Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä treffeillä voisi kysyä toiselta

Vierailija
13.05.2024 |

Aloittaja on menossa pitkästä aikaa treffeille miehen kanssa. Pelkään että tulee hiljaisia hetkiä.  Mitä kaikkea treffeillä voisi keskustella ja kysyä toiselta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn onko Onlyfans tiliä. Kieltävällä vastauksells ja ilmiselvällä huvittuneisuudella pääsee jatkoon. 

Vierailija
2/20 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat pitkän aikavälin strategiset tavoitteesi ihmissuhteiden osalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy onko sillä rikostuomioita ja pyydä hakemaan rikosrekisteri. Jos ei ole niin ole turvassa eikä se ole jännämies.

Vierailija
4/20 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet hamstereiden vaelluksesta syksyisin?

Vierailija
5/20 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä asiat ovat kiinnostuksenkohteitasi? Eli mistä toinen pitää, ehkä on jopa intohimo siihen. Jos mies sanoo vain urheilu ja poono, tilanne on aika heikko ja mielikuvitukseton. Ehkä jäi uraputkeen ja ei ehdi muuta.

Vierailija
6/20 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tykkäät kun asun äipän kaa?

Vierailija
7/20 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kysyä esimerkiksi elimen koosta ja lempiruuasta. 

Vierailija
8/20 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä kaikki kirjoituset jotka olen bongannut av:ltä todellakin sinun kirjoittamiasi. Jos on niin ei tartte puhua mitään. Hiljaisuus täysin ok. Alkaako vaan narattaa vai itkettää tai kylmeneekö todellakin siihen paikkaan?

Vierailija
9/20 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahteriin?

Vierailija
10/20 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen mitään osaa kysellä koska mies on komea niin nainen pyytää miehen luokseen ja vie suoraan makkariin.

Vierailija
11/20 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksista voisi tulla keskustelua, jos on yhtään samoja harrastuksia.

Voisi keskustella vaikka kesästä, matkailusta, ruoasta, liikunnasta, urheilusta, musiikista, taiteesta, kulttuurista, kirjoista,

elokuvista.

Eivät hiljaiset hetket mielestäni haittaa eikä niistä tarvitse olla kiusaantunut.

Varmuuden vuoksi menisin eka treffeille vain kahvilaan. Kun tilaa jotain pientä, pääsee poistumaan vartissa, jos ei 

kiinnostusta löydy tarpeeksi.

Vierailija
12/20 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että osa on trollivastauksia. Pojat asialla. Ehkä voisi kysyä mistä on kotoisin ja missä asuu nyt, pitääkö siitä paikasta.

Vierailija
13/20 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudut "keksimään kysymyksiä", ei taida olla kovin hyvä treffikumppani. Sopivan ihmisen kanssa juttelu soljuu kuin itsestään ilman, että siihen tekee jonkun käsikirjoituksen ja haastattelulistan. Et kai kavereita tavatessakaan tee mitään aihelistaa etukäteen...

Vierailija
14/20 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joudut "keksimään kysymyksiä", ei taida olla kovin hyvä treffikumppani. Sopivan ihmisen kanssa juttelu soljuu kuin itsestään ilman, että siihen tekee jonkun käsikirjoituksen ja haastattelulistan. Et kai kavereita tavatessakaan tee mitään aihelistaa etukäteen...

Ei me kaikki olla sosiaalisesti taitavia. Kyllä minä joudun joskus kavereidenkin kanssa pinnistelemään jutunaihetta, saati sitten kun on täysin tuntematon ihminen kyseessä.

Vierailija
15/20 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko tulla rinnoille vai suuhun?

Vierailija
16/20 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow, älä mene jos on noin vaikeaa.

Vierailija
17/20 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelisin, että ekat treffit on semmoinen small talk -tilanne. On omituista, jos tuntematon saman tien kyselee henkilökohtaisia, vaikka ilmeisesti sellainen on nykyään tapana. 

Vierailija
18/20 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt kullin kokoa ja kestoa seksissä, tykkääkö kun palleja hellitellään ja pusutellaan. Onko rakastellut serkkunsa kanssa. Onko äitinsä maksullinen. Näitä perus. Keksit kyllä. Tsemppiä.

Vierailija
19/20 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, missä on lähin geokätkö?

Satuitko olemaan hereillä, kun näkyi revontulia tässä pari yötä sitten?

Kumpi toimii paremmin mansikan kanssa, minttu vai basilika?

Tämmöisiä minä olen kysellyt treffeillä. Putoaapa jatkosta ne, jotka ei kestä meikäläisen seuraa. Niin ja viime viikon revontulista en pääse kyselemään, koska se aviopuoliso löytyi, treffien alkukankeudesta päästiin kun löytyi kontaktipintaa yhteen harrastukseen.

Vierailija
20/20 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, missä on lähin geokätkö?

Satuitko olemaan hereillä, kun näkyi revontulia tässä pari yötä sitten?

Kumpi toimii paremmin mansikan kanssa, minttu vai basilika?

Tämmöisiä minä olen kysellyt treffeillä. Putoaapa jatkosta ne, jotka ei kestä meikäläisen seuraa. Niin ja viime viikon revontulista en pääse kyselemään, koska se aviopuoliso löytyi, treffien alkukankeudesta päästiin kun löytyi kontaktipintaa yhteen harrastukseen.

Naitte revontulien alla, paskotte lähimpään geokätköön ja syötte jälkkäriksi mansikoita mintulla tai basilikalla (kuka vittutuota jälkimmäistä laittaa mansikan kanssa 🤢)