Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hali "merkki"?

Vierailija
12.08.2015 |

Olen jutellut netissä muutaman kuukauden ajan mukavan miehen kanssa. En ole oikein saanut selvää, että mitä mieltä tämä on minusta, on ollut todella ystävällinen ja mukava ja huolehtivainen. Tapasimme eilen ja tapaamisen päätteeksi mies halasi. Voiko se olla merkki kiinnostuksesta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/7 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavatkaa uudestaan. Jos mies ei halua kohteliasta halausta enempää, voit tehdä siitä omat johtopäätöksesi. Riippuu kyllä siitäkin, millainen halaus on kyseessä. Tiukka rutistus voi merkitä kiinnostuksesta, kevyt ja lyhyt ei. Tai sitten mies on tosi ujo ja varovainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole hali merkki kiinnostuksesta. Kavereita halataan, ystäviä halataan, halataan lohdutukseksi, jne. Suukko kertois jo vähän enemmän..

Vierailija
4/7 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja halaan kyllä about kaikkia jotka tapaan kaverimerkityksessä ellen sitten tiedä että kyseinen henkilö ei sitä halua. Hyvänpäiväntuttuja joiden kanssa nyt hengaillaan kerran vuodessa, en halaa.

Vierailija
5/7 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:39"]

Olen mies ja halaan kyllä about kaikkia jotka tapaan kaverimerkityksessä ellen sitten tiedä että kyseinen henkilö ei sitä halua. Hyvänpäiväntuttuja joiden kanssa nyt hengaillaan kerran vuodessa, en halaa.

[/quote]Tarkennan, kaikkia naispuolisia. Miespuoliset tuttuni ovat sellaisia että tuskinpa olisivat kovin otettuja.

Vierailija
6/7 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole merkki, mutta ei se sitä tarkoita, ettei se sinusta olisi kiinnostunut, jatko kertoo sen sitten. On kohteliasta halata.

Vierailija
7/7 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että voisikohan se olla siitä että minulla on ollut viime aikoina hankalaa, mies on tukenut paljon sanoillaan ja halasi siksi?