Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pian synttärit ja tiedän ettei kukaan välitä

Vierailija
20.07.2015 |

Eli otsikossa kaikki oleellinen. Olen nuori ihminen (alle 25) ja syntymäpäiväni on pian. En todennäköisesti saa onnitteluja, en välttämättä edes vanhemmiltani tai sisaruksilta. Ystäviä ei ole. Syntymäpäivät ovat masentavia, silloin oma yksinäisyys oikein korostuu. Anteeksi vuodatus ja kiitos jos jaksoit lukea.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, saanko tulla mukaan? Minunkaan synttäreitä ei muisteta, mulla on sentäs mies ja aikuist lapset.

Olis vaan tosi kiva, jos joku onnittelisi, vaikka se monesta täälläkin näyttää olevan turhaa.

Lämimät onnittelut ap:lle!

Vierailija
22/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:28"]Pian synttärit... hahhaaaa :D
[/quote]

Hahhaa menipä hetki tajuta. En kai onnitteluja saakaan kun olen näin hidas. :D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:26"]Järkätään sulle av-synttärit!
[/quote]

Hyvä idea! Eikä haittaisi vaikka samalla olisi muidenkin yksinäisten synttärit! Ap

Vierailija
24/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:03"] [quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:00"]12. vuoden jälkeen sen merkitys vähenee niin, että muitetaan 18v. ja sitten 40v jne...Ei kukaan aikuinen syntymäpäivistä hikeä ota. [/quote] . No ei ehkä otakaan, mutta kyllä vaan muilla, minua vanhemmillakin, fb seinät täyttyy onnitteluista syntymäpäivinä. kymmeniä ja satoja onnitteluja. Syntymäpäivinä muistan aina vain sen, että minussa on joku vika, jonka takia en koskaan saanut ystäviä. [/quote] Olet kuitenkin facebookissa?! Kenen onnitteluja sinä sitten näet, jos sinulla ei kavereita ole?! Taidat nyt vähän juksuttaa, mutta voimia ja hyvää syntymäpäivää! <3 [/quote] Olen minä Facebookissa. Kavereina siellä lähinnä sukulaisia ja entisiä koulukavereita joiden kanssa ei olla oltu tekemisissä sitten sen yläasteen jälkeen. Mutta kiitos onniteluista! Minusta tuntuu joskus että te palstalaiset olette parhaita kavereitani. Ap

[/quote]

Onko sun syntymäpäiväsi siellä näkyvissä? Mä onnittelen aina kaikkia niitä FB-kavereitani, joilla näen olevan synttärit. Ilman FB:tä en onnittelisi, koska en tietäisi läheskään kaikkien syntympäivää. Oma syntymäpäiväni ei näy muille, joten en saa onnittelujakaan FB:n kautta kuin niiltä, jotka tietävät synttärini muutenkin ( = omat aikuiset lapseni). 

Vierailija
25/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet ajatellut tehdä syntymäpäivänäsi?! Kutsua vanhemmat ja sisarukset kakkukahville vai oletko ajatellu ihan vaan olla passiivisena tilanteessa?!

Vierailija
26/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:29"]Hei, saanko tulla mukaan? Minunkaan synttäreitä ei muisteta, mulla on sentäs mies ja aikuist lapset.

Olis vaan tosi kiva, jos joku onnittelisi, vaikka se monesta täälläkin näyttää olevan turhaa.

Lämimät onnittelut ap:lle!
[/quote]

Kyllä minusta jokaisella on halu tulla onnitelluksi, se on minusta inhimillistä. Onnittelut sinulle myös vaikken tiedä millon sinun syntymäpäivät oli! Jos tässä jotain järjestetään niin saat toki tulla, missä päin olet? Ap

Vierailija
27/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 40v päiviä ei muistanut kuin mies ja anoppi. Anoppi toi 20€ halppislaukun ja mies antoi kortin,50€ rahaa ja gerberan. Toivoin taulua ja sen olin heille kertonut mutta oli varmasti heidän mielesstään liian kallis lahja. Omaa isääni ei mun synttärit liikuta, ei lähettänyt edes korttia. Muita sukulaisia ei kiinnosta esim sisariani. Ja ystäviä ei ole. Joten tsemppiä ap.

Vierailija
28/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:03"] [quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:00"]12. vuoden jälkeen sen merkitys vähenee niin, että muitetaan 18v. ja sitten 40v jne...Ei kukaan aikuinen syntymäpäivistä hikeä ota. [/quote] . No ei ehkä otakaan, mutta kyllä vaan muilla, minua vanhemmillakin, fb seinät täyttyy onnitteluista syntymäpäivinä. kymmeniä ja satoja onnitteluja. Syntymäpäivinä muistan aina vain sen, että minussa on joku vika, jonka takia en koskaan saanut ystäviä. [/quote] Olet kuitenkin facebookissa?! Kenen onnitteluja sinä sitten näet, jos sinulla ei kavereita ole?! Taidat nyt vähän juksuttaa, mutta voimia ja hyvää syntymäpäivää! <3 [/quote] Olen minä Facebookissa. Kavereina siellä lähinnä sukulaisia ja entisiä koulukavereita joiden kanssa ei olla oltu tekemisissä sitten sen yläasteen jälkeen. Mutta kiitos onniteluista! Minusta tuntuu joskus että te palstalaiset olette parhaita kavereitani. Ap

[/quote]

Onko sun syntymäpäiväsi siellä näkyvissä? Mä onnittelen aina kaikkia niitä FB-kavereitani, joilla näen olevan synttärit. Ilman FB:tä en onnittelisi, koska en tietäisi läheskään kaikkien syntympäivää. Oma syntymäpäiväni ei näy muille, joten en saa onnittelujakaan FB:n kautta kuin niiltä, jotka tietävät synttärini muutenkin ( = omat aikuiset lapseni). 
[/quote]

Oli ennen mutta ei ole enää... Kai sitä piti heittäytyä ihan marttyyriksi ja poistaa koko syntymäpäivä näkyvistä. Ap

Vierailija
29/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:35"]Mun 40v päiviä ei muistanut kuin mies ja anoppi. Anoppi toi 20€ halppislaukun ja mies antoi kortin,50€ rahaa ja gerberan. Toivoin taulua ja sen olin heille kertonut mutta oli varmasti heidän mielesstään liian kallis lahja. Omaa isääni ei mun synttärit liikuta, ei lähettänyt edes korttia. Muita sukulaisia ei kiinnosta esim sisariani. Ja ystäviä ei ole. Joten tsemppiä ap.
[/quote]

Olisin minä onnellinen noistakin lahjoista, mutta ymmärrän kyllä että harmittaa kun kerroit toiveesi etkä saanut sitä kuitenkaan. :(
Kiitos tsempistä, samaa sinne! Ap

Vierailija
30/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:31"]Mitä olet ajatellut tehdä syntymäpäivänäsi?! Kutsua vanhemmat ja sisarukset kakkukahville vai oletko ajatellu ihan vaan olla passiivisena tilanteessa?!
[/quote]

Eivät asu täällä päin. Kerran äitini kävi kun kutsuin ja huusi minulle koko vierailun ajan ja lähti ovet paukkuen, en ole toiste kutsunut. Ap

Vierailija
31/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnea rakas av-mamma!!!!

Vierailija
32/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:42"]paljon onnea rakas av-mamma!!!!
[/quote]

Kiitos! (Vaikka en mamma olekaan... Vai ovatko palstalaiset automaattisesti mammoja?) ap

Vierailija
33/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin nää synttärit on? Mäkin voin tulla. Rakastan synttäreitä!

Vierailija
34/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:56"]Missäpäin nää synttärit on? Mäkin voin tulla. Rakastan synttäreitä!
[/quote]

Noo, luulen ettei kukaan tosissaan ole tulossa. Mutta voitais kokoontua tänne palstalle silloin. Ei minulla kyllä ole edes rahaa järjestää mitään, ei riitä rahat edes kakun leipomiseen kun pitäisi ostaa kaikki ainekset kun mitään ei ole valmiina kaapissa. Ap

Vierailija
35/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis niin, kun täällä palstalla olen varmaan syntymäpäivänäni muutenkin! Ap

Vierailija
36/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, ap. Toivottavasti joku "oikeassakin" elämässä muistaisi sinua.

Itsestä tuntuu facen onnittelut teennäisiltä, varsinkin kun niitä tulee ihmisiltä joiden kanssa ei yleensä puhukaan enää. Ja muutenkin synttärit ovat jotenkin... Blah. Toisten synttärit on jees. Täytän itsekin nyt pian.

Vierailija
37/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Älä välitä, ei kukaan muista minunkaan synttäreitä. Sen sijaan juhlistan synttäreitäni yksin, sytytän kynttilät, hyvää ruokaa ja ostan itselleni lahjan.

Vierailija
38/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:05"]Onnea, ap. Toivottavasti joku "oikeassakin" elämässä muistaisi sinua.

Itsestä tuntuu facen onnittelut teennäisiltä, varsinkin kun niitä tulee ihmisiltä joiden kanssa ei yleensä puhukaan enää. Ja muutenkin synttärit ovat jotenkin... Blah. Toisten synttärit on jees. Täytän itsekin nyt pian.
[/quote]
Tiedätkö, niin minustakin! Se on kai myös osasyy miksi piilotin fb:ssä syntymäpäiväni. Ap

Vierailija
39/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:05"]Onneksi olkoon! Älä välitä, ei kukaan muista minunkaan synttäreitä. Sen sijaan juhlistan synttäreitäni yksin, sytytän kynttilät, hyvää ruokaa ja ostan itselleni lahjan.
[/quote]

Kiitos! Tekisin näin itsekin jos olisi varaa. Ap

Vierailija
40/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut pk-sedulla tuon lahjan ja kakun ja laulan vaikka onnittelulaulunkin! :)