Naisia kiinnostaa miehessä status ulkonäköä enemmän
Tämä on ihan tieteellisesti tutkittu tosiasia. Naiset kokee korkean statuksen viehättävämmäksi piirteeksi miehissä kuin esim. hyvän ulkonäön.
http://www.ehbonline.org/article/S1090-5138(13)00061-5/abstract
Kommentit (176)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:52"]
Se on se itsevarmuus ja charmi mikä naisiin puree.
[/quote]
Ei riitä mihinkään jos rahaa ei ole.
Hölpönpölpön taas. Varmaan joku amerikkalainen tutkimus taas? En viitsi edes vaivautua katsomaan. Voin kyllä satavarmasti kertoa keskivertonaisen kriteerit kumppanilleen: ensin vaikutuksen tekee ulkonäkö, näin on, ainakin 90 %:lla. Sen jälkeen sitten miten ja mistä mies juttelee, onko huumorintajua, onko kohtelias. Lähemmin tutustuttaessa sitten onko mies jotenkin mielenkiintoinen. Sen jälkeen synkkaako muuten, miten seksi sujuu.
Ehkä joillekin kouluttamattomille missukoille miehen varallisuus on ykkösasia ja varmasti joitakin kiinnostaa myös miehen status, aniharvoja kuitenkin. Tässä teille ihan tieteellistä faktaa. Tein juuri tutkimuksen.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:38"]
Vissiin pitää sitten heivata tuo nykyinen mies ja etsiä parempitasoinen. Sääli vain, että rakastan miestäni mutta ei voi mitään kun kerran tutkimukset niin sanovat.
[/quote]
Miesasiamiehet ovat linkityksineen todella vakavasti otettavia. Miettikää nyt vaikka kaikkien miesasiamiesten isää, Henry Laasasta. Työttömänä kohta yli puoli vuosikymmentä, mutta linkkejä on esittää jos jonkinlaisiin tutkimuksiin, joissa miehet esitetään uhreina. Täytyy olla vankkaa ammattitaitoa.
Sen sijaan tällaisilla tutkimuksilla ei ole mitään merkitystä:
"Koulutuksen merkitys näkyy puolison valinnassa. Lähes joka toisen suomalaisparin (45 prosenttia) kohdalla kummallakin osapuolella on samantasoinen koulutus.
Puolisoiden samankaltainen koulutustaso korostuu kaikkein voimakkaimmin ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneiden kohdalla. Vähiten kumppanin koulutusasteella on merkitystä keskiasteen koulutuksen käyneiden kohdalla."
Suurin osa nuorista aikuisista kohtaa elämänkumppaninsa opintojen parissa, samasta opinahjosta, samojen mielenkiinnonkohteiden (alavalinta) perusteella. Kunnianhimoisimmat nuoret aikuiset löytyvät korkeakouluista ja yliopistoista, eikä ole sattumaa, että he haluavat myös kumppanin joka on kiinnostunut itsensä sivistämisestä ja sitä kautta monipuolisista keskusteluista parisuhteessa.
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/nyt-se-on-tutkittu-koulutus-nakyy-puolison-valinnassa/691118/
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:55"]
Ehkä joillekin kouluttamattomille missukoille miehen varallisuus on ykkösasia ja varmasti joitakin kiinnostaa myös miehen status, aniharvoja kuitenkin.
[/quote]
Höpöhöpö. Tällä(kin) palstalla naisten vaatimusten ydin melkein poikkeuksetta on se, että mies käy töissä tai vähintäänkin hakee töitä. Eli toisin sanoen raha ratkaisee eniten 99% tapauksista, sitten vasta muut asiat.
Sivuhuomiona teille: status ei tarkoita automaattisesti paksua lompakkoa, vaan lähinnä arvostusta jossain sosiaalipiireissä. Köyhällä rentullakin voi olla korkea status omissa ympyröissään, vaikka tili on pakkasen puolella.
no mitä sitten? oliko sinulle isokin uutinen kun tulit suurella tohinalla tänne sitä kertomaan? mies jolla on statusta omaa todennäköisesti myös älyä, sinnikkyyttä, sosiaalista kyvykkyyttä, sivistystä etc. ei aina, ei kaikkea, mutta status ei tule ovikelloa soittamaan, miehen on täytynyt ottaa oma elämä haltuunsa ja suunnata se kohti päämäärää.
haetko tällä aloituksella sitä että naisten pitäisi ennemminkin ruveta hoivaajiksi saamattomille reppanoille jotka eivät saa elämän syrjästä kiinni? minkä ihmeen takia? joillain naisilla saattaa olla niin ylimitoitettu hoivavietti että haluavat ruveta miestensä äideiksi, mutta minä ainakin toivoisin saavani aikuisen miehen kumppanikseni.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:02"]
mutta minä ainakin toivoisin saavani aikuisen miehen kumppanikseni.
[/quote]
Toisien sanoen miehen pitää käydä töissä ja tienata tarpeeksi, muuten se ei ole mies.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:55"]
Ehkä joillekin kouluttamattomille missukoille miehen varallisuus on ykkösasia ja varmasti joitakin kiinnostaa myös miehen status, aniharvoja kuitenkin.
[/quote]
Höpöhöpö. Tällä(kin) palstalla naisten vaatimusten ydin melkein poikkeuksetta on se, että mies käy töissä tai vähintäänkin hakee töitä. Eli toisin sanoen raha ratkaisee eniten 99% tapauksista, sitten vasta muut asiat.
[/quote]
Tää oli ihan paras :D Kyllä, koska itse käyn töissä ja omistan asuntoni, todellakin etsin samanlaista kumppania. Hän on todennäköisesti asiantuntijatehtävissä, joka jollekulle voi tarkoittaa statusta, mutta minulle vain sitä että meillä on samantapainen tausta.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:05"]
Tää oli ihan paras :D Kyllä, koska itse käyn töissä ja omistan asuntoni, todellakin etsin samanlaista kumppania.
[/quote]
Varmasti etsitkin. Sä et vaan jostain syystä halua myöntää, että siinä on kyse rahasta.
Olen seurustellut akateemisen miehen kanssa. Tylsä ku kivi!
Nyt asun ihan perusduunarin kanssa ja olen onnellisempi kuin ikinä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:04"]
[/quote]
Toisien sanoen miehen pitää käydä töissä ja tienata tarpeeksi, muuten se ei ole mies.
[/quote]
miehen ei pidä istua nurkassa vätystelemässä vaan pyrkiä ottamaan elämää munista kiinni. saat vinkua rahasta naama sinisenä, mutta et voi väistää (vaikka selvästi haluaisit :D ) sitä tosiasiaa että naiset tienaavat oman elatuksensa, ja miehen töissäkäynnillä on merkitystä hänen perusluonteensa osoittajana. miksi ottaisin jonkun nurkassa mököttäjän joka on jo osoittanut ettei pysty mihinkään, kun samalla oikeat miehet antavat palaa eivätkä vaan istu netissä itkemässä naisten ilkeyttä ;p
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:39"]
Ei se ole se status vaan se älykkyys ja itsevarmuus. Sama mikä naisessa on seksikästä.
[/quote]
Älykkyyttä harvoin koetaan seksikkääksi, ellei tarkoiteta nimenomaan sosiaalista älykkyyttä tai ellei se älykkyys yhdisty korkeaan statukseen. Kyseessä on tällainen sädekehäefekti, eli muut ominaisuut alkaa näyttää halutuilta, kun ne yhdistetään siihen ensisijaiseen ominaisuuteen (status). Itsevarmuus ja status kulkee tietenkin käsi kädessä, sillä epävarma ihminen on todennäköisesti nokkimisjärjestyksessä alhaalla. Itsevarmuushan syntyy positiivisen palautteen kautta, eli kun sinua tarpeeksi ihaillaan, niin varmasti itsevarmuus nousee.
[/quote]
Kuka muka ei koe älykkyyttä seksikkääksi? Mun kaveripiirissäni varmaan jokainen mainitsee sen ensimmäisenä, jos seksikkyyttä pitää alkaa määritellä. Varmaan amispiireissä asia toki toisin, siellä kelpaa bimbokin mies, kunhan näyttää hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 19:37"]
Itseasiassa minua tökkii ajatus miehestä jota kaikki ihailevat. En minä halua koko maailman miestä, haluan ihan ikioman miehen. Vaikka sitten sellaisen joka ei kelpaa kelleen muulle. Nih.
[/quote]
Sellasia miehiä ei kannata ottaa! Niillä on huono itsetunto ja pettävät heti kun välttävät jollekulle muulle kuin sinä. Menestyvillä miehillä on hyvä itsetunto, joten sitä ei tarvitse pönkittää irtoseksillä ja naisten seksuaalisella ihailulla.
[/quote]
Tuohon et usko itsekään. Mitä enemmän nimeä, statusta ja valtaa, sitä enemmän naisia ja hairahduksia.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:08"]
Tää oli ihan paras :D Kyllä, koska itse käyn töissä ja omistan asuntoni, todellakin etsin samanlaista kumppania.
[/quote]
Varmasti etsitkin. Sä et vaan jostain syystä halua myöntää, että siinä on kyse rahasta.
[/quote]
vähän kyllä säälittää jos olet ihan oikeasti tosissasi näiden juttujesi kanssa. raha, raha, raha... jos et ole vielä teini-iässä jolloin ajattelu on vielä lapsekkaan mustavalkoista, niin noin paha henkinen taantuma ei lupaa hyvää elämässä
Ap, niin, tämähän todistaa, että naiset ovat vähemmän pinnallisia kuin miehet.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:04"]
[/quote]
[/quote]
miehen ei pidä istua nurkassa vätystelemässä vaan pyrkiä ottamaan elämää munista kiinni. saat vinkua rahasta naama sinisenä, mutta et voi väistää (vaikka selvästi haluaisit :D ) sitä tosiasiaa että naiset tienaavat oman elatuksensa, ja miehen töissäkäynnillä on merkitystä hänen perusluonteensa osoittajana. miksi ottaisin jonkun nurkassa mököttäjän joka on jo osoittanut ettei pysty mihinkään, kun samalla oikeat miehet antavat palaa eivätkä vaan istu netissä itkemässä naisten ilkeyttä ;p
[/quote]
En mä sua ole kieltämässä valitsemasta miestä rahan perusteella. Huvittaa vaan, ettet kehtaa myöntää sitä suoraan, vaan keksit koko ajan uusia tekosyitä sen asian peittelemiseksi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:08"]
[/quote]
[/quote]
Tottakai siinä on kyse rahasta. Elätän itseni, miksi alkaisin myös elättämään jotain työtöntä levyseppähitsaajaa. Ei meillä olisi mitään puhuttavaa, kun hän haluaisi katsoa formulaa ja minä lähteä taidenäyttelyyn. Duh!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:13"]
[/quote]
Millä tavalla? Molemmat sukupuolet on pinnallisia, mutta vain eri tavalla.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 20:13"]
[/quote]
Millä tavalla? Molemmat sukupuolet on pinnallisia, mutta vain eri tavalla.
[/quote]
Miehet katsovat pelkkää ulkonäköä. Naiset myös henkisiä ominaisuuksia. Sillä tavalla.
Se on se itsevarmuus ja charmi mikä naisiin puree.