Nyt on mustaa valkoisella: suominainen rupsahtaa jo parikymppisenä!
Kommentit (70)
Niin, suamimuiat saa sibeliusrypyt 26-vuotiaana 😅😂
Olen 60-v mies eikä minulla ole vieläkään.
No, se on meidän geeniperimä, niin että mitä sitten?
Ap on joku katkera naisvihaaja. Mikä on johtanut siihen?
Naiset ovat lihavia joka paikassa. Ei voi enää tiirailla naiskauneutta kaduilla, rannoilla tai yliopiston käytävillä. Syömisestä on tullut naisten elämäntapa. Suu mussuttaa jotain koko ajan. Itse teen niin huonoa ruokaa, ettei sitä voi liikaa syödä.
Vierailija kirjoitti:
Mul on ollut jo vuosikausia :D Tosin ei häiritse milliäkään. N34
Pitää muistaa olla kiitollinen siitä jos näyttää luonnostaan nuorelta kun siitä tarvitse maksaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ap on joku katkera naisvihaaja. Mikä on johtanut siihen?
Varmaan naisten kanssa seurustelu. Kokemuksesta tiedän. Onhan se naisten hyvä syytellä manosfäärejä ja andrew tateja, ettei tarvisi kohdata totuutta, että onkin itse syyllinen.
Mä varmaan suhtaudun keskivertoa armollisemmin ryppyihin. Kuka hitto edes päätti et ne on rumia? Mulle ne on merkkejä eletystä elämästä. N
On sulla huonot perustelut ap.! 😄
Jonkun muijan pelot ei riitä.
"Kaisa, 29, pelkää kauneuden menettämistä ja vanhenemista."
Miehillä on paksumpi iho ja siksi he rypistyvät yleensä vanhempina kuin naiset.
Mun miehellä on aikamoinen pystyryppy kulmien välissä, mutta se onkin aika mörökölli, mutta ihana.
Nytkin laittaa ruokaa, koska itse en oikein välitä koko ruuanlaitosta, voisin hyvin elää voileivillä. Kävin toki juureksia kuorimassa avuksi.
Vierailija kirjoitti:
60v. mies ja lapsen tasolla.
Rypyt eivät ole niinkään olennainen asia.
Se mikä rupsahtaa suominaisilta ensimmäisinä, on kroppa. Pyöreys alkaa siirtymään takapuolesta vatsaan. Kun näet naisen takaapäin ja sivuprofiilista, pystyt arvioimaan iän.
Some tuhoaa nuoret naiset ulkonäkökeskeisyydellään. Et ole mitään ilman jättihuulia ja ripsiä, eli osta osta ja muokkaa vaikka olet vielä nuori ja hehkeä mutta peilistä näet mielestäsi valjun naaman.
Katsopa perus pulliasta miestä kaksikymppisenä, ei salia, sokeroitua energiajuomaa, kaljaa, makkaraa, ei liikuntaa. Ja kaljuuntuminen alkaa inceleillä jo +20 -veenä..olisin sinuna ap hiljaa. Mites olis ravaimu ja parit botoksit sullekin?
Naiset luulee olevansa viehättäviä ikääntymisestä huolimatta. Niin on luonto sen hoitanut että munasolujen vähetessä vähenee ulkoinen kukoistus. Jo 30v on ihan erinäköinen kuin 20v sille on nimityskin The Wall
Läski-ap kohdentaa passiivis-aggressiivisesti oman kroppansa rappeuman klikkiotsikkoon, olet säälittävä. Mitä, jos vaikka menisit lenkille ja samalla matkalla lähimmälle kirurgiselle klinikalle leikkaamaan koko naamasi?
Sulle kelpais vaan kun et saa keltään, läskipoitsu
Kaikki alkoi sibeliusrypystä.
Säveltäjäsuuruuden mukaan nimetty kiukkujuonne ilmestyi Kaisan kulmakarvojen väliin. Se ei jättänyt rauhaan, joten sille oli tehtävä jotain.
Pari vuotta Kaisa keräsi rohkeutta. Lopulta hän varasi ajan kauneusklinikalle. Ensin konsultaatioon, pian itse toimenpiteeseen, jossa hänelle pistettiin botuliinia koko otsan alueelle.
Siitä on kaksi vuotta. Tänään 29-vuotias Kaisa istuu jälleen klinikan odotusaulassa Helsingin Kalasatamassa.
Kaisa käy täällä noin neljän kuukauden välein. Se maksaa noin 1 600 euroa vuodessa, mutta ei hän voi lopettaakaan.