Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisia kiinnostaa miehessä status ulkonäköä enemmän

Vierailija
19.07.2015 |

Tämä on ihan tieteellisesti tutkittu tosiasia. Naiset kokee korkean statuksen viehättävämmäksi piirteeksi miehissä kuin esim. hyvän ulkonäön. 

http://www.ehbonline.org/article/S1090-5138(13)00061-5/abstract

Kommentit (176)

Vierailija
161/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:10"]

maksamaan.

[/quote]

Et sä mitään joudu maksamaan. Sä saat koska tahansa irtisanoutua ja alkaa elämään tuilla, kukaan sua ei töihin pakota.

Vierailija
162/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:10"]

maksamaan.

[/quote]

Et sä mitään joudu maksamaan. Sä saat koska tahansa irtisanoutua ja alkaa elämään tuilla, kukaan sua ei töihin pakota.

[/quote]

Kukas perkele sunkin nettis maksaa jos me kaikkinpäätetään tehdä niin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:19"]

[/quote]

Siitä vaan. En ole ikinä vaatinut keneltäkään työntekoa enkä tule vaatimaankaan.

Vierailija
164/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmennys: JOITAIN naisia kiinnostaa status.

Ideaalimaailmassa löytäisin itselleni kauniin, seksikkään, uskollisen ja siistin miehen, joka pitäisi lukemisesta, kirjoittaisi hyvin ja kiinnostavasti, rakastaisi matkustamista ja pitäisi kasvitieteellisistä puutarhoista. 

Vierailija
165/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:22"]

kasvitieteellisistä puutarhoista. 

[/quote]

Voin tulla harjoittelemaan eri kannabislajien kasvatusta puutarhaasi.

Vierailija
166/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:34"]

Esimerkkeinä esim hjallis ja mikael j.

[/quote]

on komee hjallis on ruma.

Vierailija
167/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:19"]

[/quote]

Siitä vaan. En ole ikinä vaatinut keneltäkään työntekoa enkä tule vaatimaankaan.

[/quote]

Mutta niitä tukia kyllä oletat saavasi? Mistä luulet niiden tulevan, joulupukiltako? Ei ne operaattorit kuule lapsi kulta sitä nettiä sulle ihan hyvää hyvyyttään lahjoita, joku sen aina maksaa. Ja se joku et näköjään ole sinä.

Alas nyt loinen edes viljellä perunaa ja porkkanaa, että jotain ruokasi eteen teet. 

(Sori, nyt en enää jaksa vääntää sontaa kanssasi. Etsi joku toinen leikkikaveri, mä menen nukkumaan. Öitä.)

Vierailija
168/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:50"]

Ihmeellistä itkua ad hominemista, jotka itse aloitit. Substanssista on myöskään turha itkeä, jos omat perustelut ovat tosiaan evoluutiopsykologiatasoa. Kuten sanottu, se vie perustan kaikelta uskottavuudeltasi. Toki edelleen, jos osaat muuta perustellusti argumentoida, olen korvana. Näköjään et. Onneksi olen älykkään mieheni löytänyt, sä et kriteerejäni täyttäisi. ;)

[/quote]

Ihailen miehesi pitkää pinnaa, itse en noin keskustelukyvyttömän ja älyllisesti rajoittuneen naisen kanssa viihtyisi. Ehkä hän on sellainen ketjussa aiemmin mainittu hieman pinnallisempi tapaus, riittää kun näytät nätiltä? 

Perustellun argumentoinnin vaatimuksesi taas näyttäytyy vähintäänkin huvittavassa valossa ottaen huomioon viimeisimpien viestiesi sisällön. Jos huomenna hieman rauhoituttuasi luet ne itse ajatuksella läpi, ymmärrät varmaan itsekin mitä tarkoitan - tai ehkä älykäs miehesi voi selittää sen sinulle. :)

Mitä varsinaiseen asiaan tulee niin edelleenkin, jos haluaisit esittää jonkun vaihtoehtoisen mallin, joka luonnonvalinnan sijaan selittää, miksi ihmiset arvostavat kumppanissaan piirteitä, jotka yleensä ennustavat mahdollisimman menestyviä jälkeläisiä, niin olen pelkkänä korvana - enkä varmasti ole ainut.

Vierailija
169/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:02"]

mutta minä ainakin toivoisin saavani aikuisen miehen kumppanikseni. 

[/quote]

Toisien sanoen miehen pitää käydä töissä ja tienata tarpeeksi, muuten se ei ole mies.

[/quote]

miksi kukaan korkeasti kouluttautunut ihminen haluaisi kumppanikseen tyypin, jolla ei ole elämälleen muita tavoitteita kuin ryyppääminen ja nukkuminen? Elämäntapatyöttömän päivärytmi on yleensä sellainen, että valvotaan koneella aamuyöhön (samalla ryypäten) ja nukutaan koko seuraava päivä iltapäivään saakka. Miksi oikeasti kukaan terve aikuinen mies tai nainen haluaisi seurustella tahallaan syrjäytyneen juopon kanssa?

Vierailija
170/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo statusta ei rahaa ei töitä kun sairaseläkkeellä (fyysisesti sairas). Koulutus... Vähäistä, kipujen takia. Älykkyyttä pitäisi olla. Ei rakkautta eikä sisältöä elämässä. Naisia saa jos jaksaa yrittää, mutta kotona on helpompi olla.
Onnellinen olen kuitenkin.

Vierailija
171/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:02"]

mutta minä ainakin toivoisin saavani aikuisen miehen kumppanikseni. 

[/quote]

Toisien sanoen miehen pitää käydä töissä ja tienata tarpeeksi, muuten se ei ole mies.

[/quote]

miksi kukaan korkeasti kouluttautunut ihminen haluaisi kumppanikseen tyypin, jolla ei ole elämälleen muita tavoitteita kuin ryyppääminen ja nukkuminen? Elämäntapatyöttömän päivärytmi on yleensä sellainen, että valvotaan koneella aamuyöhön (samalla ryypäten) ja nukutaan koko seuraava päivä iltapäivään saakka. Miksi oikeasti kukaan terve aikuinen mies tai nainen haluaisi seurustella tahallaan syrjäytyneen juopon kanssa?

[/quote]

Elämäntapatyöttömän mielestä kaikki vika on aina muissa ja syy siihen miksi hän ei saa pillua, on vain itsekkäissä naisissa. Miten naiset voivatkin olla niin pinnallisia, etteivät kiinnostu vittuilevista juopoista sossupummeista :D

Vierailija
172/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:36"]

Miten naiset voivatkin olla niin pinnallisia, että kiinnostuvat miehessä vain rahasta ja materiaalista.

[/quote]

Vierailija
173/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:59"]

Sivuhuomiona teille: status ei tarkoita automaattisesti paksua lompakkoa, vaan lähinnä arvostusta jossain sosiaalipiireissä. Köyhällä rentullakin voi olla korkea status omissa ympyröissään, vaikka tili on pakkasen puolella.

[/quote]

Mä tiedän monta, peräkylän vanhaapoikaa joilla ei ole kyllä minkään laista statusta, mutta omaisuutta enemmän kuin 90% korkeakoulutetuista. Ovat varmaan älykkäitäkin kun ovat pysytelleet poikamiehiä.

[/quote]

Tai ehkä naisilla on enemmän älyä kuin 99% peräkylän vanhoistapojista?

[/quote]

No jos vanhatpojat on normi älykkäitä niin noin 50% naisista on niitä tyhmempiä. Sanotaan niitä sitten kaukaa viisaiksi, ainakin tähän johtopäätökseen voi tulla kun lukee tätä keskustelua.

Vierailija
174/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:36"]

Miten naiset voivatkin olla niin pinnallisia, että kiinnostuvat miehessä vain rahasta ja materiaalista.

[/quote]

[/quote]

Ei toki ketään pitäisi haitata, että se sosiaalitukipummi on myös laiska ja vittumainen inisijä. Koska NAINEN ON AINA UHRI, JOKA OIKEUTTAA LOMPAKOLLA LOISIMISENSA PYHÄLLÄ VULVALLA!!!!!!1111!!!!!!111!!!!

Ai miten niin olen itse loinen ja parasiitti ja säälittävä pikku p*ska? T. Pyhä Vulva -"mies"

Vierailija
175/176 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan joissain taloyhtiöissä ilmainen netti.

Vierailija
176/176 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi