Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elätkö kulissielämä?

Vierailija
31.12.2023 |

Itse elän ,on varallisuutta mutta kukaan ei tiedä sitä ,näytän köyhältä ja nautin siitä. Elän köyhänä ja kuolen rikkaana. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oikein tarkalleen ottaen nautit? Siitä että vedättää muita? Ketä oikeasti kiinnostaa varallisuutesi. 

Vierailija
2/17 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et käytä varallisuuttasi nyt eläessäsi? Eli kun varallisuus ei näy, kuljet rytkyissä, käyt ruokajonoissa ja asut kaupungin vuokra-asunnossa. Mikä on syy ettet osta asuntoa, kunnon vaatteita ja jätä ruokaa niitä oikeasti tarvitseville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni elä. Minulla on varallisuutta, mutta en käytä sitä materiaan. Perheen kanssa tekemiseen ja matkustamiseen kylläkin.

Vierailija
4/17 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan.Olen päällepäin ahkera ja liikkuva.Töistä teen kahden hommat,valmennan lapsen harrastusryhmässä yms.Todellisuudessa sitten kotona olen ihan poikki...sekä fyysisesti että henkisesti.Yritän katkaista kierteen.

Vierailija
5/17 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun omassa vanhassa talossa.ajan vanhalla corolalla  En käy töissä. En ole koskaan nostannut työttömyysturvaa tai muita avustuksia elän vanhoilla rahoilla jota on enemmän kun koskaan tarvin.

Vierailija
6/17 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis elät kulissia jossa elät köyhemmissä kuin mihin olisi varaa?

Vierailija
7/17 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa sanomaan, että EN elä kulissielämää. En siis osta merkkivaatteita vaikka voisin, jne. Minusta kulissielämä on tukeutumista esim. materiaan ja pätemistä sillä. Tai sitten esim. että pariskunta on naimisissa, vaikka oikeasti vain riitelee. Tms.

Vierailija
8/17 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kulissielämä siis sitä että valehtelee varsinkin itselleen?

Vierailija
9/17 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt kulisseja koko aikuisuuteni. Huoh kun edes sallittaisi se viihdekäyttö kuten saksassa. Kait sillä on vaikutusta kun yli 30 vuotta salailet tai ainakin olet hiljaa asiasta. Kerran olen jäänyt kiinni kasvatuksesta omaan käyttöön. Siitä on noin 22-23 vuotta.

Vierailija
10/17 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan.Olen päällepäin ahkera ja liikkuva.Töistä teen kahden hommat,valmennan lapsen harrastusryhmässä yms.Todellisuudessa sitten kotona olen ihan poikki...sekä fyysisesti että henkisesti.Yritän katkaista kierteen.

Olet tyhmä, yksinkertainen.

Et ymmärrä vielä, että elämänaika on rajallinen.

Vierailija
11/17 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa sanomaan, että EN elä kulissielämää. En siis osta merkkivaatteita vaikka voisin, jne. Minusta kulissielämä on tukeutumista esim. materiaan ja pätemistä sillä. Tai sitten esim. että pariskunta on naimisissa, vaikka oikeasti vain riitelee. Tms.

Kysymys kuului elätkö kulissielämää.

Sä jaarittelet sitäsuntätä.

Oot jo pehmittänyt pääs. Et tajuu sitä itse.

Vierailija
12/17 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nisti ja perhe.

Vierailija
13/17 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt kulisseja koko aikuisuuteni. Huoh kun edes sallittaisi se viihdekäyttö kuten saksassa. Kait sillä on vaikutusta kun yli 30 vuotta salailet tai ainakin olet hiljaa asiasta. Kerran olen jäänyt kiinni kasvatuksesta omaan käyttöön. Siitä on noin 22-23 vuotta.

SÄ oot vanha kalkkis. Haurastut koko ajan.

Elämä ei ole loputon.

Pääsi on ontto, tyhjä.

Sinua ei ole. Pelkkä ruumiskuori.

Vierailija
14/17 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän ja olen köyhä, mutta osaan laittaa välilyönnin oikeaan paikkaan pilkun kanssa. Harmi kun sillä ei rikastu.

Vierailija
15/17 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten toi eka/aloitus on "kulissielämää" ymmärrän termin kulissielämä vähän toisin

Vierailija
16/17 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa naisen kanssa mutta panen 19 vuotiasta poikaa

Vierailija
17/17 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkäaikaistyötön vailla koulutusta ja seurustelukokemusta. Tätä ei vanhempiani lukuun ottamatta tiedä kukaan. Pian kulissi kuitenkin kaatuu, kun rahat loppuu ja joudun muuttamaan jonnekin kaupungin laidalla alkoholistien ja nistien kanssa halpaan kerrostaloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi