joiltakin edes vuosienkaan kuluessa.
Yhdessä suunniteltu, yhdessä toteutetaan.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:43"]
Saimme vanhemmiltani lahjaksi konserttiliput. Minä olen kuumeessa. Mies haluaa konserttiin vaikka minä en pääse. Minä olisin halunnut mennä yhdessä eikä yksittäin. Liput voisi myydä. Mies aikoo nyt miettiä, onko hän siihen valmis. Miten te tekisitte meidän tilanteessamme?
[/quote]
Vastaus on luettavissa eli mies haluaa konserttiin. Miksi jankkaat asiaa miehen puolesta, kun asia on aivan selvä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:59"]
Ac/dc tuskin niin monesti vierailee Suonessa että miehen kannattaisi jäädä sun kuumeen takia odottamaan ensi kertaa....
[/quote] Ei varmaan tämän keikan jälkeen vieraile ollenkaan :D Katopa keski-ikää. Vaikka toisaalta kiertäähän ne rollaritkin vielä.
Tai voitte odottaa taas viisi vuotta että ac/dc (jos tästä edes oli kyse) tulee taas Suomeen. Sun ap pitää olla tarkkana sitte ettei "kuume" nouse just ratkaisevalla hetkellä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:43"]
[/quote]
Tämän on pakko olla provo. Ei kai noin itsekkäitä ihmisiä kuin ap voi oikeasti olla olemassa?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 15:29"]
Mä en lähtisi yksin konserttiin jos puoliso sairastaisi.
[/quote]
Mitali tulee postissa.