Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisia kiinnostaa miehessä status ulkonäköä enemmän

Vierailija
19.07.2015 |

Tämä on ihan tieteellisesti tutkittu tosiasia. Naiset kokee korkean statuksen viehättävämmäksi piirteeksi miehissä kuin esim. hyvän ulkonäön. 

http://www.ehbonline.org/article/S1090-5138(13)00061-5/abstract

Kommentit (176)

Vierailija
61/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:19"]

elätän jo itseni, miksi minun pitäisi elättää myös joku mies-lapsi siinä sivussa? jos haluat tulkita sen raha-asiaksi niin ihan vapaasti.

[/quote]

Totta kai se on rahakysymys ja se teekin susta vastenmielisen. Lasket miehen arvon aivan törkeästi rahassa ja esineellistät miehiä ahneudellasi. Eipä sun kanssa tunteisiin pohjautuvaa suhdetta voi ollakaan kun raha sulle on aivan selvästi prioriteetti numero yksi.

[/quote]

...sanoo mies jonka aateveljet kutsuvat naisia joko iljettäviksi lesbofemakoiksi, vanhoiksi käytetyiksi harpuiksi tai rahanahneiksi pillunkantotelineiksi. Ja jos teitä on uskominen niin kaikki miehet ajattelevat samalla lailla, mutta vain te uskallatte puhua suunne puhtaaksi. Mitenkäs teikäläisten kanssa luodaan se ihanan läheinen tunteisiin perustuva suhde? Mitä tunteita pitäisi olla jos kerran olen kävelevä pillu joka käy välillä kaivelemassa lompakkoasi?

[/quote]

Koskas olet viimeksi tarjonnut miestreffikumppanillesi koko illan ?    ; )

[/quote]

Toissalauantaina. Kävimme kahvilla illan aluksi, sitten kesäteatterissa ja illan lopuksi italialaisessa. Ei ole sen jälkeen miehestä kuulunut. Teidän suuri sankarinne, huiputti typerältä pillulta illanvieton ja jätti sitten kuin nallin kalliolle. 

Arvaanpa vastauksesi: tervetuloa miesten maailmaan, öhö öhö!! Ei ollut ensimmäinen kerta. Alkaa kyllä tuntua että saa pikkuhiljaa jäädä kuitenkin viimeiseksi kerraksi. Selvästikin "tasoni" on niin järkyttävän alhainen että edes tämä ei paranna asiaa 

Vierailija
62/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:13"]

Ap, niin, tämähän todistaa, että naiset ovat vähemmän pinnallisia kuin miehet.

[/quote]

Millä tavalla? Molemmat sukupuolet on pinnallisia, mutta vain eri tavalla. 

[/quote]

Miehet katsovat pelkkää ulkonäköä. Naiset myös henkisiä ominaisuuksia. Sillä tavalla.

[/quote]

Ei lompakon paksuus ole henkinen ominaisuus.

[/quote]

Tiedätkö edes mitä status tarkoittaa? Ei siinä ole kyse pelkästä "lompakon paksuudesta", vaan siitä, miten ihminen pärjää elämässään.

[/quote]

Pinnallisuudesta oli puhe, ei statuksesta. Lue toki viestit mihin vastaat.

[/quote]

Etkö tosiaan ymmärtänyt? Kertooko tämä puutteellisista henkisistä ominaisuuksista? ;) Statuksen kehittäminen edellyttää tietynlaisia henkisiä ominaisuuksia, jotka tekevät miehestä kiinnostavan, mm. kunnianhimoa ja älykkyyttä. Status saattaa jopa olla sivutuote, tai kiinnostava siksi, että heijastaa näitä kiinnostavia ominaisuuksia. Tällaisten henkisten ominaisuuksien arvostaminen ei ole pinnallista, toisin kuin kumppanin valitseminen tissien perusteella.

Tähän on turha sotkea rahaa. Käytännön esimerkki: Oma mieheni on tutkija, tohtoriksi väitellyt. Kiinnostuin hänestä mm. hänen älynsä ja kunnianhimonsa vuoksi. Tutkija ei todellakaan tienaa juuri mitään, itse perusmaisterina tienaan paremmin.

Toki ymmärrän, että jos omat rahkeet eivät riitä ulkonäön tai henkisten ominaisuuksien puolesta, on helpompaa vakuutella itselleen, että vika on naisissa.

Ymmäristkö, vai haluatko rautalankaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tunteita pitäisi olla jos kerran olen kävelevä pillu joka käy välillä kaivelemassa lompakkoasi?

[/quote]

Sehän riippuu ihan sun vaatimuksista. Et sä sitä oletuksena ole.

Vierailija
64/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:39"]

Olet sinä uskomatonta vänkyttäjä. Kerropa nyt millainen vaimo itselläsi on/ voisit ottaa. Saako olla työtön joka ei koskaan aiokaan töihin?

[/quote]

Sellaisen joak ei ahneuksissaan laske miehen arvoa rahassa.

Vierailija
65/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:41"]

Mitä tunteita pitäisi olla jos kerran olen kävelevä pillu joka käy välillä kaivelemassa lompakkoasi?

[/quote]

Sehän riippuu ihan sun vaatimuksista. Et sä sitä oletuksena ole.

[/quote]

elätän itseni, ja haluaisin että mieskin kykenisi elättämään itse itsensä. en ymmärrä miksi tämä on niin ylivoimainen toive, etenkin kun kerran miehetkään eivät haluaisi joutua elättämään naista. 

Vierailija
66/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:39"]

Ei se ole se status vaan se älykkyys ja itsevarmuus. Sama mikä naisessa on seksikästä.

[/quote]

Älykkyyttä harvoin koetaan seksikkääksi, ellei tarkoiteta nimenomaan sosiaalista älykkyyttä tai ellei se älykkyys yhdisty korkeaan statukseen. Kyseessä on tällainen sädekehäefekti, eli muut ominaisuut alkaa näyttää halutuilta, kun ne yhdistetään siihen ensisijaiseen ominaisuuteen (status). Itsevarmuus ja status kulkee tietenkin käsi kädessä, sillä epävarma ihminen on todennäköisesti nokkimisjärjestyksessä alhaalla. Itsevarmuushan syntyy positiivisen palautteen kautta, eli kun sinua tarpeeksi ihaillaan, niin varmasti itsevarmuus nousee.

[/quote]

Kuka muka ei koe älykkyyttä seksikkääksi? Mun kaveripiirissäni varmaan jokainen mainitsee sen ensimmäisenä, jos seksikkyyttä pitää alkaa määritellä. Varmaan amispiireissä asia toki toisin, siellä kelpaa bimbokin mies, kunhan näyttää hyvältä.

[/quote]

Juupajuu. Mun kaveriporukka on täynnä älykkäitä miehiä, joista alle puolet on seurustellut ylipäänsä ja vain yksi on tällä hetkellä suhteessa. Eivät kelpaa naisille

Vierailija
67/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:43"]

elätän itseni, ja haluaisin että mieskin kykenisi elättämään itse itsensä. en ymmärrä miksi tämä on niin ylivoimainen toive

[/quote]

Ei kai tässä häiritsekään muu kuin se, että rahaa priorisoidaan noin törkeästi, mutta silti kiertoilmauksia käyttäen.

Priorisoisit sitä rahaa edes rehellisesti.

Vierailija
68/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:42"]

Ei se ole se status vaan se älykkyys ja itsevarmuus. Sama mikä naisessa on seksikästä.

[/quote]

Aika harva luusei on älykäs ja itsevarma, just saying.

[/quote]

Minä lienen poikkeus joka vahvistaa säännön :)

Vierailija
69/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:42"]

[/quote]

Aika harva luusei on älykäs ja itsevarma, just saying.

[/quote]

Minä lienen poikkeus joka vahvistaa säännön :)

[/quote]

Nuo nyt ovat niitä olkinukkeja, jotka tekevät monista argumenteista täällä naurettavia.

Ensin todetaan, että haluaa älykkään miehen. Sitten todetaan, että vain työssäkäyvä voi olla älykäs. Siinä se yksinkertainen olkinukke, jolla älykkyys määritellään tällä palstalla.

Vierailija
70/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiinnosta status, tosin myöskään ulkonäkö ei ole tärkeimpien asioiden listalla. Karsastan voimakkaasti ns. menestyneitä miehiä, siis seurustelumielessä. Lähinnä tuntuu, ettei sellaisen kanssa olisi mitään yhteistä. Nykyinen avokki ei ole käynyt kouluja ja tekee raksahommia, mutta on sivistynyt ja lukee paljon useammalla kielellä. Yleistiedossa jään toiseksi vaikka mulla on maisterinpaperit. Mua ei haittais vaikka olisi työtön, mä käyn töissä ja ne rahat riittää mulle, en tarvitse rahaa keneltäkään muulta.

Vierailija
71/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pöh.Nainen tietää itse paremmin kuin mikään tutkimus.

Vierailija
72/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:43"]

elätän itseni, ja haluaisin että mieskin kykenisi elättämään itse itsensä. en ymmärrä miksi tämä on niin ylivoimainen toive

[/quote]

Ei kai tässä häiritsekään muu kuin se, että rahaa priorisoidaan noin törkeästi, mutta silti kiertoilmauksia käyttäen.

Priorisoisit sitä rahaa edes rehellisesti.

[/quote]

minulla on omaa rahaa, minä tienaan sitä. mies tienaa omat rahansa. minä käytän omia rahojani, ja mies käyttää omiaan. suhteen alussa miehen työpaikka viittasi hänen olevan henkilö joka hallitsee omaa elämäänsä eikä ripustaudu minuun, yhteiskunnan avustukseen tai vaikka vanhempiinsa. meidän suhteemme ei alkanut rahan vuoksi, eikä jatku rahan vuoksi. raha on väline jolla saamme ruokaa ja suojaa ja huvituksia. 

joten minä en todellakaan enää ymmärrä mitä ihmettä sinä yrität sanoa. onko rahan olemassaololla sinulle jokin itseisarvo jonka haluaisit kuulla myös muilta? 

Vierailija
73/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:40"]

elätän jo itseni, miksi minun pitäisi elättää myös joku mies-lapsi siinä sivussa? jos haluat tulkita sen raha-asiaksi niin ihan vapaasti.

[/quote]

Totta kai se on rahakysymys ja se teekin susta vastenmielisen. Lasket miehen arvon aivan törkeästi rahassa ja esineellistät miehiä ahneudellasi. Eipä sun kanssa tunteisiin pohjautuvaa suhdetta voi ollakaan kun raha sulle on aivan selvästi prioriteetti numero yksi.

[/quote]

...sanoo mies jonka aateveljet kutsuvat naisia joko iljettäviksi lesbofemakoiksi, vanhoiksi käytetyiksi harpuiksi tai rahanahneiksi pillunkantotelineiksi. Ja jos teitä on uskominen niin kaikki miehet ajattelevat samalla lailla, mutta vain te uskallatte puhua suunne puhtaaksi. Mitenkäs teikäläisten kanssa luodaan se ihanan läheinen tunteisiin perustuva suhde? Mitä tunteita pitäisi olla jos kerran olen kävelevä pillu joka käy välillä kaivelemassa lompakkoasi?

[/quote]

[/quote]

Toissalauantaina. Kävimme kahvilla illan aluksi, sitten kesäteatterissa ja illan lopuksi italialaisessa. Ei ole sen jälkeen miehestä kuulunut. Teidän suuri sankarinne, huiputti typerältä pillulta illanvieton ja jätti sitten kuin nallin kalliolle. 

Arvaanpa vastauksesi: tervetuloa miesten maailmaan, öhö öhö!! Ei ollut ensimmäinen kerta. Alkaa kyllä tuntua että saa pikkuhiljaa jäädä kuitenkin viimeiseksi kerraksi. Selvästikin "tasoni" on niin järkyttävän alhainen että edes tämä ei paranna asiaa 

[/quote]

Tervetuloa miesten maailmaan! (en muuten usko , että miesvihaajana maksaisit edes sitä kuuluisaa kahvikuppia miehelle ) .

Vierailija
74/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:39"]

Olet sinä uskomatonta vänkyttäjä. Kerropa nyt millainen vaimo itselläsi on/ voisit ottaa. Saako olla työtön joka ei koskaan aiokaan töihin?

[/quote]

Sellaisen joak ei ahneuksissaan laske miehen arvoa rahassa.

[/quote]

Taidat etsiä itsellesi elättäjää? Tunnusta vain suoraan äläkä keksi kertoilmauksia. 

Nainenkaan ei pääse (joudu) havittelemaasi asemaan, ellei ulkonäkö, äly, karisma tai muut positiiviset ominaisuudet kompensoi halua loisia, joten valitettavasti sulla kyllä taitaa olla edessäsi mission impossible.

Vierailija
75/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:56"]

onko rahan olemassaololla sinulle jokin itseisarvo jonka haluaisit kuulla myös muilta? 

[/quote]

Ei. Pointti on ihan siinä ettet olisi kelpuuttanut samaa miestä tahallaan työttömänä versiona.

Vierailija
76/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:43"]

[/quote]

Älykkyyttä harvoin koetaan seksikkääksi, ellei tarkoiteta nimenomaan sosiaalista älykkyyttä tai ellei se älykkyys yhdisty korkeaan statukseen. Kyseessä on tällainen sädekehäefekti, eli muut ominaisuut alkaa näyttää halutuilta, kun ne yhdistetään siihen ensisijaiseen ominaisuuteen (status). Itsevarmuus ja status kulkee tietenkin käsi kädessä, sillä epävarma ihminen on todennäköisesti nokkimisjärjestyksessä alhaalla. Itsevarmuushan syntyy positiivisen palautteen kautta, eli kun sinua tarpeeksi ihaillaan, niin varmasti itsevarmuus nousee.

[/quote]

Kuka muka ei koe älykkyyttä seksikkääksi? Mun kaveripiirissäni varmaan jokainen mainitsee sen ensimmäisenä, jos seksikkyyttä pitää alkaa määritellä. Varmaan amispiireissä asia toki toisin, siellä kelpaa bimbokin mies, kunhan näyttää hyvältä.

[/quote]

Juupajuu. Mun kaveriporukka on täynnä älykkäitä miehiä, joista alle puolet on seurustellut ylipäänsä ja vain yksi on tällä hetkellä suhteessa. Eivät kelpaa naisille

[/quote]

Sun kaveriporukkasi? Uskallan epäillä, että eivät ole älykästä nähneetkään kuin korkeintaan telkkarissa. :D

Vierailija
77/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:58"]

Taidat etsiä itsellesi elättäjää? [/quote]

Mun puolesta nainen saa olla tahallaan työtön jos haluaa. Ei kiinnosta paskan vertaa raha naisessa.

Vierailija
78/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tervetuloa miesten maailmaan! (en muuten usko , että miesvihaajana maksaisit edes sitä kuuluisaa kahvikuppia miehelle ) .

[/quote]

-naiset ei ikinä maksa mitään!!

-mä maksoin tuossa äsken nuo ja nuo...

-en usko koska naiset ei ikinä maksa!!! sitä paitsi vihaat miehiä koska et ees maksanu!1!!

Vierailija
79/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:59"]

onko rahan olemassaololla sinulle jokin itseisarvo jonka haluaisit kuulla myös muilta? 

[/quote]

Ei. Pointti on ihan siinä ettet olisi kelpuuttanut samaa miestä tahallaan työttömänä versiona.

[/quote]

miksi olet tahallasi työtön? totta on että tuo kuulostaa aika oudolta ja epäilyttävältä. mihin pyrit tahallisella työttömyydellä? miten se parantaa elämääsi tai yhteiskuntaa?

Vierailija
80/176 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:59"]

[/quote]

[/quote]

KUKAAN ei kelpuuta tahallaan työtöntä. Olet sinä epeli, haukut suu pyöreänä naisia loisiksi ja samalla itse loisit meidän kaikkien lompakolla minkä ehdit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi