Miten sanoisin naiselleni loukkaamatta hänen tunteitaan että
Haluan että hän alkaisi meikkaamaan. Suhdetta ennen ja vielä vähän aikaa siitä kun suhteemme alkoi, hän meikkasi, mutta nykyään en näe häntä meikattuna juuri koskaan ja tunnen oloni kurjaksi kun en viitsisi sanoa tuollaisesta mutta täytyy myöntää että naiseni on aika erinäköinen kun meikattuna, on niin vaalea ja kulmakarvat ja silmäripset ovat huomaamattomat.
Kommentit (72)
Osta lahjakortti kestovärjäykseen.
Sano silloin hänelle, kun hänellä on meikkiä, että "Sulle sopii tosi hyvin meikki. Korostaa sun kauniita piirteitä."
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:00"]Sano silloin hänelle, kun hänellä on meikkiä, että "Sulle sopii tosi hyvin meikki. Korostaa sun kauniita piirteitä."
[/quote]
Mä tekisin näin kanssa. "Oletpa kaunis! Ihana!" -ym. ylistystä kun on meikit naamalla. Oma mies ärsyttää kun sille pitää mennä pakkelit naamassa sanomaat että "Kato, enkö ookkii nätti!" -niin tämä sanoo vaan, ei sinun minun takia tarvii meikata, kaunis olet ilmankin... Perkule...
Osta lahjakortti kulmien ja rajausten, ehkä huultenkin kestopigmentointiin ja kestoripset + niiden säännöllinen huollatus. Varaudu maksamaan alkuun ainakin 500 € ja joka kk 50 € ripsien huollosta. Näin.
Miten sanoisin hienotunteisesti että olet ihan vitun törppö? Tommosten pojulien ei vielä kannata aloittaa seurustelua.
Sano hänelle ota exäsi tai hänet kenen kanssa sinulla on peliä äläkä soita takaisin enää.
Seuraavan kerran kun olette kaupassa ja ostat dödöä, kävele meikkiosaston läpi, aika usein ne on sijoitettu niin että voit tehdä näin ilman että näyttää väkisin menemiseltä. Vilkaise meikkihyllyyn ja pysähdy. Ota hämmentyneenä joku randomväline tai purnukka käteen mitä et tunnista mitä sillä tehdään ja kysy naiseltasi mikä se on. Sitten kysele lisää. Kiinnostu meikkaamisesta, et toki itsesi vaan naisten meikkaamisesta. Pyydä lupaa että saisit harjoitella kyseistä taiteenlajia naiseesi ja osta omilla rahoillasi kaikki tarvikkeet ja itke kun tajuat paljonko se lysti maksaa.
Sitten alat antamaan naisellesi hemmottelua meikkaamalla hänet ellet ole mennyt vararikkoon harjoitellessasi hyväksi meikkaajaksi.
Kai nyt omalle kumppanille voi ihan vain sanoa "mä tykkään kun sulla on meikkiä" tmv. Naisen ei toki tarvitse noudattaa toivetta jos itse on nyt tyytyväinen, mutta ei tuon sanomisen pitäisi olla liian loukkaavaa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:06"]Miten sanoisin hienotunteisesti että olet ihan vitun törppö? Tommosten pojulien ei vielä kannata aloittaa seurustelua.
[/quote]
Mene rullalle ja kieri vittuun täältä
On ihan ok olla metroseksuaali. Jos olet kiinnostunut meikeistä, sinulla on täysi oikeus meikata itsekin.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:00"]Sano silloin hänelle, kun hänellä on meikkiä, että "Sulle sopii tosi hyvin meikki. Korostaa sun kauniita piirteitä."
[/quote]olen häntä kehunut kyllä silloin,mutta kun siitä on jo jonkin aikaa kun viimeksi näin hänet meikattuna.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:00"]Sano silloin hänelle, kun hänellä on meikkiä, että "Sulle sopii tosi hyvin meikki. Korostaa sun kauniita piirteitä." [/quote] Mä tekisin näin kanssa. "Oletpa kaunis! Ihana!" -ym. ylistystä kun on meikit naamalla. Oma mies ärsyttää kun sille pitää mennä pakkelit naamassa sanomaat että "Kato, enkö ookkii nätti!" -niin tämä sanoo vaan, ei sinun minun takia tarvii meikata, kaunis olet ilmankin... Perkule...
[/quote]
Itselleni tulisi tuosta tunne, että olen kaunis vain meikit naamassa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:06"]Miten sanoisin hienotunteisesti että olet ihan vitun törppö? Tommosten pojulien ei vielä kannata aloittaa seurustelua.
[/quote]kuten sanoin, naiseni näyttää hyvin erilaiselta, et varmaan ymmärrä jos sinulla on tummat kulmakarvat ja ripset että kun naisellani ei ole, se vaikuttaa yleiseen ilmeeseen, ja kun tapasimme, meikki oli aika vahva, ei sellainen että käytetään huulipunaa pelkästään.
Erotkaa niin nainen voi hankkia miehen, joka tykkää hänestä sellaisena kuin on.
Ala katsella hänen nähtensä vanhoja valokuvia ja heitä muka puolihuolimattomasti jotain sellaista kuin "vitsi tuo huulipuna sopi sulle hyvin, miksi et enää käytä sitä". Tästä ehkä kehittyy laajemmin meikkaamiseen liittyvä keskustelu. Vaikka meikkaamisen toivominen tavallaan on pinnallista, ymmärrän ap:tä hyvin. Kyllä minuakin harmittaisi, jos vaikka aiemmin leukansa siistinä pitävä mies yhtäkkiä kasvattaisi jonkin reuhkan.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:06"]Miten sanoisin hienotunteisesti että olet ihan vitun törppö? Tommosten pojulien ei vielä kannata aloittaa seurustelua.
[/quote]
Mene rullalle ja kieri vittuun täältä
[/quote]suu loksahti auki, oli kyllä niin tyhjentävästi sanottu että tohon ei voi vastata mitään! :D
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:27"]Ala katsella hänen nähtensä vanhoja valokuvia ja heitä muka puolihuolimattomasti jotain sellaista kuin "vitsi tuo huulipuna sopi sulle hyvin, miksi et enää käytä sitä". Tästä ehkä kehittyy laajemmin meikkaamiseen liittyvä keskustelu. Vaikka meikkaamisen toivominen tavallaan on pinnallista, ymmärrän ap:tä hyvin. Kyllä minuakin harmittaisi, jos vaikka aiemmin leukansa siistinä pitävä mies yhtäkkiä kasvattaisi jonkin reuhkan.
[/quote]hieno esimerkki!
15 alapeukuttajaa on lopettanut meikkaamisen suhteen aikana.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:26"]Erotkaa niin nainen voi hankkia miehen, joka tykkää hänestä sellaisena kuin on.
[/quote]
Eikö sinusta tässä tapahtunut minkäänlaista harhaanjohtamista? Nainen meikkasi aiemmin, ja tähän lookiin mies ihastui. Olisi ihan eri asia, jos nainen ei olisi koskaan meikannut ja sitten mies alkaisi sitä vaatia.
Sano sille.