Pian synttärit ja tiedän ettei kukaan välitä
Eli otsikossa kaikki oleellinen. Olen nuori ihminen (alle 25) ja syntymäpäiväni on pian. En todennäköisesti saa onnitteluja, en välttämättä edes vanhemmiltani tai sisaruksilta. Ystäviä ei ole. Syntymäpäivät ovat masentavia, silloin oma yksinäisyys oikein korostuu. Anteeksi vuodatus ja kiitos jos jaksoit lukea.
Kommentit (51)
Miksi aikuista ihmistä pitäisi onnitella.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:00"]12. vuoden jälkeen sen merkitys vähenee niin, että muitetaan 18v. ja sitten 40v jne...Ei kukaan aikuinen syntymäpäivistä hikeä ota.
[/quote]
.
No ei ehkä otakaan, mutta kyllä vaan muilla, minua vanhemmillakin, fb seinät täyttyy onnitteluista syntymäpäivinä. kymmeniä ja satoja onnitteluja. Syntymäpäivinä muistan aina vain sen, että minussa on joku vika, jonka takia en koskaan saanut ystäviä.
Onhan se outoa jos edes vanhemmat ei onnittele :(. Minulta sinulle : Hyvää syntymäpäivää !!!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:01"]Henkiseltä iältäsi jäänyt lapsen tasolle?!
[/quote]
No, kiitos. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:02"]Miksi aikuista ihmistä pitäisi onnitella.
[/quote]
Etkö sinä toivo onnitteluja syntymäpäivänäsi? Edes ystävällistä hymyä?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:03"]Onhan se outoa jos edes vanhemmat ei onnittele :(. Minulta sinulle : Hyvää syntymäpäivää !!!
[/quote]
Tähän on totuttu.
Mutta kiitos! Saatan tulostaa tämän ja liimata kortiksi jääkaapin oveen. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:03"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:00"]12. vuoden jälkeen sen merkitys vähenee niin, että muitetaan 18v. ja sitten 40v jne...Ei kukaan aikuinen syntymäpäivistä hikeä ota. [/quote] . No ei ehkä otakaan, mutta kyllä vaan muilla, minua vanhemmillakin, fb seinät täyttyy onnitteluista syntymäpäivinä. kymmeniä ja satoja onnitteluja. Syntymäpäivinä muistan aina vain sen, että minussa on joku vika, jonka takia en koskaan saanut ystäviä.
[/quote]
Olet kuitenkin facebookissa?! Kenen onnitteluja sinä sitten näet, jos sinulla ei kavereita ole?! Taidat nyt vähän juksuttaa, mutta voimia ja hyvää syntymäpäivää! <3
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:03"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:00"]12. vuoden jälkeen sen merkitys vähenee niin, että muitetaan 18v. ja sitten 40v jne...Ei kukaan aikuinen syntymäpäivistä hikeä ota. [/quote] . No ei ehkä otakaan, mutta kyllä vaan muilla, minua vanhemmillakin, fb seinät täyttyy onnitteluista syntymäpäivinä. kymmeniä ja satoja onnitteluja. Syntymäpäivinä muistan aina vain sen, että minussa on joku vika, jonka takia en koskaan saanut ystäviä.
[/quote]
Olet kuitenkin facebookissa?! Kenen onnitteluja sinä sitten näet, jos sinulla ei kavereita ole?! Taidat nyt vähän juksuttaa, mutta voimia ja hyvää syntymäpäivää! <3
[/quote]
Olen minä Facebookissa. Kavereina siellä lähinnä sukulaisia ja entisiä koulukavereita joiden kanssa ei olla oltu tekemisissä sitten sen yläasteen jälkeen.
Mutta kiitos onniteluista!
Minusta tuntuu joskus että te palstalaiset olette parhaita kavereitani. Ap
En todennäköisesti saa... Kannattaakin tehdä itsestään jo etukäteen pahin marttyyri sitten jeesuksen, nyyh nyyh. Eikö asioista voisi edes yritää ajatella jotain hyvää. Jaxuhali!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:09"]En todennäköisesti saa... Kannattaakin tehdä itsestään jo etukäteen pahin marttyyri sitten jeesuksen, nyyh nyyh. Eikö asioista voisi edes yritää ajatella jotain hyvää. Jaxuhali!
[/quote]
Älä viitsi pilkata. Sinäkö et koskaan tunne surua ja vähemmyyden tunnetta?
Ja kyllä, en todennäköisesti saa onnitteluja kun en ole edellisinäkään vuosina saanut, en sen jälkeen kun 18 täytin.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:13"]Onnea! *halaus*
[/quote]
Kiitos! <3
Ap, voin ostaa sulle lahjan ja kakun ja tulla vaikka viettämään sun synttäreitä! :)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:20"]Ap, voin ostaa sulle lahjan ja kakun ja tulla vaikka viettämään sun synttäreitä! :)
[/quote]
:D missä päin olet?? Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:22"]Kuka Pia?
[/quote]
Väärä ketju?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:20"]Ap, voin ostaa sulle lahjan ja kakun ja tulla vaikka viettämään sun synttäreitä! :)
[/quote]
:D missä päin olet?? Ap
[/quote]
aioin tarjoutua samaan... :)
12. vuoden jälkeen sen merkitys vähenee niin, että muitetaan 18v. ja sitten 40v jne...Ei kukaan aikuinen syntymäpäivistä hikeä ota.