Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihania puolia lasten vanhenemisessa on?

Vierailija
21.07.2015 |

Itselläni 12 ja 13 vuotiaat.
Ihanaa on kun eivät tarvitse jatkuvasti minua vaan voin suunnitella omaakin elämääni.
Muita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa suurperheen äitejä, tai lessuja, aina pallo jalassa.

Vierailija
2/9 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän imbesilleytensä vähenee. Eivät enää juokse auton alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse koko ajan paimentaa.

Vierailija
4/9 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 12:54"]Ei tarvitse koko ajan paimentaa.
[/quote]
Mitä tulee tilalle?
Entä rahanmeno?

Olen ekakertaa haltioitunut tästä vapaudesta. Lapset tarvitsevat tietysti vielä minua pitkään, mutta saan omaa elämääni pikkuhiljaa takaisin palapalalta ja se tuntuu ihanalta!
Voin suunnitella opiskelukuvioita rauhassa, voin tehdä yksin reissun mihin haluan muutamaksi päiväksi, voin lukea kirjaa vaikka kokopäivän kotona, eikä ketään kiinnosta.
Ah ihanuutta.
Yh ap

Vierailija
5/9 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käydä hyviä keskusteluja. Kaikki nähtävyydet, museot, matkat yms. on kuin ensimmäistä kertaa kävisi, kun näkee ne lapsen silmin ja saa uusia näkökulmia lapsen pohdinnoista. Ei tarvitse koko ajan vahtia ja kytätä, että kaikki tavarat tulee mukaan, kun osaa huolehtia jo omista tavaroistaan.

Vierailija
6/9 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran on saanut lapset tarpeeksi itsenäisiksi, uusi vauva-aika tuntuisi rangaistukselta. Ei siis iltatähteä.

Vierailija
7/9 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin omaa aikaa

Vierailija
8/9 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 12:54"]Ei tarvitse koko ajan paimentaa.
[/quote]
Mitä tulee tilalle?
Entä rahanmeno?

Olen ekakertaa haltioitunut tästä vapaudesta. Lapset tarvitsevat tietysti vielä minua pitkään, mutta saan omaa elämääni pikkuhiljaa takaisin palapalalta ja se tuntuu ihanalta!
Voin suunnitella opiskelukuvioita rauhassa, voin tehdä yksin reissun mihin haluan muutamaksi päiväksi, voin lukea kirjaa vaikka kokopäivän kotona, eikä ketään kiinnosta.
Ah ihanuutta.
Yh ap
[/quote]

Et kai sinä jätä 12 ja 13 v yksin reissujesi ajaksi?

Vierailija
9/9 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatoimisuus Esim. lapsi hoitaa iltapalansa ilman että minun täytyy mennä edes keittiöön. 

Yökyläily kavereiden luona. Siinä meidän mahdollisuudet kahdenkeskeiseen aikaan "ikinä".