Apua! Olen ihastunut 25v vanhempaan!
Olen siis ihastunut 25v vanhempaan opettajaani. Olen itse 24 ja tiedän, että tällainen ei vaan voi pidemmän päälle toimia. Miehellä on minua vanhempia lapsiakin!
Tunne taitaa olla mollemmin puolin sama. Ainakin siis vihjailuista päätellen.
Lähiaikoina on tullut todella suoraa merkkiä, esim tapaamis ehdotuksia.
Kemiat synkkää 100%. Apuvaaa!
Kommentit (9)
Mä ihastuin itseäni 31 vuotta vanhempaan mieheen. Käymme keskusteluja mielenkiintoisista aiheista, mutta lähinnä vain internetissä. Mies asuu kaukana ja olemme molemmat varattuja. Puhtaasti ystävinä ollaan keskusteluja käyty ilman mitään vihjailuja, mutta en voi sille mitään, että ihastukseni vain syvenee koko ajan. En aio tehdä mitään aloitetta, mutta en lopeta keskustelujakaan, koska ihailen häntä niin paljon ja hän on mielenkiintoisimpia tapaamiani ihmisiä. Kärvistellään ja odotetaan, että ihastus menee ohi. Miehen tunteista en tiedä.
Ei vittu taas näitä... akat on ku teinilikkoja ihastuessaan "iiiiih together forever siis se takuulla ajattelee musta samoin hei!!!", vitut. :D
Lähiaikoina? Missä on jo lukuvuosi alkanut vai oletteko yhteyksissä koulun ulkopuolella?
Lähdenkö mukaan leikkiin vai annanko vaan olla. Eli en " tajua" treffipyyntöjä?
Tunnen tällä hetkellä aika kovaakin ikävää kun olen esim vkl tapaamatta häntä
Ap
Olemme olleet yhteydessä viestein ja puheluun.
Ihan kouluun liittyen toki. Mutta sitten puhelun aiheet aina eksyy ikään kuin ohi aiheen.
Ollaan kuitenkin vältelty vakavampia aiheita ja puhuttu tyyliin säästä jne..
Eli siis ollaan oltu näkemisissä opiskeluun liittyvissä jutuissa myös tässä kesälläkin.
Ap ja myös 4 oli ap.
Luulisi, että vanhalle miehelle kelpaisi.
Onko mies varattu? Niin kauan kuin on opettajasi, ei hänen pitäisi työmoraalin puolesta kyllä mitään treffejä ehdotella.
Up