Pian synttärit ja tiedän ettei kukaan välitä
Eli otsikossa kaikki oleellinen. Olen nuori ihminen (alle 25) ja syntymäpäiväni on pian. En todennäköisesti saa onnitteluja, en välttämättä edes vanhemmiltani tai sisaruksilta. Ystäviä ei ole. Syntymäpäivät ovat masentavia, silloin oma yksinäisyys oikein korostuu. Anteeksi vuodatus ja kiitos jos jaksoit lukea.
Kommentit (51)
Mitä olet itse tehnyt asian eteen?Laita vaikka Fb -kutsu kaikille koverrelleillesi ja sukulaisille kakkukahveista...aivan varmasti jotku tulee kylään.Minä ainakin tulisin
Laita sähköpostiosoite, niin voimme lähetellä e-kortteja oikeana päivänä.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:19"]Mitä olet itse tehnyt asian eteen?Laita vaikka Fb -kutsu kaikille koverrelleillesi ja sukulaisille kakkukahveista...aivan varmasti jotku tulee kylään.Minä ainakin tulisin
[/quote]
Harmi kun ei ole varaa laittaa pöytään muuta kuin teetä. Sitäkin ilman sokeria tai maitoa. En kyllä ole ketään kutsunut kun ei ole varaa, toisekseen tällä paikkakunnalla ei asu ketään tuttua tai sukulaista. Että silleen. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:26"]Laita sähköpostiosoite, niin voimme lähetellä e-kortteja oikeana päivänä.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Kiitos tarjouksesta! Minulla ei kuitenkaan ole ns. "Pilipali-sähköpostia", vain yksi virallinen sähköposti jota en mielelläni tänne laita. Uuden tekemisessä ei menisi kauaa mutta en ole koneella, kännykällä en jaksa :/ ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:34"]Kyllä minusta jokaisella on halu tulla onnitelluksi, se on minusta inhimillistä.
[/quote]
No jaa. Tuossa iässä ehkä, itselleni lähinnä surupäivä eikä juhlapäivä. 40-kriisi alkoi noin 33 vuotiaana, joka vuosi pahenee. Nyt jo 38, enkä sitä itse edes muistanut ennen kuin joku mainitsi.
Onnittelut sinulle silti, näin etukäteen, tuossa iässä hyvä iloita :)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:35"]Mun 40v päiviä ei muistanut kuin mies ja anoppi. Anoppi toi 20€ halppislaukun ja mies antoi kortin,50€ rahaa ja gerberan. Toivoin taulua ja sen olin heille kertonut mutta oli varmasti heidän mielesstään liian kallis lahja. Omaa isääni ei mun synttärit liikuta, ei lähettänyt edes korttia. Muita sukulaisia ei kiinnosta esim sisariani. Ja ystäviä ei ole. Joten tsemppiä ap.
[/quote]
Osta haluamasi taulu itse itsellesi. Käytä mieheltä saatu raha siihen ja maksa itse loput. Niin meistä monet tekevät. Valitse sellainen taulu, jonka katsomisesta ilahdut. Eikä haittaa, vaikka dynttäreistä olisi jo kulunut aikaa. Onnea!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:03"]Onko nimesi siis Pia vai Piia? T. Piia
[/quote]
Ei kumpikaan. Otsikossa sana "pian" tarkoittaa myös sanaa "kohta". Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:55"]Ap, osta valmis sokerikakkupohja, mehua kostukkkeeksi, vatkaa kermavaahto ja laita päälle mansikoita, joita saa nyt edullisesti. Näin ei tule kalliiksi.
Opiskeletko, oletko töissä, kesätöissä? Voitko viedä kakun töihin työkavereiden kesken syötäväksi? Onko ketään, jonka voisit kutsua kakulle?
[/quote]
Niin, kai jonkun tortun voisi vääntää oman juhlapäivän kunniaksi. Kaipa tuolta säästöpossusta euro liikenee siihen pohjaan, toinen mokoma kermaan ja vielä vähän vaikka purkkiananakseen kun mansikat on minusta aika kalliita. kiitos ideasta!
Valmistuin keväällä, töitä etsin vielä edelleen... Ei siis työkavereita. Töihin olisikin helppo viedä, näin olisin tehnyt mutta tilanne on nyt mikä on. Täältä kaupungista en tunne ketään, valitettavasti, joten kukaan tuskin tulisi vaikka kutsuttaisiin. Mutta se torttu, se on varmasti hyvä vaikka yksinään sen söisin kokonaan! Kiitos vielä ideasta!
Ap, osta valmis sokerikakkupohja, mehua kostukkkeeksi, vatkaa kermavaahto ja laita päälle mansikoita, joita saa nyt edullisesti. Näin ei tule kalliiksi.
Opiskeletko, oletko töissä, kesätöissä? Voitko viedä kakun töihin työkavereiden kesken syötäväksi? Onko ketään, jonka voisit kutsua kakulle?
Onko nimesi siis Pia vai Piia? T. Piia
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:42"]Jos asut pk-sedulla tuon lahjan ja kakun ja laulan vaikka onnittelulaulunkin! :)
[/quote]
Kiitos! Asun kuitenkin kaukana pohjoisessa. Mutta kiitos kuitenkin! Piristää mieltä tietää että jossain on joku jota kiinnostaa kuitenkin. <3 ap